مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود پاورپوینت (اسلاید) ژئوشیمی

پاورپوینت-(اسلاید)-ژئوشیمی
پاورپوینت (اسلاید) ژئوشیمی
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 42
حجم فایل: 11104 کیلوبایت
قیمت: 110000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت ژئوشیمی، در حجم 42 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل.

بخشی از متن:
در یک تعریف ساده، ژئوشیمی، عبارت است از مطالعه توزیع و مقدار فراوانی عناصر موجود در سطح زمین می باشد.
این علم خود دارای شاخه های متعددی است که از آن می توان به ژئوشیمی نظری ، کاربردی ، اکتشافی ، هسته ای ، آلی و محیطی ....... اشاره نمود.
ژئوشیمی محیطی اولین بار در حدود سال 1960 با واژه ژئوشیمی آبی در دما پایین که خود شاخه ای از این علم است معرفی گردید .
پیشرفت این علم با شناخت نفوذ و مهاجرت آلوده کننده ها به آب های زیرزمینی صورت پذیرفت و در طی دو دهه اخیر جهت جلوگیری از ورود و مهاجرت مواد آلوده کننده به درون خاک یا آب های زیرزمینی با ارائه تکنولوژی های لازم کامل شده است.
ژئوشیمی محیطی به مطالعه اتمسفر ، هیدروسفر و لیتوسفر و واکنش آنها با سنگ های سطحی و رسوبات خاک می پردازد و در حقیقت رابط بین ترکیبات شیمیایی و فرآینده هایی است که به طور مستقیم و غیرمستقیم با سلامتی گیاهان ، حیوانات و انسان ها در ارتباط است.
ژئوشیمی محیط زیست ارتباط بین شاخه های تازه علم ژئوشیمی است. ژئوشیمی مدرن برای نشان دادن سیکلهای طبیعی از عناصر شیمیایی در زمین است.
ژئوشیمی محیط زیست، مطالعه فرآیندهایی است،  که به طور مستقیم و غیر مستقیم با موجودات زنده در ارتباط است، ژئوشیمی محیط زیست دارای زیر مجموعه های مختلفی است شامل توزیع و پراکندگی عناصر شیمیایی در لایه های اتمسفر، لیتوسفر، هیدروسفرو بیوسفر می باشد. 

فهرست مطالب:
تعریف 
چکیده
مقدمه
منطقه مورد مطالعه
نمونه برداری و آماده سازی نمونه
تجزیه و تحلیل آماری
آمار توصیفی
عوامل غنی سازی
روش تجزیه و تحلیل اکتشافی داده ها (EDA)
بحث و نتایج
بررسی ژئوشیمیایی مقادیر زمینه خاک و تعیین انومالی
نقشه های ژئوشیمیایی و معیارهای تجزیه و تحلیل
نتیجه گیری

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود جزوه دست نویس خلاصه کل کتاب اخلاق حرفه ای دوازدهم فنی

جزوه-دست-نویس-خلاصه-کل-کتاب-اخلاق-حرفه-ای-دوازدهم-فنی
جزوه دست نویس خلاصه کل کتاب اخلاق حرفه ای دوازدهم فنی
فرمت فایل دانلودی: .PDF
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 9
حجم فایل: 5110 کیلوبایت
قیمت: 50000 تومان

توضیحات:
جزوه دست نویس خلاصه کل کتاب اخلاق حرفه ای دوازدهم فنی، در قالب فایل pdf.

توی این فایل کل کتاب اخلاق حرفه ای دوازدهم فنی رو خلاصه کردم و نکته های کنکور های چند سال اخیر رو هم نوشتم و سعی کردم ساده سازی کنم.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت ال پی جی (گاز مایع)

پاورپوینت-ال-پی-جی-(گاز-مایع)
پاورپوینت ال پی جی (گاز مایع)
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 26
حجم فایل: 2722 کیلوبایت
قیمت: 110000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی با موضوع گاز مایع نفتی (LPG)، در حجم 26 اسلاید، همراه با تصاویر.

بخشی از متن:
گازی که همراه نفت است، باید از آن جدا شود تا نفت خالص بدست آید. اگر نفت و گازی که با هم از چاه خارج می‌گردند، پیش از آنکه از هم جدا شوند، مستقیما به مخازن نفت هدایت گردند، گاز چون سبک و فرار است، مقداری از آن ، از منافذ فوقانی مخزن به هوا می‌رود و در ضمن ، مقداری از اجزای سبک و گرانبهای نفت را هم با خود خارج می‌کند. از این رو ، نفت را پس از خروج از چاه و پیش از آنکه به مخزن بفرستیم، به درون دستگاه تفکیک که نفت و گاز را از هم جدا می‌سازد، هدایت می‌کنیم ...

فهرست مطالب:
گاز طبیعی چگونه کشف شد؟
تلمبه های تزریق مواد شیمیایی
ظروف تفکیک تحت فشار 
واحد شیرین سازی 
فرایند مراکس 
تعریف
مرکپتان زداییrsh
انواع گاز مایع
چگونگی تفکیک گازهای طبیعی ازنفت ؟؟
دستگاه تفکیک نفت و گاز
گازهای طبیعی تفکیک شده 
استخراج گاز مایع در برج تقطیر
سوختن گاز طبیعی
معایب LPG
مزایای LPG
مصرف جهانی پروپان
منابع ذخیره گاز مایع
راه های انتقال گاز مایع
موارد استفاده LPG

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود مدیریت استراتژیک در شرکت هواپیمایی لوفت ها با رویکرد بازاریابی هدفمند و ارائه پاداش وفاداری به مشتری

مدیریت-استراتژیک-در-شرکت-هواپیمایی-لوفت-ها-با-رویکرد-بازاریابی-هدفمند-و-ارائه-پاداش-وفاداری-به-مشتری
مدیریت استراتژیک در شرکت هواپیمایی لوفت ها با رویکرد بازاریابی هدفمند و ارائه پاداش وفاداری به مشتری
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 114
حجم فایل: 4106 کیلوبایت
قیمت: 380000 تومان


مدیریت استراتژیک در شرکت هواپیمایی لوفت ها با رویکرد بازاریابی هدفمند و ارائه پاداش وفاداری به مشتریان

هواپیمایی لوفت هانزا بزرگ ترین شرکت هواپیمایی آلمان و یکی از معتبرترین و بهترین ایرلاین های جهان است. قطب اصلی فعالیت های این ایرلاین در فرودگاه فرانکفورت قرار دارد و پروازهای منظمی را به سرتاسر جهان انجام می دهد. به دلیل کیفیت بالای پرواز و خدمات ارائه شده این ایرلاین همواره جزء بهترین شرکت های هواپیمایی جهان قرار دارد. به همین دلیل بسیاری از افراد هنگام سفر سعی می کنند بلیت هواپیمای لوفت هانزا را خریداری کنند.
- لوفت هانزا بزرگ ترین ایرلاین در اروپاست!
هواپیمایی لوفت هانزا از زمانی که با شرکت های هواپیمایی سوئیس ایرلاینز و آسترین ایرلاینز تلفیق شده به بزرگ ترین ایرلاین اروپا تبدیل شده است. این ایرلاین پس از ادغام با این ایرلاین ها از نظر تعداد جابجایی مسافر و اندازه ناوگان هوایی، بزرگ ترین ایرلاین در اروپا محسوب می شود.
لوفت هانزا اولین ایرلاینی بود که اینترنت داخل هواپیما را ارائه کرد!
در سال ۲۰۰۴ لوفت هانزا اولین شرکت هواپیمایی بود که اینترنت داخل کابین را به مسافران پروازهای بین المللی اش ارائه کرد. این امر تحولی شگرف را در شیوه مسافرت هوایی ایجاد کرد.
اما چطور می توان هواپیمایی که در ارتفاع ۱۱۰۰۰ متری پرواز می کند را با دنیا مرتبط کرد؟ این کار نسبتا ساده است! هواپیما به ماهواره هایی که در مدار زمین قرار دارند سیگنال ارسال می کند و این ماهواره سیگنال را به زمین مخابره می کنند و هواپیما را با زمین مرتبط می کنند.
لوفت هانزا اولین ایرلاینی بود که اینترنت داخل هواپیما را ارائه کرد!
در سال ۲۰۰۴ لوفت هانزا اولین شرکت هواپیمایی بود که اینترنت داخل کابین را به مسافران پروازهای بین المللی اش ارائه کرد. این امر تحولی شگرف را در شیوه مسافرت هوایی ایجاد کرد.
اما چطور می توان هواپیمایی که در ارتفاع ۱۱۰۰۰ متری پرواز می کند را با دنیا مرتبط کرد؟ این کار نسبتا ساده است! هواپیما به ماهواره هایی که در مدار زمین قرار دارند سیگنال ارسال می کند و این ماهواره سیگنال را به زمین مخابره می کنند و هواپیما را با زمین مرتبط می کنند.
لوفت هانزا عضو اصلی بزرگ ترین اتحاد هواپیمایی جهان است!
لوفت هانزا بیشترین تلاش را در تاسیس استار الاینس (Star Alliance)، بزرگ ترین اتحاد هواپیمایی جهان انجام داده است. این ایرلاین همراه با تای ایرویز، ایر کانادا، یونایتد ایرلاینز و اسکاندیناوین ایرلاینز اتحاد هواپیمایی استار الاینس را تشکیل دادند و آن را به بزرگ ترین اتحاد هواپیمایی تبدیل کردند.
مقر اصلی این اتحاد طبق برنامه ریزی لوفت هانزا در فرودگاه فرانکفورت قرار دارد. ستاره پنج پر در لوگوی این اتحاد به ۵ عضو اصلی و اولیه اتحاد استار الاینس اشاره دارد.

استراتژی CRM هواپیمایی لوفتهانزا
لوفتهانزا در حال حاضر بیش از ۵۰۰ قطب (فرودگاه های اصلی این خط هوایی) را از فرانکفورت، مونیخ و زوریخ اداره می کند و به تقریبا ۲۵۰ مقصد ارائه خدمات دارد. این شرکت بدون شک یکی از برندهای برتر در زمینه ی حمل و نقل هوایی ست.
یکی از روش های استفاده لوفتهانزا از سی آر ام، برنامه ی Miles & More است. این برنامه با هدف نظارت بر مشتریان و بهبود نرخ بازگشت مشتری ها (که در نتیجه می تواند به افزایش ارزش طول عمر مشتری منجر شود) اجرا می شود:
• برنامه ی Miles & More به لوفتهانزا امکان هدفمند کردن کمپین های بازاریابی را طبق سفرهای پیشین هر مشتری می دهد.
• این برنامه هم چنین خدمات مشتریان را با ارائه پاداش وفاداری و اختصاص دادن سطح عضویت با پاداش های گوناگون به هر مشتری بر اساس تعداد و تناوب سفر با لوفتهانزا، بهبود می بخشد.
• سطح عضویت نه تنها موجب می شود مشتری احساس ارزش کند، بلکه به لوفتهانزا نیز نشان می دهد که هر مشتری برای کسب و کارشان چقدر ارزش دارد.
فهرست:
تاریخچه
افتخارات و جوایز ایرلاین لوفت هانزا
مزایای سفر با هواپیمایی لوفتهانزا
شرکت های تابعه و مقصدهای پرواز
استراتژی خرید و ادغام های خارجی
توجه به معیارهای استراتژیک و اقتصادی
تمایزبخشی خدمات در لوفت هانزا
خدمات ویژه برای مشتریان وفادار
بخش بندی بازار در شرکت هواپیمایی لوفت هانزا
ماتریس آنسوف در شرکت هواپیمایی لوفت هانزا
تجزیه و تحلیل بازاریابی لوفت هانزا، 5 سی ( 5C Marketing)
تجزیه و تحلیل لوفت هانزا PESTLE
آمیخته بازاریابی لوفت هانزا و 7Ps
استراتژی بازاریابی لوفت هانزا 2024: یک مطالعه موردی
تجزیه و تحلیل VRIN/VRIO لوفت هانزا

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود بررسی عوامل اشتغال و کارآفرینی زنان کارآفرین با تشکیل تعاونی

بررسی-عوامل-اشتغال-و-کارآفرینی-زنان-کارآفرین-با-تشکیل-تعاونی
بررسی عوامل اشتغال و کارآفرینی زنان کارآفرین با تشکیل تعاونی
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 12
حجم فایل: 60 کیلوبایت
قیمت: 23000 تومان

توضیحات:
تحقیق بررسی عوامل اشتغال و کارآفرینی زنان کارآفرین با تشکیل تعاونی ، در قالب فایل Word و در حجم 12 صفحه.

بخشی از متن:
مشارکت اقتصادی زنان پایین است و حدود 87 درصد زنان، غیرفعال اقتصادی هستند. از این میان، نیمی از فعالین اقتصادی زن هم در بخش خدمات فعالیت دارند. اگر معتقدیم زنان باید به عرصه اجتماعی و اقتصادی ورود کنند، باید محدودیت‌های موجود در این زمینه برطرف شود، اما در بیشتر جوامع در حال توسعه از جمله کشور ما، گسترش نگاه جنسیتی و فرهنگ مردسالارانه مانع از این اتفاق است. در کشورهای در حال توسعه این ادبیات که زنان باید مشارکت اقتصادی داشته باشند رایج شده است، اما ابزار آن فراهم نیست. در کشورهای توسعه‌یافته یکی از ابزارهای افزایش مشارکت اقتصادی زنان، تشکل‌های غیردولتی و تعاونی‌هاست. دستیابی به توسعه همه‌جانبه و پایدار بدون مشارکت همه گروه‌ها و به‌خصوص زنان ممکن نیست و باید مشارکت همه‌جانبه زنان را داشته باشیم، مطالعات نشان داده است اشتغال زنان در تعاونی‌ها می‌تواند برای خانواده مفید باشد و موجب ایجاد تعادل بین کار و زندگی خانوادگی شود. در این مقاله سعی شده است با شناسایی موانع اشتغال زنان ، راده حل های رفع این مونع از طریق تشکیل تعاونی ها مورد بررسی قرار گیرد.

فهرست مطالب:
چکیده
واژگان کلیدی
مقدمه
پیشینه تحقیق
ﺑﯿﺎن ﻣﺴﺄﻟﻪ
روش شناسی تحقیق
ﯾﺎﻓﺘﻪ ها
ﻣﻮاﻧﻊ ﻣﺆﺛﺮ ﺑﺮ ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ و اشتغال زایی زﻧﺎن در استان بوشهر
ﻣﻮاﻧﻊ ﺷﺨﺼﯿﺘﯽ
ﻣﻮاﻧﻊ ﻣﺎﻟﯽ
ﻣﻮاﻧﻊ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ
ﻣﻮاﻧﻊ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ
ﻣﻮاﻧﻊ ﺧﺎﻧﻮادﮔﯽ
ﻣﻮاﻧﻊ ﻋﻠﻤﯽ
اﺷﺘﻐﺎل ﺯﻧﺎن؛ ﺿﺮوﺭت اﻗﺘﺼﺎدی، ﺷﺄن اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ
نتیجه گیری و پیشنهادات
منابع و مآخذ

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه