مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود پاورپوینت رفتار شناسی مشتریان کلید طلایی درک مشتریان در دستان مدیران عصر دیجیتال

پاورپوینت-رفتار-شناسی-مشتریان-کلید-طلایی-درک-مشتریان-در-دستان-مدیران-عصر-دیجیتال
پاورپوینت رفتار شناسی مشتریان کلید طلایی درک مشتریان در دستان مدیران عصر دیجیتال
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 256
حجم فایل: 8123 کیلوبایت
قیمت: 100000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت رفتار شناسی مشتریان کلید طلایی درک مشتریان در دستان مدیران عصر دیجیتال، در 256 اسلاید.

برای کسب موفقیت در بازاریابی، بایستی علاوه بر علم بازرایابی با علوم روان شناسی و رفتار شناسی انسانی آشنا بود.

شامل:
رفتار شناسی مشتریان
محور های کلی
بررسی رفتارهای پیش از خرید
بررسی واکنش های تیم فروش
بررسی رفتار های پس از فروش و خدمات پس از فروش
بررسی روانشناسی تبلیغات و خرده فرهنگ ها
طبقات اجتماعی و نحوه درخواست و پرداخت ها
محرکهای ایجاد انگیزه
تیم سازی
آموزش تیم های فروش ، بازاریابی و سرپرستی
رفتارهای خرید آینده
جمعیت شناختی و رفتارسنجی
تدوین اهداف و استراتژی های کوتاه مدت و بلند مدت
بررسی بازارها و توسعه در بازارهای ناشناخته بین المللی
شناخت فرهنگ جوامع بین المللی و توسعه بازار بر اساس نیاز رفتاری کشورها
بررسی نیازهای آتی مصرف کنندگان
دراین فایل مطالب ارزشمند در زمینه رفتار شناسی مشتریان ومدیریت ذائقه مخاطبان،ماندگاری کسب وکار،نوآوری درکسب وکار ،مدیریت تغییر و ذائقه مشتریان،آ راهبردهای بازاریابی ،بخش بندی بازارها ومشتریان از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی با256 اسلاید ویژه ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی ،همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای بازاریابی را ارزشمند می دانند ؛قرار گیرد.
فهرست مطالب؛
رفتار شناسی در بازار
هیجانات مختلف پیامدهای رفتاری متفاوتی دربر دارند
رفتارشناسی مشتریان و تبلیغات
رفتارشناسی مشتریان و رضایت مندی
نقش مدیران در مورد رفتار هیجانی مصرف کنندگان و رفتارشناسی مشتریان
نقش هیجانات مشتریان و مصرف کنندگان بسته به نوع محصولات و خدمات متفاوت است.
مبانی رفتار مصرف کننده
درک رفتار مصرف کننده از اهمیت زیادی برخوردار است
منظور از رفتار مصرف‌کننده
رفتار مصرف‌کننده شامل دانش و احساساتی که افراد تجربه می‌کنند
رفتار مصرف‌کننده یک مبحث نوپا است
ابعاد رفتار مصرف کننده
دلیل‌ مطالعه رفتار مصرف کننده
علل مطالعه رفتار مصرف‌کننده
شناسایی هیجانات مشتریان
روان شناسی بازاریابی و فروش
شناخت انگیزه اصلی مشتریان کاری دشوار!
روان شناسی فروش و بازاریابی
استفاده از علم روان شناسی توسط بازاریابان
ارتباط با تیپ های مختلف شخصیتی توسط بازاریاب ها
طبقه بندی تیپ های شخصیتی
رفتار بازاریاب در مقابل مشتریان«احساسی»
رفتار بازاریاب در مقابل مشتریان«ذهنی»
روان شناسی رنگ در بازاریابی و برندسازی
رنگ ها وتجربه شخصی مشتریان
نقش رنگ‌ها در برندسازی
رنگ و تمایز با رقبا
ادراک رنگ‌ها و اولویت‌انتخاب آنها
میل و علاقه به خرید اغلب برخاسته از تصمیمی نیمه آگاهانه است
القای رضایتمندی
تعریف رفتار مشتری
درک کامل ازویژگی های محصول
تجزیه و تحلیل رفتار مشتری
رفتار مشتری ماهیتا اجتماعی است
انواع مشتریان
نیازهای متفاوت مشتریان
چگونه نوع رفتار مشتری بر فرایند تصمیم گیری اثر می گذارد؟
تمرکز بازاریابی بر مشتری
اهداف اصلی درک رفتار مشتریان
باید در سرتاسر سازمان از رفتار مشتری تبعیت شود
چرا درک رفتار مشتری مهم است؟
نیازمدیران به درک عمیق ازرفتارمشتریان
تصور مدیران ازدرک رفتار مشتریان
صنعت خوروآمریکا و زیان ناشی از عدم توجه به رفتار مشتریان
اشتباهات مدیران علیرغم سخت کوشی
نقش های کلیدی رفتار مشتری
نقش رهبران عقیده در رفتار مشتری
تاثیر خبرگان بازار در رفتار مشتری
نقش نوجویان در رفتار مشتری
تاثیر دربان در رفتار مشتری
نقش بازاریابی در رفتار مشتری
فرآیندهای اجتماعی و تجربه های قبلی
مدل سازی های رفتار مشتری
محرکهای درونی
نیت خرید یک امر ذهنی است
اجرای رفتار مشتری در فرآیند خرید
چهار نوع رفتار حل مسئله
شکل گیری نگرش ها
مدل نگرش چند ویژگی فیش بین
روش های تغییر نگرش مشتریان
محدودیت های تحقیقات در مورد ترجیحات مشتریان
مراحل تصمیم گیری خرید
نیازهای مشتری
آگاهی در رفتار مشتری
عدم موفقیت در تحقیق رفتار و نیاز مشتری
چرا شرکت ها، فرصت های موفقیت را از دست می دهند؟
درک و شناخت نیازهای مشتری می تواند بسیار پر چالش باشد
ویژگی مدیر موفق
در شناسایی فرصت های مبتنی بر نیازها
تکنیک بیان احساسات مشتریان
مدیریت رفتار مصرف‌کننده
کاربردی ترین تئوریهای رفتار مصرف کننده
مدل های روانی و اجتماعی
تئوری انتشار نوآوری
تئوری خلاقیت
روابط عمومی
مشتری به عنوان رکن اصلی درسودآوری سازمان
رفتار شناسی در مذاکره فروش
انواع مدل های فروش
اعتماد سازی فردی
فرآیند فروش
بازاریابی رفتار مصرف کننده
تقسیم بندی بازار
سطوح تقسیم بندی بازار
تقسیم بندی مشتریان بر اساس عوامل جغرافیایی
متغیرهای جمعیت شناختی
متغیرهای روانشناسی

مدل های رفتار مصرف کننده – مدل اقتصادی
مدل های رفتار مصرف کننده – مدل ورودی، پردازش، خروجی
مدل های رفتار مصرف کننده – مدل روانشناسی
ساختارهای یادگیری و ادراکی
مدل های رفتار مصرف کننده – مدل جامعه شناسی
مدل های رفتار مصرف کننده – مدل تصمیم گیری خانواده
شرح مدل رفتاری مصرف کننده
شرح مدل رفتاری مصرف کننده
مدل های رفتار مصرف کننده – مدل خرید صنعتی
نقش کمیته تصمیم گیری خرید
عوامل تاثیر گذار درتصمیم به خرید در یک محیط صنعتی
بازاریابی موبایل و رفتار شناسی مشتری
موبایل پرکاربردترین ابزار
درک رفتارهای کاربران موبایل.
دسترسی به موبایل افراد از نگاه بازاریابی
دسترسی به موبایل افراد از نگاه بازاریابی
طرز رفتار فروشنده
روش های تبدیل مشتری بالقوه به مشتری حقیقی
اول مشتریانی که از روش‌های ترویجی با آنها آشنا می‌شویم
مشتریان بالقوه چه کسانی هستند؟
مشتریانی که خریدارواقعی محصولات ما هستند
مشتریانی که به دنبال مزیت های قیمتی هستند
شناخت صحیح مشتریان ودرک نیازهای آن ها
نفوذ به قلب مشتری
لازمه هر فروشی ایجاد و برقراری ارتباط با مشتریان می باشد
ارتباط چهره به چهره و بدون مانع
مدیریت نگاه با در نظر گرفتن شرایط مشتری
کم کردن اضطراب ها
چهار اصل دکتر شوارتز نویسنده توانای کتاب «جادوی فکر بزرگ»
رفتار مصرف کننده چیست ؟
کلیدهای هفت گانه رفتار مصرف کننده
نقش های مختلف رفتار مصرف کننده
رفتار مصرف کننده تحت تاثیر عوامل خارجی است
اطلاعات مربوط به رفتار مصرف کننده
رفتار مصرف کننده و استراتژی های بازاریابی
مشتری عنصر مرکزی گرایش بازاریابی
پایه و اساس گرایش بازاریابی تمرکز مشتریان است
ارتباط رفتار مصرف کننده و استراتژی قیمت گذاری
نقطه و واحد سر به سر شدن در رفتار مصرف کننده
روانشناسی رفتار مصرف کننده در دوران رکود
مقایسه چهار نوع تقسیم‌بندی مشتریان
تقسیم بندی روان شناختی
ضرورت تقسیم بندی مشتریان
استفاده از تقسیم بندی مشتریان بصورت ترکیبی
ارزش و انگیزش در رفتار مصرف کننده
رفتار مصرف کننده ازمنظر روان شناسی
رفتارشناسی مشتریان خودپرداز، روی عادت های مشتریان بازاریابی کنید
خودپردازهایی مقابل خروجی ایستگاه های حمل و نقل
مکانهای انتظار ، فرصت استفاده از فرصت
روی خریدهای نقدی حساب باز کنید
تعصبات ذهنی و شناختی بر بازاریابی
درک سوگیری تحریفات شناختی و ذهنی مشتریان
مدیریت دانش و آگاهی از غریزه رفتار اقتصادی
تشخیص خطاهای فکری در بازار
مدیریت استرس واضطراب و خشم در فرآیند بازاریابی
استفاده از تحلیل شخصیت DISC برای بازاریابی و فروش
روانشناسی رفتار مصرف کننده؛ چرا برخی کالاها شانس بیشتری برای دیده شدن دارند
تعریف روانشناسی رفتار مصرف کننده
نظریه‌های رفتار مصرف کننده
مکتب رفتارگرایی و رویکرد شناختی
دلیل خرید بعضی کالاها توسط مصرف کننده
پژوهش در مورد مصرف کننده
نظر سنجی برای دستیابی به مخاطبان گسنرده
شرطی‌کردن، برای تصمیم‌گیری
یادگیری و رفتار مصرف کننده
محرک ها ویادگیری
فرآیند رفتار مصرف کننده
حافظه و رفتار مصرف کننده
حافظه‌ی بلندمدت ما برای بازاریابان، مانند معدنی از طلاست.
وابسته‌سازی‌ به‌منظور تداعی‌ برند در ذهن مشتری
. وابستگی ایجاد شده در ذهن مشتریان توسط تیم بازاریابی تارگت
شرطی‌شدن و رفتار مصرف کننده
کارکردعلم رفتار مصرف کننده
عوامل تاثیر گذار برتصمیم گیری
رفتارشناسی مصرف کنندگان به توسعه بازاریابی کمک می کند

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت مهندسی ذهن مخاطبان با ان ال پی با رویکرد بازاریابی و فروش بیشتر در عصر دیجیتال

پاورپوینت-مهندسی-ذهن-مخاطبان-با-ان-ال-پی-با-رویکرد-بازاریابی-و-فروش-بیشتر-در-عصر-دیجیتال
پاورپوینت مهندسی ذهن مخاطبان با ان ال پی با رویکرد بازاریابی و فروش بیشتر در عصر دیجیتال
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 165
حجم فایل: 9888 کیلوبایت
قیمت: 100000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت مهندسی ذهن مخاطبان با ان ال پی با رویکرد بازاریابی و فروش بیشتر در عصر دیجیتال، در 165 اسلاید.

دراین فایل مطالب ارزشمند در زمینه ان ال پی ( برنامه ریزی عصبی کلامی ) استراتژی تحلیل محیط استراتژی تبلیغات اثربخش و ماندگاری کسب وکار ،مدیریت تغییر و ذائقه مشتریان، آنالیز رقبا راهبردهای بازاریابی، بخش بندی بازارها از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی و ترجمه مطالب از زبان اصلی با 165 اسلاید ویژه ارائه می گردد و می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی ،همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای بازاریابی را ارزشمند می دانند قرار گیرد.

بخشی از متن فایل:
مهندسی فروش و بازاریابی دران ال پی
یکی از تکنیک های ان ال پی فروش از طریق بازاریابی عصبی است. امروزه مهندسی فروش و تحلیل رفتار مشتری به امری جدید در بازاریابی و خدمات تبدیل شده است. شرکت های تجاری سعی دارند مشتری وفادار داشته باشند؟ اما این امر چگونه رخ میدهد؟ اگر بدنبال جذب مشتری با روش های سنتی هستید، باید بگویم دورن آن به سر رسیده است.
مهندسی فروش همیشه با نوآوری و هیجان برای مشتری همراه است. متخصصان میگویند تبلیغات و معرفی محصول را طوری برای بیننده رقم بزنید که مانند یک واقعه یا حادثه باشد. حتما به یاد دارید که یک حادثه و صحنه ای که به هیجان آمدید را مدتها در خاطر داشته اید. حال با دانستن تیپ های شخصیتی مشتری و شناخت ترجیحات،‌ می توان مشتری وفادار پدید آورد.
مدل میلتون در تبلیغات:
در سالهای اخیر از تبلیغات مستقیم محصول کمتر استفاده میشود. یعنی یک پیام اجتماعی یا احساسی پخش میشود و در پی آن به مشتری القا میشود با خرید و یا عدم خرید محصول چه اتفاقی رخ خواهد داد. اگر این فرآیند را به خوبی پیاده سازی کنید،‌ تاثیرات شگرفی در مخاطب ایجاد خواهید کرد.
در یکی از تبلیغات برای نشان دادن اهمیت کمربند ایمنی،‌ صندلی های جلوی خودرو را بشکل دیوار بتنی ترسیم کردند و یا در تبلیغ ماشین جدیدی می بینید که با نشانه گرفتن مرکز لذت و احساسات مشتری (مانند مسافرت و در کنار خانواده بودن) سعی دارد مخاطب را به سمت شرایط خوشایند سوق دهد تا در آینده با دیدن برند فوق،‌ بدون درنگ آنرا انتخاب کند.
واقعیت اینست که متقاعد کردن مشتری برای پرداخت پول چندان راحت نیست زیرا مغز در هنگام پرداخت پول، ‌شرایطی نزدیک به تجربه درد را تداعی میکند و قسمت درد در مغز تحریک میشود.
پس درگیر کردن ذهن مخاطب با محصول و برقراری ارتباط بین این دو،‌ از اهداف بازاریابی عصبی در ان ال پی است. در مطالب گذشته از نشانه گذاری و تکیه گاههای ذهنی در ان ال پی گفتیم. در این متد ذهن مخاطب به یک تجربه لینک میشود و فرد با دیدن شرایطی مشابه،‌ همان واکنش تلخ یا خوشایند را از خود نشان میدهد.
پس سعی کنید تکیه گاه خوشایندی در ذهن مخاطب بسازید.

تکنیک‌های افزایش فروش ان ال پی راهکارهایی ارائه می‌دهد که مجموعه مهارت‌هایی را شامل می‌شود. این مهارت‌ها به فروشنده کمک می‌کند به سرنخ‌هایی برسد که باعث دستیابی به نتایج مثبت در معامله و فروش می‌شود. استفان کاوی در یکی از کتاب‌های خود، با طرح سوالاتی، چشم انداز روشنی از یک فروش موفق ارائه می‌کند. این سوالات عبارتند از:
o آیا شما تلاش خود را در یک مکالمه خوب به کار برده‌اید یا ناموفق بوده‌اید؟
o آیا مهارت و چشم اندازهایی برای جهت دهی وهدایت افکار مشتری به سمت خرید دارید؟
o آیا مهارت‌هایی برای کاهش استرس مشتری و افزایش انعطاف پذیری آن‌ها دارید؟
o آیا توانایی تاثیر روی ذهن و قلب مشتری را دارید؟
o آیا می‌توانید از توانایی بالقوه کیف پول مشتری استفاده نمایید؟
o آیا می‌توانید بر مخالفت‌های مشتری غلبه نمایید؟
آیا تکنیک‌های افزایش فروش ان ال پی غیراخلاقی است؟
شاید الان به غیر اخلاقی بود کارهای بالا فکر می‌کنید. اما بهتر است بدانید که تکنیک‌های افزایش فروش در ان ال پی بر روی شرایط برد – برد تمرکز دارد. در فروش با ان ال پی شما با نوع نگرش، نیازها و زبان مشتری آشنا می‌شوید.
بر اساس آن‌ها صحبت و عمل می‌کنید و به خریدار کمک می‌کنید تا نیازهایش را مرتفع کند. ان ال پی به شما کمک می‌کند که از زبان بدن (Body language) خود و دیگران آگاه شوید. همچنین معنا و قدرت زیر و بمی صدای خود و دیگران را تشخیص داده و از این طریق بتوانید افکار مشتری را بدون آنکه بیان کند متوجه شوید.

چطور می‌توان با استفاده از تکنیک‌های افزایش فروش ان ال پی از رقبا سبقت گرفت؟
با استفاده از تکنیک‌های افزایش فروش ان ال پی شما از وضعیت احساسی مشتری آگاه می‌شوید. وقتی که شما تکنیک‌های ان ال پی را در فروش بکار می‌برید، اطمینان خریدار را از بابت دریافت محصول سازگار با نیاز و خواسته‌اش جلب می‌کنید. در نتیحه مشتری از انجام معامله با شما احساس رضایت بیشتری می‌کند. در این صورت شما در ذهن مشتری به دلیل تیزبین بودن و آگاهی از نیازش ماندگار می‌شوید.
همین مساله باعث مراجعه‌های بعدی مشتری شده و هم باعث جذب مشتریان جدید از طریق مشتریان راضی می‌شود. چرا که از نظر این مشتری، شما فروشنده‌ای نیستید که فقط خواهان نفع شخصی باشد. بنابراین بیشتر به شما اعتماد می‌کند. در صورتیکه شما صادقانه با او برخورد کنید به شخص و منبع با ارزشی نسبت به رقبا تبدیل خواهید شد.
خریداران به فروشنده‌ای احترام می‌گذارند، که او نیز برای آن‌ها احترام قائل شود.
برای اینکه مشتری به این باور برسد که شما به او احترام می‌گذارید به این سوال به خوبی فکر کنید. شما ترجیح می‌دهید از چه کسی خرید کنید؟
o فروشنده‌ای که قصد تحمیل در فروش و ارائه خدمات به شما را دارد.
o فروشنده‌ای که برای پیدا کردن نیازهای شما وقت می‌گذارد. سپس به شما کمک می‌کند تا بهترین مورد را انتخاب کنید و در کل انتخاب‌ها را برای شما آسان می‌کند.
شاید مورد دوم کمی زمان بر باشد و نیاز به بالا بردن مهارت داشته باشد. اما در صورتی که شما در این امر مهارت پیدا کنید، قطعا هم باعث حفظ مشتریان شده و هم خریداران جدید روز به روز افزایش می‌یابند.

فهرست مطالب:
مشخصه های N.L.P در تبلیغات و ارتباطات
ان ال پی بر پردازش ذهنی تمرکز دارد
ان ال پی طرح های زبانی خاص را به کار می برد
ان ال پی یک رویکرد کلی نگر است.
ان ال پی بر اساس توانایی و الگوسازی است
ساختار مهندسی ذهن و ان ال پی در بازاریابی و تبلیغات
ان ال پی در بازاریابی و تبلیغات و ارتباطات بر سه پایه اصلی استوار است
تاثیر NLP و مهندسی ذهن بر بازاریابی و تبلیغات
نقش اعصاب در تبلیغات
ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه در تبلیغات و ارتباطات
اصولی اشاره می شود که برای تهیه برنامه های بازاریابی ، ارتباطی و تبلیغی با توجه به ضمیر ناخودآگاه می تواند اثر بخش
اصول مهندسی ذهن و ان.ال.پی در بازاریابی ، تبلیغات و ارتباطات
اصول سطوح عصبی – زبانی
اصل باورها و ارزش ها
اصل پیام های هوشمند (SMART )
اصل پیش فرض ها
اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیک ها
اصل خطوط زمانی
اصل مدل TOTE
اصل مدل متا
نمونه چک لیست مدل متا برای فروشنده و تبلیغ کننده لباس
اصل مدل Score
اصل زبان بدن
اصل دی.ان.ای ان.ال.پی
اصل مدل میلتون
مشخصه های ان. ال. پی در تبلیغات و ارتباطات
ساختار مهندسی ذهن و ان ال پی در بازاریابی و تبلیغات
ان ال پی در بازاریابی، تبلیغات و ارتباطات بر سه پایه اساسی استوار است
ان ال پی (N.L.P) چیست؟
ان.ال.پی چگونه شکل گرفت؟
ان.ال.پی چه کاربردهایی دارد؟
پردازش زبان طبیعی چیست؟
پردازش زبان طبیعی چگونه کار می کند؟
دو مرحله اصلی برای پردازش زبان طبیعی
پیش پردازش داده ها
روش های پیش پردازش داده ها
الگوریتم های پردازش داده ها
مزیت پردازش زبان طبیعی
ان ال پی در سئو
N L P
NLP در سئو: آیا ارزش وقت شما را دارد؟
، سئوکاران باهوش همیشه در حال بررسی جاده هستند
NLP چیست نحوه اتصال آن به الگوریتم Google.چرا مهم است
چرا BERT و NLP دست به دست هم می دهند
بهترین راه برای درک NLP از دیدگاه SEO ، ابتدا درک BERT است.
گوگل توسعه یافته باBERT.
NLP برای دهه ها وجود داشته است
از نگاه Google ،NLP راببینیم
نکته اصلی درک بهتر زبان است
Google BERT پادشاه مطالب است
کلماتی که معانی زیادی دارند
محتوا پادشاه است
اندازه گیری احساسات درگوگل
چرا احساسات برای سئوکاران مهم است؟
موجودیت چیست؟
درک NLP
چگونه می توانید NLP را در استراتژی SEO خود پیاده سازی کنید
نسخه ی نمایشی API زبان طبیعی Google"
سئو موفق تقریباً همیشه با داده شروع می شود.
تحقیقات کلمات کلیدی عمیق تر می شود
افزایش تجربه مخاطبان
تجزیه و تحلیل رقبا
درک زبان طبیعی
نقل قول پاداش از متخصصان صنعت
اهمیت درک و بهینه سازی محتوا
بهبود درک زبان طبیعی
آیندهNLPبرای سئو
الگوریتم تشخیص جامعه
نقش حیاتی NLP درسئو
تکامل ابزارهای هوشمندانه
گوگل ، به عنوان رهبر بازار در صنعت موتور جستجو ،
ادغام NLP در استراتژی SEO
. استراتژیهای محتوای مبتنی بر شواهد
مراحل مختلف تکنیک های NLP
تکامل و آینده پردازش زبان طبیعی (NLP )
مقدمه ای برای پردازش زبان طبیعی (NLP )
کاربرد های تخصصی ان ال پی در گوگل
تاریخچه پردازش زبان طبیعی (NLP )
روندهای اخیر در پردازش زبان طبیعی (NLP)
ارتباط ان ال پی با الکسا
خدمات ویژه ان ال پی به عنوان تغییر دهنده بازی
تجزیه و تحلیل احساسات با استفاده از NLP –
تجزیه و تحلیل شناختی دران ال پی
آینده پردازش زبان طبیعی (NLP )
اثرات پردازش زبان طبیعی (NLP) در بازاریابی دیجیتال
ان ال پی ،وسیله تعامل انسان با رایانه
چرا بازاریابان باید به NLP اهمیت دهند؟
کاربردهای تخصصی ان ال پی
ان ال پی در زندگی نوشتاری

NLP چگونه بازاریابی را متحول می کند
با ان ال پی احساسات مردم درمورد برندآنالیزمی شود
مدیریت ذهن مخاطبان با ان ال پی
ان ال پی درتجارت الکترونیک
استفاده غول لوازم آرایشیSephora از دستیار چت بات
آینده NLP در بازاریابی
چالش شماره 1: ارائه جذاب داده های خام
پیش بینی درآمد حاصل از متن بزرگ
چالش شماره 2: ارائه داده های خام به روشی که موجب صرفه جویی در وقت بشر شود
چالش شماره 3: ارائه داده های خام به فرمت قابل استفاده در زمان واقعی
چالش شماره 4: تعامل با ابزارهایی که از NLP استفاده می کنند آسان تر است
آینده NLP در بازاریابی
استفاده از ان ال پی در انتخابات مطالعه موردی انتخابات آمریکا
پروفایل روان سنجی
پروفایل روان سنجی چیست؟
پروفایل روان سنجی چگونه کار می کند؟
نقشه روانشناسی روانشناسی ایالات متحده
مدل OCEAN

گرم شدن تقاضا برای پروفایل روان سنجی
داده های شما چگونه مورد استفاده قرار می گیرد؟
الگوریتم ها می توانند شخصیت افراد را پیش بینی کنند
روانشناس-پروفایل-توضیح دهنده
مطالعه موردی: Experian
مطالعه موردی: کمبریج آنالیتیکا
انتخابات آمریکا؛تد کروز-ترامپ
برنامه نویسی عصبی-زبانی و ارتباطات مدیریتی
برنامه نویسی عصبی-زبانی و ارتباطات مدیریتی
نقش ان ال پی درمدیریت ارتباطات

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت ریاضی پنجم ابتدایی - فصل 6: گنجایش

پاورپوینت-ریاضی-پنجم-ابتدایی--فصل-6-گنجایش
پاورپوینت ریاضی پنجم ابتدایی - فصل 6: گنجایش
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 10
حجم فایل: 3493 کیلوبایت
قیمت: 40000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت ریاضی پنجم ابتدایی - فصل 6: گنجایش.

فایل مربوطه با فرمت پاورپوینت و در قالب 10 اسلاید با امکان ویرایش تهیه شده است.
محتوای آموزشی مربوط به صفحات 118 تا 120 کتاب ریاضی پنجم همراه با پاسخ و اعمال افکت مناسب جهت تدریس مجازی معلمان گرامی می باشد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت انس با قرآن و رابطه آن با بهداشت روان

پاورپوینت-انس-با-قرآن-و-رابطه-آن-با-بهداشت-روان
پاورپوینت انس با قرآن و رابطه آن با بهداشت روان
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 638 کیلوبایت
قیمت: 49000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت انس با قرآن و رابطه آن با بهداشت روان، در 17 اساید.

در این پاورپوینت به انس با قرآن و رابطه با بهداشت روان پرداخته شده است که به همراه تصاویر مرتبط در هر اسلاید به موضوعات پیرامون موضوع نیز پرداخته گردیده است تا نیاز شما را به طور کامل پوشش دهد.

فهرست مطالب:
مقدمه
قرآن
سلامت
بهداشت و روان
بهداشت و روان در قرآن و احادیث
احساس نیاز
انس با قرآن و رابطه با بهداشت روان
انس با قرآن و آثار آن بنابر آیات و روایات
پژوهش ها بر انس با قرآن و ارتباط با سلامت و بهداشت روان
نتیجه گیری

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت ریاضی پنجم ابتدایی - فصل 6: حجم

پاورپوینت-ریاضی-پنجم-ابتدایی--فصل-6-حجم
پاورپوینت ریاضی پنجم ابتدایی - فصل 6: حجم
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 13
حجم فایل: 2468 کیلوبایت
قیمت: 40000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت ریاضی پنجم ابتدایی - فصل 6: حجم.

فایل مربوطه با فرمت پاورپوینت و در قالب 13 اسلاید با قابلیت ویرایش تهیه شده است.
محتوای آموزشی مربوط به صفحات 113 تا 116 کتاب ریاضی پنجم همراه با پاسخ و اعمال افکت مناسب جهت تدریس مجازی معلمان گرامی می باشد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه