مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود تحقیق تحلیل محیط و استراتژی بازاریابی شرکت BMW

تحقیق-تحلیل-محیط-و-استراتژی-بازاریابی-شرکت-bmw
تحقیق تحلیل محیط و استراتژی بازاریابی شرکت BMW
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx, pdf
حجم فایل: 31103 کیلوبایت
قیمت: 100000 تومان

توضیحات:
مجموعه کامل تحلیل محیط بازاریابی واستراتژی فروش در شرکت بی ام و (BMW) در مجموع با 371 صفحه به صورت جامع و کامل با فرمتPPT و pdf آماده شده است.

بخشی از متن فایل:
درعصر دیجیتال ،مشتریان حق انتخاب دارند و حسب ذائقه خویش اقدام به خرید می کنند و درمقابل هزینه پرداختی انتظار ارزش افزوده متناسب را دارند .مشتریان امروز به دنبال برند های برتر جهانی هستند که می توانند نیاز و خواسته مشتریان را برآورده سازند و این امر بدون تلاش مستمر و هوشمندانه ،امکان پذیر نمی باشد.
یکی از برند های مطرح جهانی ، شرکت خودروسازی بی ام و (BMW) می باشد که درصنعت خودروسازی حداقل با12 برند محبوب رقابت می کند .« بی ام و برای راحتی رانندگان از آخرین فناوری در وسایل نقلیه خود استفاده می کند. برای غلبه بر رقبای فوق الذکر تمام تلاش خود را به کار می گیرد.».
رمز موفقیت برندهای امروز داشتن مزیت رقابتی است که این امر در بی ام با عنوان«. مزیت رقابتی در استراتژی بازاریابی بی‌ام‌و» نمود بیشتری دارد.«بهبود مستمر فرایند و پیشرفت فن‌آوری در بخش تحقیق و توسعه مزیت رقابتی اصلی برند بی‌ام‌و است. این برند برای داشتن کیفیت، قابلیت اعتماد و برتری پشتیبانی و خدمات مشتری معروف و شناخته‌شده است. بی‌ام‌و سیاستی از خدمات مشتری را اتخاذ کرده که در آن رشد راننده به‌عنوان یک اصل پایه و زیرساختی عامل اصلی در رشد بازار این تولیدکننده به‌حساب می‌آید.» این شرکت در بیش از 150 کشور در سراسر جهان شعبه و نمایندگی دارد. بازارهای اروپا و آمریکای شمالی، برای این برند بازارهایی هستند که تأمین‌کننده بیش از 65% فروش آن می‌باشند، اما با معرفی بازارهای نوظهوری در کشورهای درحال‌توسعه از قبیل بازارهای آسیایی این شرکت به‌شدت در تلاش برای متمرکز شدن بر روی این بازارها جهت پیشبرد اهداف فروش خود برای آینده است. پورتفوی محصول این شرکت بسیار متنوع و قوی بوده و شامل خودروهای مختلفی از قبیل خودرو قابل‌تبدیل به کروکی، سری 3 و سری 5، سدان می‌شود و تا بی‌ام‌و x3 و X5 انواع مدل‌های SUV ادامه دارد.
عامل مهم وعنصر تاثیر گذار دیگر در بی ام و «استراتژی توزیع در استراتژی بازاریابی بی‌ام‌و» میباشد. «ویژگی منحصربه‌فرد بودن فروشگاه‌های این برند به‌طور حتم یکی از فاکتورهایی است که این شرکت از آن به‌عنوان اهرم سودآوری و رشد در بازار استفاده می‌کند؛ بنابراین این شرکت به سرمایه‌گذاری در توسعه این دسته از فروشگاه‌ها که مانند کشتی حامل پرچم امیرالبحری عمل می‌کند، ادامه خواهد داد تا از این طریق به حداکثر سازی تجربه مصرف‌کننده بیافزاید. در همین حین شرکت در حال افزایش تعداد نمایندگی‌های رسمی خودش هم هست.»

فهرست مطالب:
داستان برند BMW ب‌ام‌و 7
اصول استراتژی های جدید برند BMW 8
جایگاه برند 9
طراحی 10
تقسیم‌بندی، هدف‌گذاری و جایگاه‌یابی 11
همه چیز درباره BMW (بی ام و) و تولید نخستین خودرو/ پروسه ای جالب برای نامگذاری محصولات BMW 11
معرفی BMW 12
تولد اولین اتومبیل BMW 13
۱۰۰ کیلومتر در ساعت؛ رویای دست نیافتنی 14
فراز و نشیب‌های کمپانی BMW 15
تولید موتورسیکلت BMW 16
توقف تولیدات BMW 17
نحوه نامگذاری محصولات 18
بی‌ام‌و (BMW)، نام تجاری متمایز 19
مبانی جایگاه‌ یابی BMW در بازار ایالات متحده آمریکا 19
درباره برند bmw 20
خطر آبکی شدن برند 20
شعار تبلیغاتی BMW 20
چرا واژه های تصویری ماندگارند! 21
تاریخچه لوگو بی ام و (bmw) 21
رمز موفقیت 22
تاریخچه تاسیس و پاگرفتن شرکت BMW 22
● تولد اولین اتومبیل 24
تا جنگ جهانی دوم، عمده تولیدات این شرکت را خودرو و موتورسیکلت تشکیل می داد. 24
● تولید موتورسیکلت 25
● لوگوی بی ام دبلیو از کجا آمده؟ 26
اثر افزایش «داخلی‌سازی» خودروها بر رشد این صنعت در چین و آلمان 27
بهبود فروش خودروها در چین با ارتقاء داخلی سازی خودروها 27
تمرکز بر تحقیق و توسعه گام رشد BMW در چین 28
کمپانی BMW رسما به رقابت های فرمول E پیوست 28
توسعه برند 29
توسعه برند چیست؟ 30
انواع توسعه برند 30
توسعه فرم محصول 31
توسعه تخصص شرکت 31
توسعه حق امتیاز (فرانشیز) مشتری 31
توسعه تمایز برند 31
توسعه پرستیژ برند 31
توسعه با انتقال مؤلفه 32
توسعه با استفاده از شیوه زندگی 32
تحلیل تخصصی برند BMW با تکیه بر تحلیل کامل SWOT 33
عملکرد موفقی در چین و بازار چین 36
صلاحیت در خودروهای هیبریدی و الکتریکی 36
تحلیل فرصت برند BMW با تکیه بر جدول SWOT 38
افزایش رفاه عمومی و تقاضا برای خودروهای هوشمند 38
ضعیف شدن ارزش یورو به واحد پول سایر کشورها 38
نسخه های جدید ، خاص و متنوع 39
تحلیل تهدید برند BMW با تکیه بر جدول SWOT 39
افزایش مقررات دولتی ممکن است هزینه ها را افزایش دهد 39
افزایش کیفی و حضور خودروهای آمریکایی در بازار خودرو 39
استراتژی بازاریابی بی‌ام‌و – بخش اول 39
تقسیم‌بندی، هدف‌گذاری و جایگاه‌یابی در استراتژی بازاریابی بی‌ام‌و 40
رسالت – 40
مزیت رقابتی در استراتژی بازاریابی بی‌ام‌و 40
ماتریس BCG در استراتژی بازاریابی بی‌ام‌و 41
استراتژی توزیع در استراتژی بازاریابی بی‌ام‌و 41
بررسی نقش ها و مسئولیت ها منابع انسانی در BMW 41
معرفی منابع انسانی در BMW 42
استراتژی های منابع انسانی در BMW 42
آموزش و توسعه 44
مدیریت اجرایی 45
روابط کارمندان: 45
مدیریت شخصی: 46
تصمیم گیری موثر 47
توصیه ها 48
مدیریت منابع انسانی در BMW 49
استراتژی مدیریت پاداش 50
یک خط تولید آزمایشی 51
فرآیند 52
تغییرات 53
ارگونومی 2017 53
چرخش بهینه از نظر ارگونومیک 54
نتایج 54
شگرد BMW در استراتژی کارگری 55
رازهای برندینگ BMW 56
مدیرعامل بی ام و اصول استراتژی های کلیدی جدید شرکت را اعلام کرد 63
بی ام و های الکتریکی در راهند 66
بررسی استراتژی CRM برندهای برتر جهان 67
استراتژی CRM هواپیمایی لوفتهانزا 68
استراتژی CRM برند هواپیمایی British Airways 68
استراتژی CRM شرکت اپل 70
استراتژی CRM برند نوکیا 70
استراتژی CRM خودروسازی بی ام دبلیو 71
استراتژی CRM فست فود کی اف سی 72
استراتژی CRM برند مک دونالد 73
کوکا کولا 73
استراتژی CRM برند زارا 74
استراتژی CRM فروشگاه آمازون 74
از بنز تا بی‌ام‌دبلیو و آئودی همگی در کمپین‌های رقابتی! 75
کمپین رقابتی بی‌ام دبلیو و آئودی: 76
بهترین کمپین‌های بازاریابی دیجیتال که منجر به رشد برندهای مشهور شدند 78
شرکت پی‌اندجی (P&G)، کمپین ممنون مامان (Thank you mom) 79
یونیسف، کمپین Tap Project (پروژه‌ی شیر آب) 80
فیلم‌های شرکت بی ام دابلیو (BMW) 81
کمپین زیبایی واقعی (Real Beauty) شرکت داو (Dove) 82
دانستنی های جالب از BMW 84
استراتژی بی ام و برای مدیریت بحران کرونا 87
چرخه بازاریابی و فروش یک شرکت تولیدی4 89
ایجاد وفاداری و حفظ مشتری 89
رشد سهم مشتری 90
ایجاد دارایی مشتری 91
دارایی مشتری: 91
منابع ومآخذ: 93

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت تویوتا بارویکرد تسخیر قلوب مشتریان

پاورپوینت-مدیریت-استراتژیک-در-شرکت-تویوتا-بارویکرد-تسخیر-قلوب-مشتریان
پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت تویوتا بارویکرد تسخیر قلوب مشتریان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 210
حجم فایل: 22237 کیلوبایت
قیمت: 155000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت تویوتا با رویکرد تسخیر قلوب مشتریان و تبدیل شدن به موفق ترین خودروساز جهانی ، در 210 اسلاید.

بخشی از متن فایل:
در عصر حاضر که عصردیجیتال لقب گرفته است، تقریباً همه بازارها و بخش‌های صنعتی در حال گذار از عصر اطلاعات به عصر دیجیتال هستند و سرعت تحولات بیش از گذشته شده است. همه کشورها، شهرها و شرکت‌ها به این درک رسیده‌اند که برای بقا و شکوفایی در این دوره جدید باید متحول شوند.این انتقال به عصر دیجیتال مستلزم تغییرات گسترده در زمینه فناوری، مدیریت سازمانی، فرهنگی و فراتر از آن است. سازمان‌ها باید برای ورود به عرصه رقابت و بقا جسور و شجاع باشند.اکنون بیش از هر زمان دیگری سازمان‌ها باید فرصت‌های لازم برای دیجیتالی شدن را در راستای اهدافشان، به‌کارگیرند.
تویوتا گام های مختلفی برای تسخیر بازار جهانی اتومبیل بر می دارد. یکی ازآن ها، استراتژی فروش تویوتا این است که بازار خود را در روسیه و چین بسط داده است که اسلحه اصلی آن همان قیمت پایین فروش ماشین هاست. تویوتا در نظر دارد که سه کارخانه دیگر بسازد که در حدود ۴۵۰ هزار واحد در سال تولید کند تا تقاضای بازار در هند و چین مرتفع شود.
استراتژی فروش این شرکت جهانی است، ژاپن در نظر دارد که بازار خود را به برزیل، روسیه، هند و چین گسترش دهد. او بر روی انعطاف پذیری این بازار ها تکیه دارد که از نظر آن ها کلید موفقیت در فروش در این مکان ها زیاد است. هدف اصلی بازار چین است. استراتژی فروش تویوتا در چین در حال حاضر منجر به بیشترین رشد اقتصادی شده است و در بخش اتومبیل گسترش زیادی کرده است که تویوتا را بر آن می دارد که برای کنترل فروش این بازار عجله کند.

فهرست مطالب:
عوامل موفقیت تویوتا
رمز موفقیت تویوتا
موردکاوی کمپانی تویوتا(موفقیت ها و چالش ها
آشنایی با سیستم لجستیک داخلی شرکت تویوتا
چالش های تویوتا،بزرکترین خودروساز جهان
رمز موفقیت سیستم تولیدتویوتا
تویوتا،بزرگترین شرکت خودروسازی جهان
سیستم های تویوتا
روندهای موفقیت جهانی تویوتا
سیستم تولیدبهنگام (GIT)چیست و چه مزایا و معایبی دارد
چرا شرکت تویوتا انبار تولید ندارد
تویوتالجستیک بخش های خدماتی وتولیدی رادرآمریکای شمالی با هم ادغام می کند
مثال جذاب ازبیانیه ماموریت وچشم انداز شرکت های بزرگ دنیا
راه تویوتا درفروش وبازاریابی
استراتژی تویوتا برای دهه آینده
تویوتا،الگویی موفق برای کمپانی های خودروسازی
سیاست تجارت تویوتاچه چیزهایی درباره همکار ی استراتژِیک به ما می آموزد
استراتژی فروش تویوتادردنیا
استراتژی جدید تویوتا
داستان کسب وکار،رازموفقیت تویوتا
مدیریت دانش درتویوتا
تویوتاوراهبردهای سلطه برصنعت خودروسازی دنیا
ماتریس SWOT درشرکت تویوتا
ماتریس BCG
ماتریس بی سی جی برای تویوتا پریوس
رشد بازار پریوس
سهم بازار تویوتا پریوس
تویوتا موتور (بریتانیا) ماتریس BCG / تجزیه و تحلیل ماتریس سهم رشد
ماتریس EFEدرشرکت تویوتا
ارزیابی عوامل داخلی شرکت تویوتا (IFE)
تحلیل نمره نهایی عوامل داخلی (IFE)
ماتریس عوامل خارجی شرکت تویوتا (EFE)
تحلیل نمره نهایی عوامل خارجی (EFE)
ماتریس CPM سه شرکت تویوتا و فورد وبنز
ماتریس آنسوف درشرکت  تویوتا
تویوتا از ماتریس آنسوف برای رشد موفق بین المللی استفاده می کند
چارچوب بازاریابی 5C چیست؟5C Marketing
  کاربرد مدل 5C در تویوتا
شرکت تویوتا: تجزیه و تحلیل PESTLE
7S MCKINSEYچارچوب7اس مکنزی درشرکت  تویوتا
استراتژی اقیانوس آبی تویوتا
ماتریس QSPM تویوتا
استراتژی بازاریابی تویوتا و آمیخته  بازاریابی (4Ps)
استراتژی بازاریابی تویوتا در ایالات متحده
...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت زنجیره تامین نوین در کمپانی دل با رویکرد پاسخگویی به نیاز مشتریان

پاورپوینت-زنجیره-تامین-نوین-در-کمپانی-دل-با-رویکرد-پاسخگویی-به-نیاز-مشتریان
پاورپوینت زنجیره تامین نوین در کمپانی دل با رویکرد پاسخگویی به نیاز مشتریان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 139
حجم فایل: 1824 کیلوبایت
قیمت: 83000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت زنجیره تامین نوین در کمپانی دل با رویکرد پاسخگویی به نیاز مشتریان، در 139 اسلاید.

دراین فایل مطالب ارزشمند در زمینه بازاریابی مدیریت زنجیره تامین با رویکردی نو، مشتری محوری، شناخت بازار و توسعه راهبردهای بازاریابی، بخش بندی بازارها ومشتریان از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی با 139 اسلاید ویژه ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی ،همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای بازاریابی را ارزشمند می دانند قرار گیرد.

بخشی از متن فایل:
شرکت «دل» در سال ۱۹۸۴ با سرمایه ۱۰۰۰‌دلار ثبت شد. گروه تولید تنها سه نفر بودند که با آچار در کنار میزهای کوچک می‌ایستادند و بهسازی دستگاه‌ها را انجام می‌دادند. یک سال بعد، شرکت اولین سیستم رایانه‌ای را با طراحی خود به بازار عرضه کرد؛ ریزپردازنده اینتل ۸۰۸۸ و سرعت ۸ مگاهرتز. دوسال پس از آن، توسعه بین‌المللی شرکت با گشایش دفتر آن در انگلستان آغاز شد و به‌سرعت به چین، فرانسه، ژاپن، کانادا و دیگر کشورها تعمیم یافت. در سال ۱۹۸۹ «دل» اولین رایانه کیفی (NOTE BOOK) خود را عرضه کرد. ۸ سال پس از تاسیس یعنی در سال ۱۹۹۲، «دل» جزو ۵۰۰ شرکت برتر جهانی قرار گرفت و سال بعد در رده ۵ فروشنده برتر جهانی در زمینه سیستم‌های رایانه‌ای ایستاد. تا سال ۱۹۹۷، شرکت ۱۰‌میلیون سیستم رایانه فروخت. در سال پایانی قرن بیستم، فروش شرکت از طریق اینترنت به ۵۰‌میلیون دلار در روز رسید. پیش از آن دل جایگاه خود را به عنوان اولین شرکت رایانه‌ای که فروش سالانه بیش از یک میلیارد دلار را به‌دست آورده، تثبیت کرده بود. در این سال‌ها عرضه (SERVER) سرور و چاپگر نیز به جمع فرآورده‌های متنوع شرکت افزوده شد. «دل» در سال ۱۹۸۴ با یک چشم‌انداز ساده شرکت را تاسیس کرد: مطابق سفارش مشتری مستقیما آن‌طور که او می‌خواهد و آنچه او می‌خواهد می‌فروشیم. ۲۰ سال پس از آن تاثیر این دیدگاه در شرکت کاملا روشن است. بیانیه ماموریت شرکت چنین است: می‌خواهیم موفق‌ترین شرکت رایانه‌ای در جهان در ارائه بهترین تجربه‌ها به مشتریان باشیم.

فهرست مطالب:
"دل" یک انقلاب در مدیریت زنجیره تامین
اصول مدیریت دل
نگران منافع شرکت باشید تا آبروی آن
ویژگیهای منحصر به فرد عصر جدید
تاریخچه شرکت دل
حوزه فعالیت شرکت دل
ویژگی انحصاری شرکت «دل»
درآمد شرکت دل
چهار اولویت فعالیت راهبردی
کمپانی DELL نماد تقسیم بندی بازار
PC هایی با آخرین تکنولوژی
گزاره ارزش Dell
صنایع کلیدی:
شرکای اصلی
بخشهای مشتریان
ارتباط با مشتریان
کانالها
جریان درآمد
ساختار هزینه
فعالیت های فعلی
فعّالیتهای کلیدی
منابع کلیدی
شرکای اصلی
بخشهای مشتریان
ارتباط با مشتری
جریان درآمد
ساختار هزینه
چشم انداز صنعت و چشم انداز آینده
شرکتها به دنبال فرصت های جدید کسب وکار
عناصر اصلی بیانیه ارزشهای شرکت دل
منابع انسانی شرکت دل DELL
فناوری و R&D
رویکرد «دل» به تحقیق و توسعه و نوآوری
فروش در شرکت دل DELL
چشم‌انداز آینده شرکت دل
داستان برند: دل، بازمانده سختکوش عصر کامپیوترهای شخصی
یکی از نقاط قابل‌توجه در تاریخ نوآوری‌های Dell در فروش کامپیوترهای شخصی
تاریخچه‌ی تأسیس
دل کار خود را با مونتاژ کامپیوترهای شخصی کلون شده IBM شروع کرد
درآمد دل
مشکلات داخلی در بخش مدیریت بازاریابی و فروش دل
فروش مستقیم و پستی، استراتژی موفق سال‌های ابتدایی بود
افزایش رقابت و حضور جدی در بازار
نقطه عطف درشرکت
بودجه‌ی تحقیق و توسعه
نقش نیروی های فروش شرکت دل درموفقیت آن
سفارش مشتریان دل
هدف‌گذاری بازارهای تجاری توسط دل
چالش‌های جدید و جنگ قیمت‌ها
شرکت دل چگونه با غول‌ها مواجه شد؟
حذف واسطه‌ها یک مزیت رقابتی
کسب‌وکار موفق شرکت دل
وقتی شرکت دل سخت‌افزار را با نرم‌افزار می‌فروخت
اینترنت شرکت دل را بزرگ‌تر هم می‌کند
مایکروسافت و دل
کامپیوترهای ارزان و انعطاف‌پذیر
فراز و فرودهای شرکت دل در بازارهای بین الملل
استراتژی متنوع‌ سازی شرکت دل
فراموش کردن مشتری
«تمرکز انحصاری بر کارآیی»
دل هنوز هم از زنجیره تامین کارآمدی برخوردار است
تحویل محصول پایه‌‌‌ای است که دیگران آن را اختراع کرده‌اند
غرق در خیال‌پردازی
مثال از زنجیره تامین وال مارت
در زنجیره تامین چه چیزهایی جریان دارد؟
اهمیت لجستیک و زنجیره تامین درشرکت دل
شهرت کمپانی دل درزنجیره تامین
بخش بندی بازارهدف درکمپانی دل
اهداف عملکرد و موقعیت بازار
مدل اهداف عملکرد
کانال های کلیدی بازاریابی دل
کانالهای توزیع و جریان تدارکات.
مدل فروش مستقیم
تولید به سبک سفارشی
ادغام تامین کنندگان.
به حداقل رساندن موجودی کالاوبه حداکثر رساندن سرعت
داشتن رابطه نزدیک و اعتماد مشترک
کارخانه های ساخت دل و فرآیند تبدیل
روند تحول رایانه ها
مدل فرآیند تحول
، دسترسی آسان به بازار و در دسترس بودن مشوق های دولتی
لجستیک
مراکز تماس
بازاریابی ویژه درکمپانی دل
قدرت و ضعف زنجیره تامین دل ؛استحکام – قدرت
قدرت و ضعف زنجیره تامین دل –ضعف
گستره بازار دل
چگونه زنجیره تأمین دل با غول های فناوری رقابت می کند
فروش مستقیم (B2C )
سفارشی سازی به استراتژی تقسیم شده
تغییرروند دربازاریابی کمپانی دل
اهداف مدیریت موجودی
روابط تأمین کننده قوی
برنامه های بعدی برای Dell چیست؟شفافیت اهداف
تجدید نظر می کنید؟
توسعه نمونه کارها
استراتژی زنجیره تامین Push-Pull – دل
استراتژی فروش مستقیم و زنجیره تامین Dell
نمونه ای از یک استراتژی Push-Pull
مثالی از فرآیند سفارش
فروش محصول با انتخاب مشتریان
تحویل فوری و منطبق با سفارش مشتریان
حفظ آمادگی شرکت برای تحویل بحرانی
استراتژی منحصر به فرد دل
استراتژِی سفارش مشتری در کمپانی دل
درون دل: رازهای موفقیت در زنجیره تأمین آن است
روابط نزدیک با مشتریان و تأمین کنندگان درکمپانی دل
این همه اطلاعات است
تکامل اطلاعات
استفاده مرکز داده مشتری اوراکل
دل مجدداً زنجیره تأمین خود را اختراع می کند
مدل مستقیم کمپانی دل
دل و مدیریت چالش های رقابتی
مدیریت خواسته ها،نیاز ها و انتظارات مشتریان درکمپانی دل
تلاش کمپانی دل برای خرده فروشی
سریع ترین خرده فروشی
زنجیره تأمین تقسیم شده
درسهای آموخته شده
نقش مشتری در زنجیره تامین
اهداف زنجیره تامین
مشکلات و پاسخ های ممکن در بازار ایالت متحده
معایب موجود در مدل سنتی شرکت دل
تغییر در زمینه تقاضای ایالات متحده، از مدل های رومیزی تا مدل های لپ تاپ
مشکلات زیادشرکت دل در زمینه رضایت مشتری
مشکل دیگر شرکت دل، تغییر رقابت است
بهبود ارائه خدمات به مشتری درشرکت دل
تبعیت قوی مدیریت ارشد با مدل سنتی
رویکردها در بازار آلمان
رویکردهایی در بازار ژاپن
تهدید جدی برای شرکت دل درژاپن
مشکلات در بازار چین
محدودیت هایی در بررسی مشکلات جهانی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود کتاب مکانیک و طراحی سازه های بتن مسلح (James K. Wigh) به زبان انگلیسی

کتاب-مکانیک-و-طراحی-سازه-های-بتن-مسلح-(james-k-wigh)-به-زبان-انگلیسی
کتاب مکانیک و طراحی سازه های بتن مسلح (James K. Wigh) به زبان انگلیسی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 1165
حجم فایل: 27729 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

توضیحات:
کتاب مکانیک و طراحی سازه های بتن مسلح (James K. Wigh) به زبان انگلیسی، فرمت فایل pdf، تعداد صفحه : 1165 صفحه.

این کتاب ، کتاب مکانیک و طراحی سازه های بتن مسلح (James K. Wigh) به زبان انگلیسی جهت ارایه های کلاسی و پژوهش ارایه گردیده است.
.فایل مزبور بصورت pdf ارایه می گردد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود کتاب سازه های هوشمند (Franklin Y.Cheng) به زبان انگلیسی

کتاب-سازه-های-هوشمند-(franklin-y-cheng)-به-زبان-انگلیسی
کتاب سازه های هوشمند (Franklin Y.Cheng) به زبان انگلیسی
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 672
حجم فایل: 6228 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

توضیحات:
کتاب سازه های هوشمند (Franklin Y.Cheng) به زبان انگلیسی فرمت فایل pdf تعداد صفحه : 672 صفحه.

این کتاب ،کتاب سازه های هوشمند (Franklin Y.Cheng)به زبان انگلیسی جهت ارایه های کلاسی و پژوهش ارایه گردیده است.
این.فایل مزبور بصورت pdf ارایه می گردد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه