مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود روش شناسی کاربردی اجتهاد (ویرایش اول)

روش-شناسی-کاربردی-اجتهاد-(ویرایش-اول)
روش شناسی کاربردی اجتهاد (ویرایش اول)
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 156
حجم فایل: 1834 کیلوبایت
قیمت: 35000 تومان

توضیحات:
کتاب «روش شناسی کاربردی اجتهاد » تألیف: حجه الاسلام سید محمد رضا واعظی، در قالب فایل pdf.

ویژگی‌های کتاب:
فقدان مباحث «روش شناسی اجتهاد» در نظام آموزش حوزه کاستی هایی را در روند تعلیم فرآیند استنباط به همراه دارد که این کتاب به هدف جبران این کاستی ها تالیف و به چاپ رسیده است.
در پشت جلد این کتاب آمده است : «روش شناسی اجتهاد» شناختِ مراحلِ تفصیلی و گام به گام به دست آوردن حکم شرعی از نقطه مواجهه با مسئله فقهی تا رسیدن به مطلوب است.
این دانش مسیر حرکت برای استنباط حکم را ترسیم می کند و می توان آن را به «مسیریاب» تشبیه کرد، مسیریابی که راه و روش طیّ آن را نشان داده و می تواند مانعِ وقوع بسیاری از خطاها در روند اجتهاد شود».
در این کتاب سعی شده مراحل حل مساله فقهی -از مساله شناسی تا نتیجه گیری- و روش های طیّ هر مرحله با زبان ساده و مثالهای روان شرح داده شود و بعد از هر بحث با ارائه تمرین، روند آموزش تکمیل گردد.
این کتاب به همت «مجمع حامیان جامعه نخبگانی علوم اسلامی انسانی» وابسته به «مرکز خدمات حوزه علمیه» در ۱۵۶ صفحه و هفت فصل برای طلاب سطح تدوین شده و هم اکنون در برخی مدارس علمیه به عنوان متن آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد.
تمام حقوق این اثر برای مولف است.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود آموزش حل مکعب روبیک 3 در 3 برای مبتدیان

آموزش-حل-مکعب-روبیک-3-در-3-برای-مبتدیان
آموزش حل مکعب روبیک 3 در 3 برای مبتدیان
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 15
حجم فایل: 514 کیلوبایت
قیمت: 32500 تومان

توضیحات:
آموزش حل مکعب روبیک 3 در 3 برای مبتدیان، در قالب فایل pdf.

فایل به صورت پی دی اف می باشد و در کنار متن ها از تصاویر استفاده شده تا به یادگیری هرچه بهتر شما کمک کند . با یادگیری روش گفته شده شما قادر خواهید بود تا مکعب خود را در زیر دو دقیقه تکمیل کنید.
روش فوق روش مبتدی بوده و برای یادگیری ان نیاز به پیش نیاز نیست و تماما از عبارات فارسی استفاده شده است.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود گردشگری سلامت و رویکردی نوین در استفاده از دیجیتال مارکتینگ

گردشگری-سلامت-و-رویکردی-نوین-در-استفاده-از-دیجیتال-مارکتینگ
گردشگری سلامت و رویکردی نوین در استفاده از دیجیتال مارکتینگ
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 145
حجم فایل: 3904 کیلوبایت
قیمت: 110000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت گردشگری سلامت و رویکردی نوین در استفاده از دیجیتال مارکتینگ ، در ۱۲۴ اسلاید تخصصی.

بخشی از متن فایل:
نظربه اهمیت صنعت گردشگری دربرهه فعلی و اینکه صنعت گردشگری ؛بعد از صنعت نفت و خودروسازی،یکی از صنعت های درآمدزای جهانی محسوب می شود که با کمترین سرمایه گذاری بیشترین در امد را عاید سرمایه گذاران و صاحبان کسب وکارهای گردشگری می نماید و از طرفی «بازار گردشگری سلامت به عنوان یکی از صنایع درآمـدزا و رقابتی در دنیا مطرح شده و از حوزه های نوین گردشگـری است. در سطـح کلان، دولت ها علاقه مند به بهره مندی از مزایای اقتصـادی ناشی از این صنعت هستند. بنابراین رقابت فزایندهای میان کشورهای مختلف به ویژه کشـورهای در حال توسعه آسیـایی برای جذب گردشگـران سلامت آغاز شده است. چرا کـه با توجه به ارزآوری بالای این صنعت، نقش بسیار مؤثری در رشد و توسعه اقتصادی جامعه میزبان خواهد داشت. سفر برای درمان و بازیابی توان از مهمترین اهداف گردشگری سلامت است و اغلب اوقات، حول دریافت خدمات درمانی، فعالیت های اوقات فراغت نیز به بسته سلامت بیمار اضافه می شود.
-مفهوم گردشگری سلامت
گردشگری سلامت شامل افراد و گروههایی هست که برای استفاده از تغییر آب وهوا (با هدف پزشکی ودرمانی)، استفاده از آبهای معدنی، گذراندن دوران نقاهت، معالجه ونظایر آن اقدام به مسافرت میکنند. سازمان جهانی گردشگری، گردشگری سلامت را به طور خاص چنین تعریف میکند: استفاده از خدماتی که به بهبود یا افزایش سلامتی وروحیه فرد با استفاده از آبهای معدنی، آب و هوا یا مداخلات پزشکی منجر میشود و در مکانی خارج از محل سکونت فرد و در مدت زمانی بیش از ۲۴ ساعت و کمتر از یکسال به طول میانجامد. مقصود از گردشگری درمانی، رفتن به مکانهایی است که فرد بتواند از خدمات پزشکی آن مکان استفاده کند. چنین سفری مستلزم فعالیتهای گوناگونی میشود که در هر یک، مسئله بهداشت و سالمت فرد یا جهانگرد مدنظر است.
-مقایسه ارزی آوری گردشگر سلامت نسبت به گردشگران معمولی
برآورد شده ا ست یک گردشگر سلامت، سه برابر گردشگر معمولی باعث ارزآوری می شود. در حال حاضر، با توجه به کم هزینه بودن و پردرآمد بودن این صنعت، بسیاری از کشورهای علاقمند به توسعه گردشگری، توجه خود را بر این بخش از صنعت گردشگری متمرکز و برای آن برنامه ریزی می کنند. امروزه مهمترین مقاصد این نوع گردشگری کشورهای در حال توسعه ای است که به لحاظ هزینه ای مقرون به صرفه و از نظر توسعه دانش و تکنولوژی پزشکی نیز از استانداردهای لازم برخوردارند.
-اهمیت صنعت گردشگری برای کشورهاازمنظر افزایش امید به زندگی درسطح جهانی
صنعت گردشگری دارای شاخه های متعددی ا ز جمله «گردشگری پزشکی، گردشگری صحت، گردشگری مذهبی، گردشگری انبوه، گردشگری تجاری و …» است. در طول سالیان اخیر با توجه به افزایش امید به زندگی در سطح جهانی و پیر شدن جمعیت دنیا، گردشگری سلامت که متشکل از گردشگری پزشکی و گردشگری صحت می شودا همیتب سزایی درب ین کشورها یافته ا ست.

فهرست مطالب:
گردشگری سلامتَ
دیباچه
تعریف گردشگری پزشکی
مفهوم گردشگری سلامت
انواع گردشگری سلامت
گردشگری سلامت و انواع آن ازمنظرکافمن و مولر
بازاریابی درگردشگری پزشکی
(PS7) راهبردهای بازاریابی در کشورهای مختلف در زمینه ی گردشگری پزشکی
استراتژی بازاریابی ویدیویی و صنایعی که به آن نیاز جدی دارند
کسب‌وکارهای حوزه‌ی گردشگری و توریسم
کسب‌وکارهای حوزه‌ی بهداشت و سلامتی
دلایل انتخاب افراد برای سفرهای بین المللی جهت دریافت مراقبت های سلامت
دو توسعه ی مرتبط که تقاضا برای گردشگری پزشکی را تسهیل مینمایند
دلایل رضایت گردشگران پزشکی از درمان در تایلند
مسایل اخلاقی در گردشگری پزشکی و تأثیر آن برنظام سلامت
تغییر نگرش نسبت به گردشگری پزشکی
مسایل اخلاقی مربوط به بیماران داخلی
دلایل رشد جهانی گردشگری پزشکی
مسایل اخلاقی مربوط به بیماران خارجی
جایگاه رسانه های اجتماعی در توسعه بازاریابی گردشگری الکترونیکی ایران
گردشگری الکترونیکی
مدیریت رضایت مشتری، بارویکردفرآیندهای مدل سوئیفت
ارزیابی نقش فناوری اطلاعات در ارتقای صنعت گردشگری جزیره کیش
نقش فناوری اطلاعات درتوسعه صنعت گردشگری-مطالعه موردی کشورایران
نقش فناوری اطلاعات درتوسعه گردشگری جزیره کیش
قابلیت های جزیره کیش برای صنعت گردشگری
استراتژی بازاریابی ویدیویی برای آژانس‌های بازاریابی
بازاریابی گردشگری، موضوع مهم شرکت های گردشگری
تأثیر تبلیغات شفاهی بر صنعت گردشگری
دلایل قدرت تاثیر گذاری ارتباط دو طرفه یا همان تبلیغ شفاهی
‫توریسم در چنگال شبکه‌های اجتماعی‎
چگونه تکنولوژی نوآوری را به گردشگری پزشکی اضافه می کند- گردشگری پزشکی در هند
زیرساخت های گردشگری پزشکی در هند
نقش تکنولوژی در گردشگری پزشکی
عوامل موثر بر توسعه گردشگری درمانی
دیجیتال مارکتینگ پزشکی : گام دوم شبکه های اجتماعی برای پزشکان
شبکه های اجتماعی برای ارتقای بازاریابی پزشکان و مراکز درمانی چه می‌کند؟
چگونه در توریسم ‌سلامت «برند» شویم
عوامل موثر بر توسعه گردشگری درمانی
توصیه هایی برای توسعه گردشگری سلامت
دیجیتال مارکتینگ پزشکی : گام دوم شبکه های اجتماعی برای پزشکان،نقش شبکه های اجتماعی برای ارتقای بازاریابی پزشکان و مراکز درمانی
. نقش شبکه‌های اجتماعی در بهبود بیماران، انتقال فوری اطلاعات، گرفتن بازخوردها و بهبود ارتباط پزشک و بیمار
گردشگری و تأثیرات اقتصادی آن در ایران
جایگاه رقابتی گردشگری ایران در مقایسه با رقبای منطقه خاورمیانه و آفریقای شاملی
شاخص های کلان اقتصاد گردشگری از منظر گزارش جهانی سفر و گردشگری
دسته بندی آثار گردشگری از منظر شورای جهانی سفر و گردشگری
انواع تأثیر گردشگری بر تولید ناخالص داخلی ازمنظر شورای جهـانی سفر و گردشـگری
مشکلات و چالش های موجود در مسیر توسعه گردشگری سلامت
تحلیلی بر وضعیت گردشگری سلامت ایران و کشورهای جهان- سهم انواع گردشگری در مسافرتهای بین المللی
تحلیلی بر وضعیت گردشگری سلامت ایران و کشورهای جهان- سهم انواع گردشگری در مسافرتهای بین المللی-ازمنظر مهمترین منطقه گردشگری پزشکی در جهان منطقه آسیا
دلایل سفرگردشگران درمانی به سایرکشورها
مهمترین بازارهای هدف مقصدهای گردشگری درمانی در آسیا،ازمنظرمک کنزی
دلایل سفرهای درمانی ازمنظر انجمن بین المللی گردشگری درمانی MTA))
وضعیت گردشگری درمانی در آسیا، خاورمیانه و ایران
دلالی در گردشگری و چالش سهم ایران دربازار گردشگری
تحلیلی بر وضعیت گردشگری درمانی تایلند
نقش دولت و بخش خصوصی در گردشگری سلامت تایلند
تبلیغات اثربخش بین المللی گردشگری در تایلند
نقش بخش خصوصی تایلند در ارتقای گردشگری پزشکی
تحلیلی بر وضعیت گردشگری درمانی هندوستان
تحلیلی بر وضعیت گردشگری درمانی کرهٔ جنوبی
گردشگری سلامت-مطالعه موردی بیماران اماراتی درکره جنوبی
جامعه هدف گردشگری سلامت در کره جنوبی
الزامات برنامه ریزی توسعه پایدار روستایی
ﺟﺎﻳﮕﺎﻩ ﺭﺳﺎﻧﻪ ﻫﺎﻱ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﺩﺭ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﻲ ﮔﺮﺩﺷﮕﺮﻱ ﺍﻟﻜﺘﺮﻭﻧﻴﻜﻲ ﺍﻳﺮﺍﻥ
غلبه بر چالش های کارآفرینی در حوزه‌ی پزشکی ؛ کارآفرین شدن در بخش سلامت
نقش تکنولوژی در گردشگری پزشکی
چگونه در توریسم ‌سلامت «برند» شویم
عوامل موثر بر توسعه گردشگری درمانی
شش استراتژی مجازی برای بازاریابی گردشگری
استراتژی غافلگیری و خوشحال کردن در فرودگاه
استراتژی. مراکز محلی گردشگری خود را با یک هسته مرکزی پشتیبانی کنید
استراتژِی آموزش و برنامه‌ریزی برای مسافران منفی و ناراضی
استراتژی استفاده از داده‌های اجتماعی برای درک بهتر بازدیدکنندگان خارج از بازار
تحلیلی بر وضعیت گردشگری درمانی فیلیپین
اقدامات دولت و بخش خصوصی
مزیت های گردشگری دولت فلیپین
خدمات، مقاصد و بازارهای هدف کشورفلیپین
تحلیلی بر وضعیت گردشگری درمانی کوبا
تحلیلی بر وضعیت گردشگری درمانی ترکیه
کشورهای امن و خطرناک گردشگری سلامت در سال ۲۰۱۵
بهترین راهکارهای دیجیتال مارکتینگ در گردشگری
مزایای بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری
روندهای بازاریابی دیجیتال گردشگری در ۲۰۱۸
۴روند بازاریابی دیجیتال گردشگری در ۲۰۱۸
چرا پزشکان باید دیجیتال مارکتینگ را بیاموزند
۸۴ درصد بیماران از طریق منابع آنلاین و آفلاین به دنبال خدمات پزشکی هستند
دیجیتال مارکتینگ پزشکی : گام دوم شبکه های اجتماعی برای پزشکان
شبکه های اجتماعی برای ارتقای بازاریابی پزشکان و مراکز درمانی چه می‌کند؟

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت استراتژی دیجیتال مارکتینگ؛ کلید طلایی مدیران هوشمند برای بازاریابی در دنیای مدرن

پاورپوینت-استراتژی-دیجیتال-مارکتینگ؛-کلید-طلایی-مدیران-هوشمند-برای-بازاریابی-در-دنیای-مدرن
پاورپوینت استراتژی دیجیتال مارکتینگ؛ کلید طلایی مدیران هوشمند برای بازاریابی در دنیای مدرن
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 135
حجم فایل: 7045 کیلوبایت
قیمت: 117000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت استراتژی دیجیتال مارکتینگ؛ کلید طلایی مدیران هوشمند برای بازاریابی در دنیای مدرن، در 135 اسلاید.

دنیای مدرن ،دنیای پاروکردن پول و کسب درآمد هنگفت است که بایستی الزامات آن را رعایت کرد.دنیای امروز ما حتی ازدنیای مدرن هم عبور کرده و وارد دنیای پسا مدرن شده است.
دردنیای پسامدرن، افرادی به درآمد کلان دست می یابند که مهارت دیجیتال مارکتینگ را یاد بگیرندیکی از ابازارهای دیجیتال مارکتینگ،گوشی های موبایل است که در دسترس همگان قرار گرفته و حتی به عنوان دستگاه بازی برای کودکان و نوجوان مورد استفاده قرار گرفته است.و این درحالی است که گوشی های موبایل به دلیل نصب برنامه های اجرایی (اپلیکیشن ها)می توانند نقش ابزار استراتژیک بازار یابی را ایفاء نمایند و موجب درآمد زایی شوند.؛ موبایل حتی پارا فرا تر گذاشته وبه عنوان جایگزین تلویزیون درتماشای فیلم و بازی های فوتبال ایفای نقش می کند.
در نوشتار پیش رو ،به صورت تحلیلی و در ۸۰ اسلاید تخصصی به استراتژی دیجیتال مارکتینک پرداخته شده است و امید است مورد توجه و استفاده سروران ارجمند قرار گیرد
دکتر محرم غفاری

بخشی از متن فایل:
استراتژی بازاریابی دیجیتال باید ها و نباید های هر کسب و کاری را مشخص می کند. ۵ گام بهینه کردن استراتژی بازاریابی دیجیتال در این نوشتار آمده است.
استراتژی بازاریابی دیجیتال، متاسفانه مساله ای است که توسط ۴۶ درصد برندهای معروف دنیا رعایت نمی شود و ۱۶ درصد برندها که دارای استراتژی بازاریابی دیجیتال هستند، آن را داخل برنامه بازاریابی خود لحاظ نکرده اند. در واقع یک سوال در اینجا مطرح می شود که شما چگونه بدون داشتن یک برنامه، می توانید انتظار پیشرفت در کسب وکار خود داشته باشید؟
اگر تابحال هیچ برنامه برای تولید استراتژی بازاریابی دیجیتال خود نداشته اید یا اگر هم داشته اید، آن را جدی نمی گرفتید، از همین حالا هم می توانید اقدام کنید. یادتان باشد که هیچ وقت برای شروع کردن دیر نیست. در ادامه ؛ ما قصد داریم ۵ گام را که به شما کمک می کند تا بتوانید استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را بهینه کنید، معرفی کنیم.
این نکته را به یاد داشته باشید که نوشتن این استراتژی باعث بهینه سازی سایت، سئو و در نتیجه افزایش فروش محصولات و خدمات شما می شود. پس باید خیلی به این مساله دقت کنید. چشم ها را باید شست و با دید دیگر به آن نگاه کنید.

