پاورپوینت تحقیق و توسعه در کسب وکارها با رویکرد حفظ رقابت و رشد مداوم، در 146اسلاید آماده و قابل ویرایش به صورت فایل pptx.
در این نوشتار مطالب مربوط به تحقیق و توسعه در کسب وکار با 147اسلاید تخصصی و قابل ویرایش به صورت پژوهشی و بارویکرد نیازسنجی تدوین گردیده است که در راستای پاسخگویی به نیازهای تحقیقات بازاریابی مدیران محترم وصاحبان کسب وکارها، مدیران بازاریابی و فروش، اساتید گرانقدر دانشگاه و دانشجویان عزیز و ....سایر عزیزانی نگاه جدیدی در عصر دیجیتال به مبحث تحقیق و توسعه در کسب وکارها دارند می باشد و امید که مورد توجه و استفاده بهینه سروران ارجمند قرار گیرد.
تحقیق و توسعه چیست؟
تحقیق و توسعه (R&D) زمانی است که کسبوکارها برای ایجاد محصولات جدید یا کشف راههای نوین برای بهبود محصولات و خدمات موجود خود، علم و دانش جمع میکنند. در این میان و با توجه به اهمیت تحقیق و توسعه در کسب و کار، شرکتهای بزرگتر ممکن است تیم تحقیق و توسعه خاص خود را داشته باشند که تا محصولات یا فرایندها را آزمایش و فیلتر کنند. بااینحال، بسیاری از شرکتها به دلیل کمبود ظرفیت داخلی و دسترسی به تخصص و تجهیزات تحقیقاتی پیشرفته موردنظر خود، این کار را به مراکز خاصی برونسپاری میکنند.
برخی از شرکتها هم به دلیل رقابت با مشاغل دیگر و با علم به اهمیت تحقیق و توسعه در کسب و کار، در بخش R&D سرمایهگذاری میکنند. بهعنوانمثال، یک شرکت تولیدکننده گوشی همراه، همیشه در تلاش است تا دستگاههایی را که جذابتر از رقبای خود هستند، بسازد؛ بنابراین سرمایهگذاری زیادی را در بخش تحقیقات برای طراحی محصول میگذارد.
انواع تحقیق و توسعه در کسب و کار
اهمیت تحقیق و توسعه در کسب و کار های امروزی روزبهروز بیشتر میشود. این فرایند شامل بررسی ایدهها، فناوریها و روشهای جدید برای ایجاد محصولات، خدمات و راهحلهای جدید است. در اصل R&D برای مشاغل موتور محرکه نوآوری و رشد میشود.
فهرست مطالب:
مبانی و تعاریف
انواع توسعه و تحقیق
اهداف R&D
اهمیت R&D در کسب و کار
استراتژی تحقیق و توسعه (R&D) در کسبوکارها
رشد و پیشرفت کسب و کارها چگونه صورت می گیرد؟
منظور از فرآیند تحقیق و توسعه در کسب و کار چیست؟
راهبردهای موثر در تحقیق و توسعه
فرایند تحقیق و توسعه شامل چه مراحلی میشود؟
توسعه کسب و کار
بازار و شناخت بازار یکی از عوامل مهم توسعه کسب و کار
مراحل توسعه کسب و کار- ۷ مرحله اصلی
تکنیکهای توسعه کسب و کار - ۶ اقدام مهم
بهترین استراتژیهای توسعه کسب و کار
وظایف کارشناس توسعه کسب و کار
انواع تحقیق و توسعه در کسب و کار
تحقیق و توسعه در کسب و کار چه اهدافی را دنبال می کند؟
مزایای توسعه کسب وکار
تحقیق و توسعه برای بهبود و بهینه کردن محصولات و خدمات موجود
R&Dدر کسبوکار چه نقشی دارد؟
استراتژی R&D چیست؟
تحقیق و توسعه در شرکت تویوتا
تحقیق و توسعه در شرکت ولوو
آئودی و سرمایه گذاری کلان در تحقیق و توسعه
ارتقاء مرکز تحقیق و توسعه مرسدس بنز در شانگهای
واحد تحقیق و توسعه در شرکت BMW
مرکز تحقیق و توسعه بی ام و در شانگهای
مروری بر 40 سال تلاش بی ام و برای تحقیق و توسعه خودروهای برقی
روند توسعه محصول در شرکت اپل
بودجه فولکس واگن برای تحقیقات
چگونه بهبود تجربه مشتری باعث پیشرفت گوگل شد؟
بررسی نتایج حاصله از شاخص خالص ترویج کنندگان (NPS) و تجربه مشتری (CX):
بهبود تجربه مشتری درگوگل
سامسونگ سومین شرکت سرمایه گذار جهان در بخش تحقیق و توسعه
سونی ۲.۱۳ میلیارد دلار برای تحقیق و توسعه بازیهای لایو سرویس سرمایهگذاری میکند
واقعیت مجازی در محصولات آینده شرکت سونی
فرآیند بازاریابی سونی با رویکرد تحقیق و توسعه
کمک هزینه مالی تحقیق و توسعه نتفلیکس
نت فلیکس-نمونه ایی از کسب و کارهای موفق در بکارگیری داده کاوی
استراتژی های بازاریابی کوکاکولا که باعث موفقیت ۱۰۰ سالهی این شرکت شدهاند!
عوامل کلیدی موفقیت کوکاکولا
برنامه های جدید "پپسی" برای بازارهای در حال توسعه
تحقیق و توسعه در شرکت بابل آب(مازندران)
تحقیق وتوسعه در شرکت کاله
مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ISO 9001؛2000(E)
سامانه تحقیق و توسعه مپنا
عرضه محصول جدید عالیس در بازار-پیامد تحقیق وتوسعه
افتخارات عالیس
اجرایی شدن موفقیت آمیز سیستم Dynamics 365 Business central ERP مایکروسافت در کارخانجات گروه عالیس
افتتاح دفتر تحقیق و توسعه رامک در دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز
محصولات «سان رامک» سر سفره مصرفکنندگان ایرانی-برآیند یک پژوهش علمی
سرتیوس؛ طراح استراتژی محصول جدید شرکت رامک
جلوههای موفقیت شیرین عسل آینده نگری ، تحقیق و توسعه و نوآوری ، جهانی اندیشیدن
تحقیق و توسعه درگروه صنعتی گلرنگ