مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود بازاریابی آنلاین و اینترنتی

بازاریابی-آنلاین-و-اینترنتی
بازاریابی آنلاین و اینترنتی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 36 کیلوبایت
قیمت: 21000 تومان

پیش بینی رابطه بین متغیرهای بازاریابی و متغیرهای واکنشی در تصمیمات مربوط به فعالیتهای تجاری که ، در آنها بازاریابی و خرید و فروش بهم وابسته است ، از اهمیت برخوردار می باشد ، این مثال ساده را در نظر بگیرید که ، یک خرده فروش باید قیمتی که با آن کالایی خاص را به فروش برساند ، تعیین نماید . یک تصمیم گیری اصولی خرده فروش را بر آن می دارد که رابطه بین قیمت کالا ( متغیر بازاریابی ) و تقاضای کالا ( متغیر واکنشی ) را در قیمت گذاریهای مختلف مورد توجه قرار دهد . حال مثال را پیچیده تر در نظر بگیرید ، وضعیتی را فرض کنید که خرده فروش احساس می کند که انجام تبلیغات برای کالا به در آمد فراینده ای منجر خواهد شد. این تبلیغات ممکن است به شکل کاهش موقتی قیمت که از طریق بکارگیری کوپن حاصل می شود صورت گیرد . تعیین بهای اعتباری کوپن قیمت موثری که با آن کالا به فروش می رسد را مشخص می نماید و این قیمت موثر تنها در صورتی مشخص می گردد که تقاضا در مراحل قیمت گذاری مختلف معلوم باشد . با این وجود اگر سایر تاثیرات در نظر گرفته شوند ، تصمیم گیری سخت تر می شود . اگر خرده فروش چندین نمونه کالا را به فروش برساند ، کاهش قیمت یک نمونه خاص به خریداران ممکن است در طی دوره تبلیغ ، آن کالا را به مقدار زیاد ذخیره نمایند ، که این امر به کاهش فروش کالایی که در دوره تبلیغ و در آمدهای خالص ثابت را دنبال می کند ، می انجامد .

سرفصل :

تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری )

طرح اجرای تحقیقات بازاریابی پیوسته آنلاین

اصول تحقیقات بازاریابی آنلاین نظامدار

گروه های کنترلی و تجربی مشابه

دانش فعال

تجربیات صریح و ضمنی

تعیین حساسیت قیمت

تعیین تاثیرات اوراق سازی / وفاداری به نمونه کالا

سفارش مجدد کاتالوگ

مباحث و نتایج

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود مجموعه کامل فرمها، قرادادها و نقشه های کاربردی در زمینه آسانسور

مجموعه-کامل-فرمها-قرادادها-و-نقشه-های-کاربردی-در-زمینه-آسانسور
مجموعه کامل فرمها، قرادادها و نقشه های کاربردی در زمینه آسانسور
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx, xlsx, pdf
حجم فایل: 11732 کیلوبایت
قیمت: 65000 تومان

توضیحات:
مجموعه کاملی از فرمها، قرادادها و نقشه های کاربردی در زمینه آسانسور و نصب و فروش آن که برای شرکتهای فعال در زمینه آسانسور می تواند بسیار مفید و ارزشمند باشد.

این مجموعه شامل بیش از 70 عدد فایل می باشد که فهرست آنها عبارتند از:
1- نمونه پیش فاکتورهای مشخصات فنی و استعلام قیمت آسانسور جهت ارائه به مشتریان
2- فایل های اکسل برای مدیریت مالی شرکت های آسانسوری شامل بدهکاری و بستانکاری، مدیریت پروژه های نصب و مونتاژ ، مدیریت تراکنش های مالی، مدیریت چک ها مدیریت ساختمان های در حال سرویس
3- محاسبه ابعاد چاهک آسانسور با توجه به ظرفیت
4-نمونه فرم ها شامل: استعلام قیمت آسانسور هیدرولیک، فرم سفارش کابین آسانسور، تاییدیه اجزا آسانسور، تاییدیه مهندس ناظر ساختمان، درخواست بازرسی آسانسور، مشخصات فنی آسانسور (سازمان استاندارد ایران)
5- نمونه طراحی شده سربرگ شرکت آسانسوری
6- نمونه ضمانت نامه قطعات آسانسور
7- نمونه قبض رسید برای مشتریان
8- نمونه طراحی شده کاور
9- نمونه فایل اکسل یرای ثبت مشخصات و مدیریت مشتریان
10- نمونه طراحی شده از فاکتور فروش در اندازه های a4 a5 , فاکتور رسمی اداره دارایی، لیست لوازم مکانیکی و راه اندازی آسانسور
11- نمونه قرارداد ها شامل: فروش قطعات، نصب و مونتاژ، استخدام سرویس کار و نصاب، واگذاری , سرویس و نگهداری
12- لیست آهن الات برای سازه اسانسور 5 , 6 و 7 توقف
13- انواع نقشه های آسانسوری مختلف شامل : وزنه پشت، وزنه بغل، لیفتراکی، تونلی و نقشه دال بتن

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود کاربرد نوآوری نظام یافته (TRIZ) در تجارت الکترونیک

کاربرد-نوآوری-نظام-یافته-(triz)-در-تجارت-الکترونیک
کاربرد نوآوری نظام یافته (TRIZ) در تجارت الکترونیک
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 7
حجم فایل: 28 کیلوبایت
قیمت: 24500 تومان

توضیحات:
مقاله کاربرد نوآوری نظام یافته (TRIZ) در تجارت الکترونیک، در قالب فایل word و در حجم 7 صفحه.

مقدمه:
با گسترش استفاده از نوآوری نظام یافته (TRIZ) در عرصه‌های غیرفنی نظیر سیستم‌های مدیریت و تجارت، ما نیز درصدد استفاده از TRIZ در تجارت الکترونیک برآمده‌ایم. چراکه تجارت الکترونیک یکی از زیرمجموعه‌های  مهم بانک است و نقش مهمی در سودآوری بانک ایفا می‌کند.
در این تحقیق، ما با استفاده از +RCA (تحلیل ریشه‌ای تناقضات) سعی در توسعه TRIZ داریم تا گامی در بهبود و گسترش فعالیت‌های تجارت الکترونیک برداشته باشیم.

فهرست مطالب:
مقدمه
جایگاه تجارت الکترونیک در ایران
فرایند xTRIZ
تعریف مساله
تحلیل مساله
تحلیل منابع
تولید استراتژی راه حل
اصول نوآوری پیشنهادی
ایده‌های منتج از اصول پیشنهادی
پیشنهادات دیگر

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت (اسلاید) فرایند تولید چیپس میوه جات

پاورپوینت-(اسلاید)-فرایند-تولید-چیپس-میوه-جات
پاورپوینت (اسلاید) فرایند تولید چیپس میوه جات
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 10
حجم فایل: 411 کیلوبایت
قیمت: 20000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت با موضوع آشنایی با فرایند تولید چیپس از میوه (چیپس میوه جات)،  در حجم 10 اسلاید.

بخشی از متن:
در جهان امروز صادرات میوه های خشک شده، اهمیت بسیاری دارد. توزیع نامناسب صنایع غذایی و انواع محصولات کشاورزی و فصلی و منطقه ای بودن تولید بسیاری از محصولات در جهان از دلایل عمده دیگر برای خشک کردن میوه ها می باشد. همچنین نیاز بیش از حد برخی از کشورها به این گونه محصولات به دلیل شرایط ویژه اقلیمی آنها و هزینه بالای حمل و نقل سبزیجات و میوه های تازه و محدود بودن زمان نگهداری آنها از دلایل دیگر این امر است.

فهرست کلی مطالب:
مقدمه
شرح فرآیند و تکنولوژی موجود
منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود تحقیق حسابداری مالیاتی

تحقیق-حسابداری-مالیاتی
تحقیق حسابداری مالیاتی
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 67
حجم فایل: 89 کیلوبایت
قیمت: رایگان

توضیحات:
پایان نامه رشته حسابداری با موضوع حسابداری مالیاتی در قالب فایل word و در حجم 67 صفحه، که بصورت رایگان می توانید دانلود بفرمایید.

بخشی از متن:
برای نخستین بار، مالیات بر ارزش افزوده توسط ((فو – زیمنس)) به منظور فائق آمدن بر مسائل مادی بعد از جنگ طرح ریزی و به دولت آلمان معرفی شد.به رغم اظهار علاقه و تمایل کشورهای دیگر (مثل آرژانتین و فرانسه) در مورد آگاهی از چگونگی ساختار مالیات بر ارزش افزوده، این مالیات به طور رسمی تا 1354 در هیچ کشوری به کار گرفته نشد.در این سال کشور فرانسه مالیات بر ارزش افزوده را به عنوان مالیاتی برای کالاهای مصرفی در مرحله تولید اعمال کرد و در 1986 این کشور توانست مالیات بر ارزش افزوده را به صورت مالیاتی جامع به مرحله خرده فروشی گسترش دهد.

فهرست مطالب:
مقدمه
تاریخچه
مفهوم و محتوای صورت ارزش افزوده
مفهوم ارزش افزوده و مفهوم سود
صورت ارزش افزوده شرکت نمونه برای سال 13xx
تعریف مالیات بر ارزش افزوده
آشنایی با مالیات بر فروش
ماهیت مالیات بر ارزش افزوده
مزایای مالیات بر ارزش افزوده
مالیات بر مصرف
تعریف مالیات و انواع آن
مالیات بر ارث
ماترک مشمول مالیات
معافیت های مالیاتی
رونوشت بدهی متوفی
حق تمبر
مالیات بر درآمد مشاغل
مالیات حق الوکاله
مالیات برنقل و انتقال املاک
مالیات بر در امد کشاورزی
مالیات بر درامد حقوق
مالیات بردرآمد اتفاقی شرکت خصوصی به عنوان پیش پرداخت
بررسی موانع اجرایی شدن حسابرسی مالیاتی و راهکارهای رفع آن
نقش مالیات بر اقتصاد کشور
مشکلات اجرایی
حسابرسی، مالیات و توسعه
نقش حسابرسی در توسعه اقتصادی کشور


رمز فایل:
FaraFile.ir

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه