تخمین حالت خودرو با استفاده از فیلتر کالمن+دانشگاه زنجان+در 19 اسلاید+پاورپوینت
این پژوهش با هدف شناسایی پیشایندها و پیامدهای بهکارگیری هوش مصنوعی در مدیریت آموزشی مدارس ابتدایی ایران و طراحی مدل مفهومی بومی برای تحقق «مدرسه هوشمند آینده» انجام شد. با استفاده از روش تحقیق ترکیبی (کیفی-کمی) و مصاحبهه ای نیمه ساختاریافته با معلمان، مدیران، و متخصصان فناوری آموزشی، عوامل کلیدی موفقیت شامل زیرساخت های فنی، توانمندسازی معلمان، رهبری آموزشی، سیاستگذاری هوشمند، و اقلیم روانی مدرسه شناسایی شدند. نتایج نشان داد هوش مصنوعی می تواند کیفیت یادگیری، عدالت آموزشی، انگیزه دانشآموزان، و کارایی مدیریتی را بهبود بخشد، اما چالش هایی نظیر کمبود مهارت های دیجیتال، نگرانی های امنیتی، سوگیری الگوریتمی، و مقاومت فرهنگی مانع تحقق این پتانسیل هستند. طراحی مدل پیشنهادی مبتنی بر شرایط بومی ایران، نیازمند توجه همزمان به نوآوری فناورانه و حفظ ارزشهای انسانی است. پیشنهاد می شود برنامه های آموزشی برای معلمان، تدوین چارچوبهای اخلاقی، و تقویت زیرساخت ها در اولویت سیاستگذاری قرار گیرد.
پاورپوینت تحلیل کاروانسرای سعدالسلطنه, 34اسلاید؛ قابل ویرایش
مختصری از متن:
در انتهای جنوبی چهارسوق حیاط کوچکی است با متراژ ۳۱۳ مترمربع که ۱۸۸ متر آن حیاط است و مابقی حجره که بیشتر این حجره ها در دست ارامنه و یا عمری های قزوین بوده (سنی ها) ادامه این محور راسته ای است شبیه راسته بازار که با طاق و تویزه پوشش شده در طرفین خود حجره هایی را دارد . در پشت این حجره ها سمت شرق ، حیاط دیگری قرار گرفته که انبار و بار انداز است. در غرب چهارسوق کاروانسرای سعدالسلطنه دالان درازی موسوم به قیصریه است که با در بزرگی به راسته وزیر اتصال دارد و در شمال و جنوب آن سراسر حجرات تجاری است که دارای رسمی بندی های زیبایی است.
فهرست مطالب
پیشینه و تاریخچه
معرفی کاروانسرا
مساحت
قدمت بنا
معماری بنای سعدالسلطنه
مشخصات معماری کاروانسرای سعدالسلطنه (سرای سعادت)
سبک بنا
بررسی فرم کاروانسرای سعدالسلطنه
تزیینات بنا
بررسی حیاط ها کاروانسرای سعدالسلطنه
الحاقات بنا
بررسی سقف
نورگیری بنا
ریزفضاها کاروانسرای سعدالسلطنه
پلان
و...
پژوهش حاضر با هدف بررسی عوامل مؤثر بر میزان تابآوری دانشآموزان مقطع متوسطه استان بوشهر انجام گرفت. این تحقیق از نوع توصیفی–تحلیلی و با رویکرد کمی بوده است. جامعه آماری شامل کلیه دانشآموزان دوره دوم متوسطه مدارس دولتی و غیردولتی استان بوشهر در سال تحصیلی ۱۴۰۳–۱۴۰۲ میباشد. نمونهای به حجم ۳۸۵ نفر با استفاده از روش نمونهگیری تصادفی طبقهای انتخاب شد. ابزار گردآوری دادهها شامل پرسشنامههای استاندارد تابآوری کانر و دیویدسون (CD-RISC)، پرسشنامه حمایت اجتماعی، و پرسشنامه سبکهای مقابلهای بود که روایی آنها از طریق نظر خبرگان و پایایی با آلفای کرونباخ بالای 0/80 تأیید گردید. دادهها با استفاده از نرمافزار SPSS و آزمونهای آماری از جمله تحلیل رگرسیون چندمتغیره، آزمون همبستگی پیرسون، و آزمون تی مستقل تجزیه و تحلیل شد. نتایج نشان داد که بین میزان تابآوری و متغیرهای حمایت اجتماعی، ویژگیهای فردی، و سبکهای مقابلهای رابطه مثبت و معناداری وجود دارد (P < 0.01). همچنین تفاوت معناداری بین سطح تابآوری در دانشآموزان بر اساس جنسیت و وضعیت اقتصادی خانواده مشاهده شد. یافتهها نشاندهنده نقش مهم عوامل روانی-اجتماعی در ارتقای تابآوری تحصیلی دانشآموزان است و میتواند راهنمایی مفید برای سیاستگذاران و برنامهریزان آموزشی باشد.
طراحی مسیر درس رباتیک +استاد هاشم غریبلو+دانشگاه زنجان+همراه فایل متلب +فایل ورد+فایل پی دی اف