فرمت فایل دانلودی: .ppt فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 49 حجم فایل: 4754 کیلوبایت قیمت: 23000 تومان
توضیحات: پاورپوینت (اسلاید) ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع بررسی مدیریت استراتژیک شرکت مک دونالدز ، در حجم 49 اسلاید، با توضیحات کامل و گویا.
بخشی از متن: مکدونالدز (McDonald's) بزرگترین رستوران زنجیرهای جهان است، که با بیش از 34000 شعبه در ۱۱۹ کشور، روزانه به 69 میلیون مشتری سرویس میدهد. محصولات مکدونالد عبارتنداز: همبرگر، چیزبرگر، مرغ، سیب زمینی سرخ کرده، صبحانه، نوشابهها، شیرشربت و دسرها. اخیراً شروع به عرضه سالاد، ساندویچ لقمهای و میوه کردهاست. بسیاری از مکدونالدزها مکانی برای بازی کودکان دارند. این شرکت در سال ۱۹۵۵ میلادی توسط تاجری بهنام ری کراک بنیان نهاده شد و دفتر مرکزی آن در آمریکا قرار دارد. درآمد مکدونالدز در سه ساله منتهی به سال ۲۰۰۷، با رشدی ۲۷ درصدی به ۲۲٬۸ میلیارد دلار رسید.
فهرست مطالب: معرفی مک دونالدز محصولات پوشش جغرافیایی مک دونالدز تاریخچه شرکت مک دونالدز مدیران مک دونالدز بیانیه ماموریت مک دونالدز در سال 2013 تحلیل ماموریت مک دونالدز چشم انداز مک دونالدز سبزگرایی استراتژی برند مک دونالدز اطلاعات تغذیه مک دونالدز تبلیغات مک دونالدز مک دونالدز در ایران ارزیابی خارجی مک دونالدز رقبای مک دونالدز فرصتهای شرکت مک دونالدز تهدیدات شرکت مک دونالدز ماتریس CPM شرکت مک دونالدز ماتریس ارزیابی عوامل خارجی شرکت مک دونالدز(McDonald's IFE Matrix) ارزیابی داخلی شرکت مک دونالدز نمودار عملکردی شرکت مک دونالدز در سال 2013 گزارش فروش شرکت مک دونالدز قوتهای شرکت مک دونالدز ضعفهای شرکت مک دونالدز ماتریس ارزیابی عوامل داخلی شرکت مک دونالدز(McDonald's EFE Matrix) تدوین استراتژی شرکت مک دونالدز ماتریس SWOT شرکت مک دونالدز ماتریس SPACE شرکت مک دونالدز ماتریس استراتژی اصلی شرکت مک دونالدز(McDonald's Grand Matrix) ماتریس BCG شرکت مک دونالدز ماتریس داخلی-خارجی شرکت مک دونالدز(McDonald's IE Matrix) تحلیل ماتریسها استراتژیهای ممکن شرکت مک دونالدز ماتریس QSPM شرکت مک دونالدز نمودار عملکردی سال 2009 تا 2013 شرکت مک دونالدز مقایسه بازده کل شرکت مک دونالدز در مقایسه با 3 شرکت دیگر (طی 6 ماهه سال 2013)