فرمت فایل دانلودی: .pptx فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 52 حجم فایل: 2359 کیلوبایت قیمت: 35000 تومان
توضیحات: پاورپوینت (اسلاید) ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع بررسی مدیریت استراتژیک شرکت وال مارت (Walmart)، در حجم 52 اسلاید، با توضیحات کامل و گویا.
بخشی از متن: والمارت شرکت خردهفروشی آمریکایی است، که دارای بزرگترین شبکه فروشگاههای زنجیرهای مواد غذایی، سوپرمارکتها و هایپرمارکتها در جهان میباشد. درحالحاضر والمارت؛ سومین شرکت بزرگ جهان، محسوب میشود. در سال ۲۰۱۱ در رتبهبندی انجام شده، توسط مجله فورچون، شرکت وال مارت در فهرست فورچون جهانی ۵۰۰ در رتبه اول از بزرگترین شرکتهای عمومی جهان، قرار گرفت. این شرکت همچنین، با بیش از دو میلیون کارمند، بزرگترین کارفرمای خصوصی جهان بهشمار میآید. شعبه مرکزی آن، در بنتونویل، آرکانزاس، در ایالات متحده آمریکا قرار دارد. شرکت والمارت، در سال ۱۹۷۲ بعنوان یک شرکت عمومی، وارد بازار بورس نیویورک شد
فهرست مطالب: معرفی شرکت وال مارت تاریخچه وال مارت حوزه فعالیت وال مارت مقایسه با شرکتهای برتر افراد مهم و مدیران وال مارت حقایقی درباره وال مارت صورتهای مالی وال مارت(مقایسه عملکردی سال 2013،2012،2011) بیانیه ماموریت در سال 2013 چشم انداز وال مارت فرهنگ و ارزشهای سازمانی وال مارت بیانیه ماموریت جدید وال مارت بخشهای وال مارت فعالیتهای بین المللی وال مارت ماتریس BCG وال مارت (ماتریس گروه مشاورین بوستون) بررسی عوامل خارجی شرکت وال مارت ماتریس EFE وال مارت(ماتریس ارزیابی عوامل خارجی Walmart) بررسی عوامل داخلی شرکت وال مارت ماتریس EFI وال مارت(ماتریس ارزیابی عوامل داخلی Walmart) ماتریس SWOT وال مارت ماتریس CPM وال مارت ماتریس SPACE وال مارت ماتریس IE وال مارت ماتریس استراتژی اصلی وال مارت Grand strategy استراتژی های مختلف وال مارت ماتریس QSPM وال مارت(ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی) تصمیمات تحلیل EPS/EBIT اجراء ارزیابی منابع