فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 13 حجم فایل: 272 کیلوبایت قیمت: 40000 تومان
توضیحات: پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش، در حجم 13 اسلاید، با توضیحات گویا.
هدف اصلی این ارائه آشنائی دانشجویان عزیز با مدلهای کمی و کیفی اندازه گیری بازار به منظور تخمین و برآورد میزان تقریبی تقاضای آینده محصولات شرکتها و پی بردن به مسایل و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد و بازاریابان برای پیش بینی درست میزان فروش آینده شرکتشان باید به آنها توجه داشته باشد.
فهرست مطالب: هدف کلی عوامل مؤثر بر پیش بینی تقاضا معایب بر آورد بیشتر از میزان واقعی تقاضا تعریف فروش سهم بازار و انواع آن بازار بالقوه مدلهای پیش بینی مدلهای کمی مدلهای کیفی روش استفاده از نقطه نظرات فروشندگان محاسن استفاده از نقطه نظر فروشندگان معایب استفاده از نقطه نظرات فروشندگان
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 17 حجم فایل: 361 کیلوبایت قیمت: 37000 تومان
توضیحات: پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع نیازها و رفتار خریداران، در حجم 17 اسلاید، با توضیحات کامل.
بخشی از متن: بازار فعال به بازاری اطلاق می شود که در آن مشتریان هم پول و تسهیلات اعتباری لازم، هم شور و علاقه و اشتیاق کافی و هم نیاز و احتیاج کالای عرضه کننده را دارند و عملاً به خرید کالاهای عرضه شده شرکت مورد نظر اقدام می کنند.
فهرست مطالب: سه عنصر لازم برای تقاضا بازار فعال بازار محتمل بازار بالقوه بازار پنهان هفت O (او) بازاریابی سه نوع سیاست بازاریابی برای برآورده کردن نیازها سلسله مراتب نیاز در بازارهای توسعه نیافته بترتیب از عالیترین به پست ترین سلسله مراتب نیاز در بازارهای نیمه توسعه یافته سلسله مراتب نیازها در بازارهای توسعه یافته محرکهایی که هر مصرف کننده بطور همزمان در بازار با آن مواجه می شود محرکهای محیطی محرکهای بازیابی عوامل فردی مؤثر در رفتار خریداران
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 19 حجم فایل: 396 کیلوبایت قیمت: 37000 تومان
توضیحات: پاورپوینت ارائه کلاسیرشته مدیریت با موضوع تقسیم بازار و تعیین بازار هدف، در حجم 19 اسلاید، همراه با تصاویر.
بخشی از متن: بازاریابی انبوه یا یکنواخت: در این حالت مدیر بازاریابی با فرض این که کالای آنها با سلیقه همه افراد سازگار است محصول تولیدی خود را با یک شکل و در یک اندازه و بسته بندی یکسان به همه خریداران عرضه می کند و هیچ تنوعی در محصول دیده نمی شود، لذا تولید به صورت انبوه است.
فهرست مطالب: دلایل اینکه با تمامی متقاضیان بالقوه و بالفعل نمی توان رفتار مشابهی داشت مزایای تقسیم یک بازار بزرگ نا متجانس به خرده بازارها سیر تکاملی تقسیم بازار بازاریابی انبوه یا یکنواخت بازاریابی انبوه یا یکنواخت بازاریابی تفکیکی یا تنوع کالا بازاریابی متمرکز یا هدفدار معیارها و ضوابط تقسیم بازار تقسیم جغرافیایی تقسیم جمعیتی متغیرهای اصلی تقسیم بازار و اجزاء تشکیل دهنده آن روانی رفتاری عوامل مؤثر در تقسیم بندی بهینه بازار سه استراتژی تعیین بازار هدف استراتژی بازاریابی یکسان (غیرتفکیکی ) استراتژی بازاریابی متفاوت (تفکیکی) استراتژی بازاریابی متمرکز (تمرکزی) عوامل مؤثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی
فرمت فایل دانلودی: .ppt فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 51 حجم فایل: 5880 کیلوبایت قیمت: 140000 تومان
توضیحات: پاورپوینت نانو، تخیل امروز، واقعیت فردا، در حجم 51 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات مربوطه.
بخشی از متن: نانوفناوری عبارت است از آفرینش مواد، قطعات و سیستم های مفید با کنترل آنها در مقیاس طولی نانومتر و بهره برداری از خصوصیات و پدیده های جدید حاصله در آن مقیاس. توسعه تحقیقات و فناوری در سطوح اتمی، مولکولی و ماکرومولکولی با طول تقریبی از 1 تا100 نانومتر، به منظور فراهم آوردن شناخت اصولی از پدیده ها و مواد در مقیاس نانو و با هدف ایجاد و استفاده از ساختارها، قطعات و سیستم هایی که به خاطر اندازه کوچک و یا متوسط خود دارای خواص و عملکردهای جدیدی هستند.
فهرست بخشی از مطالب: نانوتکنولوژی چیست؟ یک نانومتر چقدر است؟ سر منشأ ایده فن آوری نانو جوایز مطرح شده توسط آقای فاینمن تاریخچه رویدادهای مهم در زمینه فناوری نانو بهره گیری مردم قدیم از فناوری نانو اهمیت نانو ابعاد پوشش یکنواخت با وزن مؤثر سطوحی که خود به خود تمیز میشوند سطوح فوقآبگریز در طبیعت ساختمان نانویی ...
فرمت فایل دانلودی: .ppt فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 34 حجم فایل: 3875 کیلوبایت قیمت: 205000 تومان
توضیحات: پاورپوینت ارائه کلاسی با موضوع خازن و انواع آن، در حجم 34 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل.
بخشی از متن: خازن یا کاپاسیتور ساخته شده از دو صفحه فلزی که مابین این دو صفحه از اجسام عایق استفاده می شود، در اینجا به نوع فلزاتی که خازن ها از آنها ساختـه می شوند کاری نداریم، منتها از انواع خازنها و کاربرد آنها صحبت می کنیم و از مطالب خسته کننده و غیرضروری صرف نظر می کنیم. خازن انواع گوناگون و در شکل های متنوّع وجود دارد که در ادامه چند نوع پرکاربرد را توضیح می دهیم. وظیفه خازن ها در الکترونیک هم متفاوت است که هر نوع خازن را که معرفی می کنیم، کاربرد و وظایفش را هم به اختصار توضیح می دهیم، یک سری واژه و اصطلاح هم در مورد خازنها هست که آنها را نیز بیان کرده و همچنین روش آزمایش و تست خازن ها را توضیح خواهیم داد، ما در بحث مقاومت مداری به عنوان نمونه معرفی نکردیم، کم کم که با قطعات بیشتری آشنا شدید، مدارهایی ساده و عملی و کاربردی را هم برای شما آموزش می دهیم.
فهرست مطالب: خازن چیست؟ واحد اندازه گیری ظرفیّت خازن ولتاژکاری خازن شارژ خازن دشارژ خازن ثابت زمانی خازن پلاریته خازن مقاومت خازنی یا راکتانس انواع خازن تست خازن کاربرد خازن های الکترولیتی خازن تانتالیوم خازن سرامیکی خازن پلی استر ( رنگی یا پرچمی ) خازن تریمر خازن واریابل انرژی ذخیره شده در خازن کد رنگی خازنها کد عددی خازنها