فهرست مطالب:
دیجیتال مارکتینگ
تعریف بازاریابی دیجیتال
ابزارهای بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ
تعریف دیجیتال مارکتینگ ازمنظرانجمن بازاریابی آمریکا
دارایی­ های کاربردی در دیجیتال مارکتینگ
تاکتیک های پرکاربرد در دیجیتال مارکتینگ
بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
بازاریابی محتوا (Content Marketing)
بازاریابی شبکه­ های اجتماعی (Social Media Marketing)
تبلیغات کلیکی یا پرداخت به ازای کلیک (PPC)
بازاریابی وابسته (Affiliate Marketing)
تبلیغات بومی یا همسان (Native Advertising)
اتوماسیون بازاریابی (Marketing Automation)
بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)
وظایف اصلی دیجیتال مارکتر چیست؟
مدیر سئو (SEO)
متخصص تولید محتوا
مدیر شبکه های اجتماعی
موفقیت در دیجیتال مارکتینگ
تبلیغات دیجیتال
چالش‌های دیجیتال مارکتینگ چیست ؟
راه‌حل خروج از این چالش‌ها در فضای تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ چیست ؟
مزایای دیجیتال مارکتینگ
چرا دیجیتال مارکتینگ باید جزئی از فعالیت شرکت ها باشد ؟
استراتژی دیجیتال مارکتینگ چیست؟
مزایای داشتن استراتژی دیجیتال مارکتینگ
مزایای داشتن استراتژی دیجیتال مارکتینگ
تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ
ابزارها و روش‌های بازاریابی دیجیتالی
۵ گام برای موفقیت در بازاریابی
۵ گام اساسی برای تهیه برنامه بازاریابی یا مارکتینگ پلن
۵ گام برای بازاریابی کسب و کار جدید شما
۵ گام در جهت رسیدن به طرح بازاریابی مطلوب
کمپین بازاریابی دیجیتال چیست؟
استراتژی بازاریابی دیجیتال و دلایل اهمیت آن
رویکردی پیشنهادی برای ایجاد و توسعه یک استراتژی دیجیتال

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت (اسلاید) ورزش والیبال

پاورپوینت-(اسلاید)-ورزش-والیبال
پاورپوینت (اسلاید) ورزش والیبال
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 34
حجم فایل: 6818 کیلوبایت
قیمت: 78000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت ورزش والیبال در 34 اسلاید.

بخشی از متن فایل:
والیبال یک ورزش گروهی و ششمین ورزش پر طرفدار و گسترده‌ترین ورزش در بعضی کشورهای جهان است که در آن بازیکنان در دو تیم شش نفره، در دو سوی توری قرار می‌گیرند و تلاش می‌کنند تا طبق قوانین بازی، توپ را از روی تور در زمین تیم مقابل فرود آورند. طول زمین والیبال ۱۸ متر و عرض آن ۹ است. هرتیم حداقل باید ۳ ست (یا دست) از ۵ پنج ست بازی را ببرد، تا بتواند پیروز مسابقه شود.

این فایل شامل مباحث زیر می باشد:
1. والیبال
2. تاریخچه ی والیبال
3. قوانین و مقررات والیبال
4. وظیفه ی هر پست والیبال
5. نکته های مهم در ورزش والیبال
6. وسایل مورد نیاز بازی والیبال و تجهیزات آموزشی
7. انواع مسابقات والیبال
8. برنده ی مسابقه ی والیبال
9. زمین استاندارد والیبال
10. مناطق زمین والیبال
11. تاثیر ورزش والیبال روی بدن
12. فواید ورزش والیبال
13. مضرات ورزش والیبال
14. تمرینات پلیومتریک
15. نمونه تمرین های تاکتیکی والیبال
16. اصطلاحات تخصصی والیبال
17. محدودیت سنی والیبال
18. والیبال ایران

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه