مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود جزوه شیمی آلی 1 دانشگاه صنعتی شریف - دکتر افتخاری سیس

جزوه-شیمی-آلی-1-دانشگاه-صنعتی-شریف--دکتر-افتخاری-سیس
جزوه شیمی آلی 1 دانشگاه صنعتی شریف - دکتر افتخاری سیس
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 120
حجم فایل: 26178 کیلوبایت
قیمت: 45000 تومان

توضیحات:
جزوه شیمی آلی 1 دانشگاه صنعتی شریف - دکتر افتخاری سیس، در 120 صفحه جزوه اسکن شده دست نویس بسیار خوانا و رنگی.

مرجع دکتر افتخاری سیس (دانشگاه صنعتی شریف) در کلاس کتاب های کری، ولهارد و وید بوده است.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود جزوه شیمی تجزیه 1 دانشگاه صنعتی شریف دکتر شاهرخیان (بخش 3)

جزوه-شیمی-تجزیه-1-دانشگاه-صنعتی-شریف-دکتر-شاهرخیان-(بخش-3)
جزوه شیمی تجزیه 1 دانشگاه صنعتی شریف دکتر شاهرخیان (بخش 3)
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 86
حجم فایل: 18544 کیلوبایت
قیمت: 50000 تومان

توضیحات:
جزوه شیمی تجزیه 1 دانشگاه صنعتی شریف دکتر شاهرخیان (بخش 3).

86 صفحه جزوه اسکن شده دست نویس بسیار خوانا و رنگی.
بخش سوم جزوه شامل روش های تیتراسیون در تجریه است.
کتاب مرجع دکتر شاهرخیان (دانشگاه صنعتی شریف) در کلاس کتاب مبانی شیمی تجزیه اسکوگ ادیشن 9 بوده است.
این جزوه برای استفاده در آزمایشگاه تجزیه 1 و 2 نیز بسیار مناسب است.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود جزوه اصول تولید، انتقال و توزیع انرژی الکتریکی

جزوه-اصول-تولید-انتقال-و-توزیع-انرژی-الکتریکی
جزوه اصول تولید، انتقال و توزیع انرژی الکتریکی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 60
حجم فایل: 11412 کیلوبایت
قیمت: 60000 تومان

توضیحات:
جزوه اصول تولید، انتقال و توزیع انرژی الکتریکی.

جزوه فوق توانایی پاسخ به اکثر خواسته های درسی شما درامتحانات پایان ترم وکنکور مقاطع بالاتر را خواهد داشت.

شامل :
دیاگرام انرژی الکتریکی از نقطه تولید تا نقطه مصرف
فلسفه پیدایش و رشد شبکه بهم پیوسته
عوامل موثر در بهم پیوستن نیروگاهها و شبکه ها
بررسی تولید برق از انواع منابع انرژی
مفهوم انرژی ثانویه
علل افزایش ولتاژ جهت انتقال انرژی
انتخاب نوع ولتاژ و تعداد فاز و فرکانس
محاسبه مقدار ولتاژ برای خطوط انتقال
فرکانس
نیروگاهها
ویژگی نیروگاههای بخار - گاز - سیکل ترکیبی - آبی - میکرو - تلمبه ذخیره ای - دیزلی - بادی - خورشیدی
انواع نیروگاه آبی - بافشارکم ، با فشارمتوسط ، بافشار زیاد
انواع توربینهای آبی
پلتون - فرانسیس - کاپلان
اجزای تشکیل دهنده خطوط انتقال
مشخصات هادیها
مشخصات مقره ها
مشخصات برجها یا پایه ها
مشخصات فونداسیون (پی)
مشخصات سیم گارد
مشخصات حریم خط
توزیع انرژی
انواع مصرف کننده ها
مصارف صنعتی
مصارف مسکونی
مصارف تجاری
مصارف روشنایی
مصارف کشاورزی
شبکه های توزیع
مسیر خط انتقال
ولتاژ خط انتقال
تراکم جمعیت
عامل اقتصادی
محاسن ومعایب شبکه هوایی و زمینی
شبکه باز - شعاعی
شبکه دو سر تغذیه
شبکه حلقوی
شبکه غربالی
اصابت صاعقه بر خطوط
امواج سیار
سیستم تک شینه ای
سیستم یک و نیم کلیدی
سیستم دوبل باسبار دوکلیدی
سیستم شینه اصلی و انتقالی
سیستم دوبل باسبار یک کلیدی
لاین تراپ
بهمراه بلوک دیاگرامها ، نقشه ها و جداول

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پژوهش مدیریت دانش

پژوهش-مدیریت-دانش
پژوهش مدیریت دانش
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 72
حجم فایل: 770 کیلوبایت
قیمت: 38000 تومان

توضیحات:
پژوهش با موضوع مدیریت دانش، در قالب doc و در 72 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن:
تعداد زیادی از تئوریسین‌های مدیریت دانش تکامل بحث مدیریت دانش را به عهده داشتند و توزیع نموده‌اند که در میان آنان برجستگانی همچون پیتر دراکه، پاول استرلوس و پیتر سنگه از آمریکا را می‌توان نام برد. دراکه و استرلوس من بیشتر در زمینه اهمیت ارتقا اطلاعات و دانش ساده به عنوان منابع سازمانی، و آقای سنگه با تمرکز بر روی سازمان‌های یاد گیرنده ابعاد فرهنگی مدیریت دانش را بوجود آورده‌اند.
تعداد دیگری از دانشمندان وابسته به نشریه تجارت هاروارد حقایق دیگری از مدیریت دانش را آشکار می‌کند. در حقیقت دانشمند معروف آقای لئونارد بارتون توانست موردکاری قابل توجهی را از شرکت استیل چاپارل ارائه دهد، شرکتی که راهبردهای موثری را در زمینه مدیریت دانش تا اواسط دهه 1970 مورد بررسی و تحقیقات مقاله شده و مستندات خود را با عناوین بهار زیبا از دانش و ساختن منابع نوآوری در مجله ذکر شده به چاپ رسانید.
در اواسط سال 1980 اهمیت دانش به عنوان دارایی رقابت در بین سازمانها مشهور گردید. و این در حالی بود که علم اقتصاد کلاسیک هنوز در رابطه با روشها و متدهای مدیریت آن دارای نقصان بود و هنوز برای برخی از سازمان‌ها، این غفلت وجود دارد.
فناوری کامپیوتر باعث شده اطلاعات با سنگینی و فراوانی آغاز به کار کند که این امر تنوع قابل توجهی در محدوده کامپیوتر ایجاد می‌کند و بدین ترتیب این فناوری خود قسمتی از راه حل مورد نظر برای شکل‌گیری مدیریت دانش گردید. سیستم مدیریت دانش به عنوان یک وسیله پیش منظور که توسط راب اکسین و دان مک کداکن مطرح گردید.
نهایتا مثال برجسته طراحی وب در طول یک دهه به مسیر شکل‌گیری مدیریت دانش کمک نمود. در سال 1980 توسعه سیستم‌های مدیریت دانش بوجود آمدند که با استفاده کارهای انجام شده در زمینه هوش مصنوعی و سیستم‌های هوشمند باعث شدند تا مفاهیم تازه‌ای به عنوان دانش اکتسابی ، مهندسی دانش ، سیستم‌های بر پایه دانش و هستی شناسی بر پایه کامپیوتر به جهان عرضه شود.
در سال 1991 و برای اولین بار مطالبی درباره مدیریت دانش در مراکز انتشاراتی مشهور به چاپ رسید. شاید بتوان گفت که وسیع‌ترین کار تحقیقاتی در زمینه مدیریت دانش تا امروز در سال 1995 توسط آقایان کوجیه و نافوکا، هیروتاکاتاکی شی در سازمان خلق دانش بنام "چگونه شرکت‌های ژاپنی نوآوری و پویایی را به وجود می‌آورند؟" صورت پذیرفته است (عطافر، 1385).

فهرست مطالب:
تاریخچه مدیریت دانش
2-2-2 انواع دانش
2 – 2 - 3 تعاریف
جدول 2 – 1 مطالب مربوط به ابعاد(Rezazade at all 2009)
2 – 3 مدیریت دانش و تدوین دانش
2 - 4 اکتساب دانش
2 – 5 تسهیل و انتقال دانش:
2 – 6 کاربری دانش
2 – 7 ذخیره (انباشت) دانش
2 – 8 اهمیت مدیریت دانش
2 – 9 الزامات سیستم‌های مدیریت دانش
2 - 10 سرمایه فکری چیست؟
2 - 11 رویکردها و روشهای اندازه‌گیری نامشهودها
2 – 12 سرمایه انسانی
2 - 13 اهدف مدیریت دانش
2 – 14 مدیریت دانش جدید
2 - 15 زنجیره اطلاعات
2 - 16 داده
2 - 17 اطلاعات
2 – 18 نقش فن آوری اطلاعات
2 - 19 دانش
2 – 20 مدیریت داده، مدیریت اطلاعات و مدیریت دانش:
2 – 20 – 1 مدیریت داده:
2-20-2 مدیریت اطلاعات:
2 - 21 فرایندها در مدیریت دانش:
جدول 2-2 : مراحل فرآیند مدیریت دانش
2 - 22 عناصر اساسی مدیریت دانش
2 – 23 نقش دانش در مدیریت دانش:
2 – 24 نقش مدیریت در مدیریت دانش:
2 – 25 نقش تکنولوژی اطلاعات در مدیریت دانش:
2 - 26 تأثیر فرهنگ سازمانی بر پیاده سازی مدیریت دانش:
2 - 27 مدلهای مدیریت دانش
2 - 29 انتقال دانش:
2 - 30 فناوری اطلاعات
2 – 31 فرهنگ سازمانی
2 - 38 سابقه تحقیقات
2 – 38 - 1 پیشینه داخلی:
2-38-2 پیشینه خارجی
فهرست منابع فارسی
فهرست منابع غیرفارسی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پژوهش مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری

پژوهش-مدیریت-دانش-و-مدیریت-ارتباط-با-مشتری
پژوهش مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 48
حجم فایل: 133 کیلوبایت
قیمت: 38000 تومان

توضیحات:
پژوهش با موضوع مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری، در قالب doc و در 48 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن:
امروزه اقتصاد میتنی بر دانش از طریق عواملی مانند افزایش رقابت ،نوآوری های تکنولوژیکی وبازارهای جهانی قابل شناسایی است.از آنجا که در چنین جوامعی دانش نقش کلیدی در ایجاد و حفظ مزیت های رقابتی ایفا می کند؛شرکت ها و سازمان ها باید در هنگام شروع فعالیت در بازار توجه زیادی به دانش داشته باشند.علاوه بر این در سال های اخیر دانش به عنوان یکی از منابع سازمانی کلیدی محسوب می شود و پژوهش های زیادی در این زمینه انجام شده است.به همین دلیل امروزه مدیریت دانش به عنوان یکی از مهم ترین اولویت های پژوهشی در محیط دانشگاهی و صنعت قلمداد شده و یکی از مباحثی است که شرکت ها منابع و هزینه های زیادی را به آنها اختصاص می دهند.سیستم های دانش مشتری،مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری نه تنها موجب بهبود توانایی های سازمان در تعامل ، جذب و ایجاد ارتباط شخصی سازی شده با مشتریان می شود بلکه موجب بهبود توانایی های افزایش دانش سازمان ها در رابطه با مشتریان نیز می شود.
مدیریت دانش شرط لازم برای تجارت الکترونیک و افزایش تمرکز بر روی مشتری است.برای ادامه فعالیت در یک محیط رقابتی،سازمان ها باید از دانش کافی در مورد بازارها،مشتریان،محصولات و خدمات،روش ها و فرایندها،رقبا،مهارتهای کارکنان و نحوه نظارت برخوردار باشند.
با توجه به این واقعیت سازمان ها می توانند در عصر رقابتی امروزی به کسب و کار الکترونیکی یکپارچه در سراسر جهان از طریق اینترنت و شبکه های داخلی بپردازند.مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد الکترونیکی و جهانی امروزی،سازمان ها را مجبور به تجدید نظر درباره ی روش هایی که باعث ایجاد روابط بر پایه مشتری می شود کرده است.برای انمه سازمان ها در ارائه ی محصولات یا خدمات به مشتریان کارآمدتر و موثرتر باشند باید احساس رضایت را در مشتری به وجود آورند و دانش مشتریان باید طوری طراحی شود تا اطمینان حاصل شود که کسانی که خدمات سازمان را ارائه می دهند همان کسانی هستند که نیازهای مشتریان را فراهم می کنند.بنابراین مدیریت دانش بخش جدایی ناپذیر از مدیریت ارتباط با مشتری است.
و . . .

فهرست مطالب:
مقدمه
تعاریف
مدیریت دانش(KM)
مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
لزوم شناسایی فاکتورهای کلیدی
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)و مدیریت دانش(KM
عوامل سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری.
فنآوری و مدیریت ارتباط با مشتری(CRM
مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتری(CRM
تجربه در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
تاریخچه
اهمیت
موضوعات مورد بحث در CRM
مشتری
ارتباط
مدیریت
انواع CRM
مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی
شاخه های مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی :
اتوماسیون نیروی فروش(SFA)
پشتیبانی و خدمات مشتری
اتوماسیون بازاریابی موسسه
مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی
فرایند تجزیه و تحلیل بی درنگ
داده کاوی
قابلیت های داده کاوی
مدیریت ارتباط با مشتری مشارکتی
انواع رویکردها و دیدگاه ها در مورد CRM :
مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان "فرایند"
مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان "استراتژی"
مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان "فلسفه"
مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان "قابلیت"
مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان "تکنولوژی"
اهداف مدیریت ارتباط با مشتری
از دیدگاه بارنت
از دیدگاه نول
از دیدگاه سویفت
از دیدگاه گالبریث و راجرز
از دیدگاه کالاکوتا و رابینسون
مفاهیم مورد نیاز جهت دستیابی به اهداف CRM
فرآیندها
عوامل انسانی
تکنولوژی
مزایای مدیریت ارتباط با مشتری
مراحل اجرای مدیریت ارتباط با مشتری
برنامه ریزی
پایه ریزی
اجرا
موانع و عوامل شکست CRM

منابع دارد

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه