مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب اصول بازاریابی کاتلر

پاورپوینت-فصل-اول-کتاب-اصول-بازاریابی-کاتلر
پاورپوینت فصل اول کتاب اصول بازاریابی کاتلر
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 32
حجم فایل: 289 کیلوبایت
قیمت: 40000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی فصل اول کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، با عنوان مدیریت رابطه سودمند با مشتری، در حجم 32 اسلاید، با توضیحات کامل و همراه با تصاویر.

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل اول این کتاب با عنوان "بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری" در 32 اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

بخشی از متن:
اگر مدیریت ارتباط با مشتری به درستی انجام شود، باعث مشعوف شدن مشتری می شود. مشتریان مشعوف هم در عوض وفادار باقی مانده و از شرکت و محصولات آن نزد دوستان و آشنایان خود تعریف می کنند. تحقیقات نشان داده که بین مشتریان کمتر رضایتمند، تا حدودی رضایتمند و کاملاً رضایتمند تفاوتهای اساسی وجود دارد. حتی کاهشی جزئی در میزان رضایتمندی مشتری، وفاداری او را به شدت کاهش می دهد. بنابراین هدف مدیریت ارتباط با مشتری تنها جلب رضایت او نیست، بلکه در واقع مشعوف کردن او است.
حالا دیگر شرکتها متوجه شده اند که از دست دادن یک مشتری، تنها از دست دادن یک فروش نیست. بلکه در واقع به معنی از دست دادن کل خریدهای او در طول دوره خرید است.

فهرست مطالب:
بازاریابی چیست؟
فرایند بازاریابی
پنج اصل اساسی بازار و مشتری
نیاز، خواسته و تقاضای مشتری
پیشنهادهای بازاریابی- محصولات، خدمات و تجربیات
ارزش و رضایت مشتری
داد و ستد و ارتباطات
بازارها
عناصر یک سیستم نوین بازاریابی
طراحی استراتژی بازاریابی بر اساس مشتری
انتخاب مشتری برای خدمت گذاری
انتخاب طرح ارزش
گرایشهای مدیریت بازاریابی
رویکرد تولید
رویکرد محصول
رویکرد فروش
رویکرد بازاریابی
بازاریابی اجتماعی
سه موضوع اساسی در خط مشی بازاریابی اجتماعی
آماده کردن طرح و برنامه بازاریابی یکپارچه
مدیریت ارتباط با مشتری(مام)
ایجاد وفاداری مشتری و حفظ او
رشد سهم مشتری
ایجاد دارایی مشتری
برقراری رابطه درست با مشتریان درست
روندها و نیروهایی که باعث تغییر بازاریابی و به چالش کشیدن استراتژیهای بازاریابی شده اند

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد