فرمت فایل دانلودی: .docفرمت فایل اصلی: docتعداد صفحات: 30حجم فایل: 267 کیلوبایت قیمت: 38000 تومانتوضیحات:
تحقیق با موضوع کانال های توزیع ، در قالب doc و در 30 صفحه، قابل ویرایش.
بخشی از متن تحقیق پژوهشی:
شبکه توزیع بخشی از نظام اقتصادی کشور می باشد که تحولات اقتصادی کشور درتعیین کارکرد و ساختار آن مؤثر است . این شبکه حلقه رابط بین تولیدکنندگان ومصرف کنندگان و متشکل از عاملینی است که با یکدیگر ارتباط متقابل دارند و عمل توزیع کالاها را انجام می دهند(فرزین ،1386).شرکتها معمولا توجه کمی به کانال های توزیع داشته ،به همین دلیل گاهی متحمل خسارات زیاد می شوند ؛ولی بعضی از شرکت ها سعی می کنند نظام توزیعی خوبی داشته و از این طریق موقعیت رقابتی بهتری کسب می کنند. تصمیمات در مورد کانال های توزیع ،اغلب با تعهدات درازمدت به سازمآن های دیگر همراه است.یک تولید کننده به آسانی می تواند قیمت های خود و برنامه های تبلیغ وترویج فروش خود را تغییر دهد ؛همچنین می تواند محصولات قدیمی خود را کنار گذاشته ،محصولات جدیدی را که با نیاز بازار تطابق بیشتری دارد ،عرضه کند ولی وقتی که یک کانال توزیع در نظر می گیرد با مغازه داران مختلف تماس داشته باشد ،به آسانی نمی تواند این کانال توزیع را تغییر دهد ،بنابراین مدیریت بازاریابی باید کانال های توزیع خود را با دقت و نگاه به آینده انتخاب کند
و . . .
فهرست مطالب:
کانال های توزیع
تعریف
موسسات وسازمانهای توزیع
خرده فروشی
عمده فروش
دلال ها و کارگزاران
سیستم های بازاریابی توزیع
سیستم بازاریابی عمودی
سیستم بازار یابی افقی
سیستم بازاریابی چندگانه
کانال های توزیع متنوع
مدیریت مشتریان چندکاناله (MCM)
شکل های خرده فروشی فروشگاهی غیر خوراکی
فروشگاه های تخصصی
و . . .
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.