مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود پاورپوینت برندسازی درکسب وکار، کلید طلایی و رمز موفقیت در مدیریت ذائقه مشتریان

پاورپوینت-برندسازی-درکسب-وکار-کلید-طلایی-و-رمز-موفقیت-در-مدیریت-ذائقه-مشتریان
پاورپوینت برندسازی درکسب وکار، کلید طلایی و رمز موفقیت در مدیریت ذائقه مشتریان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 179
حجم فایل: 13020 کیلوبایت
قیمت: 93000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت برندسازی درکسب وکار، کلید طلایی و رمز موفقیت در مدیریت ذائقه مشتریان.

بخشی از متن فایل:
برندینگ یا همان برند سازی یکی از مهم‌ترین ابعاد هر کسب‌وکاری، کوچک یا بزرگ، خرده‌فروش یا بی تو بی است. در بازار رقابتی امروز، استراتژی برند قوی و مؤثر، مزیت عمده‌ای به شمار می‌رود. اما برند سازی واقعا چه معنایی دارد و چگونه بر کسب‌وکار شما اثر می‌گذارد؟
به زبان ساده، برندِ شما، اعتبار شما در نزد مشتری است. برند به مشتریان شما می‌گوید که چه انتظاری از محصولات و خدمات شما داشته باشند و اینکه تفاوت آنچه شما ارائه می‌دهید با آنچه رقبای‌تان عرضه می‌کنند، چیست. برندِ شما، برآیندی از شخصیت فعلی شما، شخصیتی که می‌خواهید باشید و برداشت دیگران از شخصیت شما است. در این مقاله درباره اصول اولیه‌ی برند سازی بیشتر می‌خوانید.
آیا شما در صنعت خود، یک نوآور تک‌رو و مستقل هستید یا بازیگری باتجربه و قابل اعتماد؟ آیا محصول شما، محصولی گران‌قیمت و با کیفیت بالا است، یا ارزان اما با ارزش بالا؟ شما نمی‌توانید در هر دوی این دسته‌ها جا بگیرید؛ همانطور که نمی‌توانید خواسته‌ی همه‌ی مردم را برآورده کنید! شخصیت شما و کسب‌وکارتان بر اساس اینکه مشتریان هدف‌تان از شما چه می‌خواهند، شکل می‌گیرد.
لوگو (نشان تجاری)، بنیان و پایه‌‌ی برند شما را تشکیل می‌دهد. سایت اینترنتی، بسته‌بندی و ابزارهای تبلیغاتی، که همگی باید مکمل و یکپارچه با لوگوی شما باشند، همگی منتقل‌کننده‌ی برند شما هستند.

در این نوشتار مطالب ارزشمندی از صاحب نظران بازاریابی و برندسازی ،داده پردازی و تدوین شده است که در قالب ۱۷۹ اسلاید تخصصی ودر زمینه رمز موفقیت برند های مطرح جهانی به صورت مطالعه موردی استفاده شده است و می تواند مورد استفاده تمامی عزیزان اعم از مدیران کسب وکار ،مشاوران بازاریابی و فروش و هم چنین دانشجوان،استاد و پژوهشگران ارجمند قرار گیرد
با سپاس و احترام
دکتر محرم غفاری

فهرست مطالب:
برندینگ چیست ؟(کلیات)
استراتژی برندسازی چیست ؟
تصوراشتباه درمورد برند سازی
۷ عنصر برای یک استراتژی جامع برندسازی
چگونه می توانید هدف کسب و کار خود را تعریف کنید؟
برند سازی در آیکیا(IKEA )
ثبات (یکپارچگی)
نمونه ی عالی از یکپارچگی و ثبات دربرند کوکا کولا (coca cola) )
هیجانات
هارلی دیویدسون ومدیریت هیجان مشتریان
تحقیقات روانشناسی در مورد تعلق خاطر
ارتباط برند بامشتریان
انعطاف پذیری
Old spiceنمونه عالی از تعادل استراتژیک
استفاده صحیح از فرصت ها
مشارکت کارکنان
هماهنگی وعده برند با عملکردآن و مثال موردی رویکرد zapoos
صادق ماندن نسبت به برند
یک مثال عالی از بهبودبرند(Pizza Hut )
اجازه ندهید هرکاری که انجام می دهید را عینا کپی کنند
مشخصات یک استراتژی خوب برای برند سازی
مردم عملا برند را خریداری می کنند
ذهنیت مشتریان نسبت به برند
مزایای برندینگ
عناصربرندینگ
برندینگ چه افرادی را تحت تأثیر قرار می‌دهد؟
انواع برندینگ
مؤلفه‌های مهم در برندینگ
ارزش ویژه برند
ارزش ویژه برند از نگاه آکر
مدل‌های ارزش ویژه برند
مدل های اصلی ارزش ویژه برند
مدیریت ارزش ویژه برند
تداعی برند
کیفیت اداراک شده برند
وفاداری برند
برند به عنوان یک محصول
برندبه عنوان یک سازمان
برند به عنوان یک شخص
برند به عنوان یک نماد
۵ مرحله مهم در عملیات برندسازی و پیاده سازی استراتژی برندسازی موثر
انتخاب نام تجاری ( نام برند ) که پیام کسب وکار شما را به وضوح بیان نماید
برندسازی باید با ایجاد ارتباط عاطفی همراه باشد
برقراری ارتباطات دائم با مشتری
5 عامل اصلی در برندینگ برای افزایش آگاهی از برند و اعتماد به برند
تاثیرگزاری اجتماعی در آگاهی از برند
تجربه مشتری
داستان سرایی تصویری برای افزایش آگاهی از برند
چطور CRM در موفقیت برندهای بزرگ و بین‌المللی نقش دارد؟
CRM و برندهای بزرگ و بین‌المللی
مطالعه موردی CRM در برندهای بزرگ
CRM تسکو
مطالعه موردی CRM تسکو
CRM اپل
مطالعه موردی CRM اپل
CRM اوبر
مطالعه موردی اوبر
CRM بیریتیش ایرویز
مطالعه موردی CRM بریتیش ایرویز
CRM مک دونالد
مطالعه موردی CRM مک دونالد
مطالعه موردی سی آر ام درکوکاکولا
مطالعه موردی CRM یونیلیور
مطالعه موردی CRM زارا
مطالعه موردی CRM بی ام و
مطالعه موردی CRM آمازون
نکات مهم راجع به 6 استراتژی برندسازی شرکت کوکاکولا
برندسازی مشترک به شیوه شرکت های بزرگ
گوپرو و ردبول
2. پاتری بارن و شروین ویلیامز
3. کسپر و وست اِلم
کسپر و وست اِلم
کانیه و آدیداس
BMW و لوئیس ویتون
شهرت و کیفیت برند بی ام و و لوئیس ویتون
مزیت ها وارزش های مشترک دوبرند
استراتژی برندهای برتر
ساخت هویتی مشخص
تجربه برند
سبک مدیریت
پیشی گرفتن از رقبا
معنای نام برندهای معروف دنیا چیست؟
برند Samsung
برند Nokia
برند Apple
برند LG
برند HTC
برند Spotify
برند Nintendo
برند Amazon
برند Google
برند Wikipedia
7 ویژگی های برتر برندهای موفق 7 ویژگی های برتر برندهای موفق

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

تحقیق بررسی روش های مختلف ازدیاد برداشت از منابع نفت

تحقیق-بررسی-روش-های-مختلف-ازدیاد-برداشت-از-منابع-نفت
تحقیق بررسی روش های مختلف ازدیاد برداشت از منابع نفت
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx, pptx
تعداد صفحات: 196
حجم فایل: 30585 کیلوبایت
قیمت: 60000 تومان

توضیحات:
تحقیق بررسی روش های مختلف ازدیاد برداشت از منابع نفت، در قالب فایل Word، به همراه فایل پاورپوینت.

در این فایل ادبیات این موضوع به طور عمیقی بررسی شده است و ضمن معرفی و مقدمه به تعاریف موجود در این زمینه پرداخته شده و سپس به اصول و روش های برداشت نفت و ادوات مورد نیاز برداشت پرداخته شده و در انتها روش های ازدیاد برداشت نفت به طور مبسوط معرفی شده است. این فایل حاوی منابع، جداول و نمودار ها و تصاویر است و فایل پاورپوینت جهت ارائه آن نیز پیوسته گردیده است.

بخشی از متن فایل:
استفاده صحیح از منابع نفتی کشور، به منظور افزایش طول عمر آن ها و برخورداری نسل های آینده از این ذخایر خدادادی، ایجاب می کند تا با مدیریت صحیح این منابع آشنا شویم. از نکات قابل توجه در مدیریت مخازن نفت، اتخاذ روش هایی برای حفظ و صیانت مخزن، بالابردن راندمان تولید و سعی بر نگه داشتن آن در حد مطلوب در طول زمان است. برداشت روز افزون از مخازن نفتی و افت نیرو های موافق تولید منجر به کاهش بازیافت نهایی نفت می شود به همین دلیل از روش هایی تحت عنوان ازدیاد برداشت برای بالا بردن تولید از مخازن نفتی استفاده می شود. برداشت نفت در طول عمر یک مخزن به صورت کلی به سه دسته برداشت اولیه، برداشت ثانویه و برداشت ثالثیه تقسیم می شود. حال برداشت ثالثیه جهت افزایش بازده عبارتند از  ...

فهرست مطالب:
فصل 1: مقدمه    1
1-1- مقدمه    2
فصل 2: تعاریف و اصطلاحات    4
2-1- ویژگی های نفت    5
2-2- انواع نفت خام    6
2-2-2- نفت خام ها را از روی پس مانده تقطیر آنها نیز دسته بندی کرده اند که عبارتند از:    8
2-2-3- دسته بندی نفت خام بنا به وزن مخصوص    8
2-3- نفت غیرمتعارف    9
2-4- انواع چاه ها و چاه های استثنایی    11
2-5- سیمانکاری(Cementing)    14
2-6- تعاریف ازدیاد برداشت    16
2-6-1- مقدمه    16
2-6-2- برداشت اولیه    17
2-6-3- برداشت ثانویه    17
2-6-4- برداشت ثالثیه    17
2-6-5- ازدیاد برداشت نفت    18
2-6-6- بهبود برداشت نفت    18
2-6-7- منابع نفتی هدف برای روش های ازدیاد برداشت نفت    19
2-6-8- عوامل موثر در کاربرد روش های ازدیاد برداشت نفت    22
2-6-9- خصوصیات ایده آل یک فرآیند ازدیاد برداشت نفت    24
2-7- اصطلاحات نفتی    28
فصل 3: اصول و روش های برداشت و ادوات آن ها    51
3-1- مقدمه استخراج نفت    52
3-1-2- تاریخچه استخراج نفت    53
3-1-3- عکسبرداری هوایی    54
3-1-4- نقشه برداری    55
3-1-5- آزمایش روی نمونه های سطحی    55
3-1-6- نقشه ساختمانی زیرزمینی    55
3-1-7- حفر چاه    56
3-1-8- آزمایش روی نمونه های عمقی    57
3-1-9- تهیه مقاطع بزرگ    57
3-2- مراحل استخراج نفت    57
3-2-1- دوره افزایش دبی    57
3-2-2- دوره تثبیت دبی    58
3-2-3- دوره کاهش دبی    58
3-3- روش های استخراج نفت    58
3-4- دسته بندی جامع    61
3-4-1- روش های اکتشاف نفت:    61
3-4-2- حفاری    62
3-5- زمین شناسی نفت:    65
3-5-1- دو نوع اصلی هوازدگی    65
3-5-2- سه نوع اصلی سنگ‌ها    66
3-5-3- سنگ‌های نفتی    67
3-5-4- زمان زمین‌شناسی    67
3-5-5- توزیع میدان‌های نفت و گاز بر پایه ی سن زمین‌شناسی    68
3-5-6- طبقه‌بندی کلی و انواع سنگ‌های رسوبی    68
3-6- سازندهای زمین شناسی    70
3-7- طرح ریزی چاه های نفت    72
3-7-1- در زمان حفاری هر چاه گزارش های گوناگونی تهیه می‌شود    73
3-7-2- پس از دریافت اطلاعات زمین شناسی و مشخصات چاه تکمیل شده    73
3-7-3- طرح‌ریزی برای کنترل چاه:    74
3-7-4- عوامل موثر در سرعت حفاری    74
3-7-5- - برآورد هزینه چاه:    76
3-8- حفاری جهت‌دار،به انگلیسی: Directional drilling    77
3-8-1- تعریف و تاریخچه    77
3-8-2- کاربردهای حفاری جهت‌دار    78
3-8-3- حفاری افقی:    80
3-8-4- حفاری افقی در ایران :    83
3-8-5- اهداف و کاربرد حفاری افقی :    85
3-9- استخراج  و برداشت از نفت شیل    91
3-9-1- مقدمه    91
3-9-2- تعریف نفت شیل    92
3-9-3- تاریخچه    92
3-9-4- روش های استخراج و فرآوری نفت شیل    94
3-9-5- تولید و میزان ذخایر نفت شیل    95
3-9-6- حداقل قیمت اقتصادی برای تولید نفت شیل    97
3-9-7- فرصت های توسعه صنعت نفت و گاز شیل    98
3-10- تجهیزات حفاری نفت و گاز:    105
3-10-1- تجهیزات برون چاهی وسرچاهی    106
3-10-2- تجهیزات درون چاهی:    129
فصل 4: ازدیاد برداشت نفت    153
4-1- دسته بندی کلی و تشریح روش های ازدیاد برداشت نفت    154
4-1-2- روش های شیمیایی    155
4-1-3- روش تزریق گازهای امتزاجی و غیرامتزاجی    159
4-1-4- روش های حرارتی    163
4-1-5- روش های نوین    167
4-2- معیارهای سنجش برای کاربرد روش های ازدیاد برداشت    177
4-3- برنامه ریزی پروژه های ازدیاد برداشت نفت    179
4-3-1- برنامه ریزی    180
4-3-2- مدل سازی عملکرد مخزن    180
4-3-3- مطالعات اقتصادی    182
4-3-4- خصوصیات مخزن    182
4-3-5- طراحی مهندسی    183
4-3-6- اجرای آزمایشی و آزمایش های میدانی    183
4-3-7- اجرای پروژه    184
فصل 5: مراجع    1

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت مطالعات رساله معماری با موضوع طرح مسکونی

پاورپوینت-مطالعات-رساله-معماری-با-موضوع-طرح-مسکونی
پاورپوینت مطالعات رساله معماری با موضوع طرح مسکونی
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 60
حجم فایل: 4737 کیلوبایت
قیمت: 34000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت مطالعات رساله معماری با موضوع طرح مسکونی، شامل بررسی مفهومی دو واژه ی (مسکن ) و (بوم) ، بررسی چند نمونه موردی و مجتمع های مسکونی و اسکیس موضوعی مرتبط با مسکن، در 60 اسلاید.

بخشی از متن فایل:
بی شک معماری در تعاملی دو سویه با فرهنگ است به طوری که بر فرهنگ تأثیر می گذارد و از فرهنگ تأثیر می پذیرد. جامعه شناسی معماری سعی در شناسایی ابعاد مختلف مفهومی و معنایی رابطه جامعه و معماری در رابطه با مسکن دارند.
لذا با توجه به اینکه انسان موجودی اجتماعی است، زندگی آن باید از نوع اجتماع باشد زیرا نیازهایی که با آن روبرو است باعث می شود که با دیگران تعاملات برقرار کند. از این رو بررسی مساله مسکن به صورت اجتماعی (مجتمع های مسکونی) ضروری است. مفهوم سکونت از دیرباز یکی از مسائل مهم در حوزه معماری در دوره های مختلف معماری بوده است.
داشتن سر پناه یکی از نیاز های اولیه ی بشر و از نخستین مسایلی بوده که انسان همیشه به دنبال یافتن پاسخ مناسبی برای آن بوده است.
 مسکن به عنوان محل سکونت و ارامش  از دیر باز تا کنون سعی داشته که فرایند سکونت را برای انسان ها از مکان بودن به خانه تبدیل کند.

فهرست مطالب:
مطالعات رساله معماری با موضوع طرح مسکونی
معنی مسکن در واژه نامه ها
بررسی معنی مسکن در لغت نامه ها
بررسی معنی مسکن در لفت نامه دهخدا
بررسی واژه سکونت
نمودار درختی
دیدگاه فارابی
شباهت و تفاوت مسکن و خانه
مفهوم فضا
مجتمع های مسکونی
ساختمان های مسکونی
اسکیس در رابطه انسان با محیط
مفهوم بومی
بررسی واژه بومی در لغت نامه
چارت و نمودار
معماری بومی
رویکرد مبتنی بر مشارکت عمومی
رویکرد مبتنی ساخت گرایی طبیعی
رویکرد مبتنی بر الگو گرایی طبیعی
رویکرد مبتنی بر مطلق گرایی
رویکرد مبتنی بر کلی نگری
نمونه های موردی
بررسی عملکرد
بررسی عملکرد در لغت نامه
نمودار مسکن
نمودار درختی مسکن و مفاهیم آن

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت مطالعات رساله معماری با موضوع طرح مسکونی

پاورپوینت-مطالعات-رساله-معماری-با-موضوع-طرح-مسکونی
پاورپوینت مطالعات رساله معماری با موضوع طرح مسکونی
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 60
حجم فایل: 4737 کیلوبایت
قیمت: 34000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت مطالعات رساله معماری با موضوع طرح مسکونی، شامل بررسی مفهومی دو واژه ی (مسکن ) و (بوم) ، بررسی چند نمونه موردی و مجتمع های مسکونی و اسکیس موضوعی مرتبط با مسکن، در 60 اسلاید.

بخشی از متن فایل:
بی شک معماری در تعاملی دو سویه با فرهنگ است به طوری که بر فرهنگ تأثیر می گذارد و از فرهنگ تأثیر می پذیرد. جامعه شناسی معماری سعی در شناسایی ابعاد مختلف مفهومی و معنایی رابطه جامعه و معماری در رابطه با مسکن دارند.
لذا با توجه به اینکه انسان موجودی اجتماعی است، زندگی آن باید از نوع اجتماع باشد زیرا نیازهایی که با آن روبرو است باعث می شود که با دیگران تعاملات برقرار کند. از این رو بررسی مساله مسکن به صورت اجتماعی (مجتمع های مسکونی) ضروری است. مفهوم سکونت از دیرباز یکی از مسائل مهم در حوزه معماری در دوره های مختلف معماری بوده است.
داشتن سر پناه یکی از نیاز های اولیه ی بشر و از نخستین مسایلی بوده که انسان همیشه به دنبال یافتن پاسخ مناسبی برای آن بوده است.
 مسکن به عنوان محل سکونت و ارامش  از دیر باز تا کنون سعی داشته که فرایند سکونت را برای انسان ها از مکان بودن به خانه تبدیل کند.

فهرست مطالب:
مطالعات رساله معماری با موضوع طرح مسکونی
معنی مسکن در واژه نامه ها
بررسی معنی مسکن در لغت نامه ها
بررسی معنی مسکن در لفت نامه دهخدا
بررسی واژه سکونت
نمودار درختی
دیدگاه فارابی
شباهت و تفاوت مسکن و خانه
مفهوم فضا
مجتمع های مسکونی
ساختمان های مسکونی
اسکیس در رابطه انسان با محیط
مفهوم بومی
بررسی واژه بومی در لغت نامه
چارت و نمودار
معماری بومی
رویکرد مبتنی بر مشارکت عمومی
رویکرد مبتنی ساخت گرایی طبیعی
رویکرد مبتنی بر الگو گرایی طبیعی
رویکرد مبتنی بر مطلق گرایی
رویکرد مبتنی بر کلی نگری
نمونه های موردی
بررسی عملکرد
بررسی عملکرد در لغت نامه
نمودار مسکن
نمودار درختی مسکن و مفاهیم آن

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت مسخ، واقعیت مسخ شخصیت

پاورپوینت-مسخ-واقعیت-مسخ-شخصیت
پاورپوینت مسخ، واقعیت مسخ شخصیت
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 12
حجم فایل: 1172 کیلوبایت
قیمت: 100000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت مسخ، واقعیت مسخ شخصیت ، Depersonalization/Derealization Disorder ، در 12 اسلاید.

15 عکس دارد. بدون نام و **قابل ویرایش**.
مناسب ارائه های کلاسی برای درسهای فیزیولوژی اعصاب و غدد، آسیب روانی، احساس ادراک، روانشناسی فیزیولوژیک.
این فایل جهت ارائه تدوین شده و ارزش علمی ندارد (مطالب تیتروار و بدون درج منبع هستند)

بخشی از متن فایل:
مسخ شخصیت: فرد احساس می کند همانند فیلم خودش را تماشا می کند
 از بدنش جدا شده است
احساس غیر واقعی بودن نسبت به خودش دارد.
تغییر در ادراک
حس تحریف شده نسبت به زمان
بی حسی فیزیکی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.