مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود تحقیق بررسی رابطه بین پذیرش فناوری اطلاعات و چابکی سازمان از دیدگاه مدیران ارشد دولتی

تحقیق-بررسی-رابطه-بین-پذیرش-فناوری-اطلاعات-و-چابکی-سازمان-از-دیدگاه-مدیران-ارشد-دولتی
تحقیق بررسی رابطه بین پذیرش فناوری اطلاعات و چابکی سازمان از دیدگاه مدیران ارشد دولتی
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 117
حجم فایل: 4782 کیلوبایت
قیمت: 22900 تومان

توضیحات:
تحقیق رشته مدیریت با موضوع بررسی رابطه بین پذیرش فناوری اطلاعات و چابکی سازمان از دیدگاه مدیران ارشد سازمان های دولتی (نهادهای عمومی) در استان همدان، در قالب فایل pdf و در حجم 117 صفحه.

چکیده:
با توجه به ابعاد گستردة چابکی سازمانی در علم مدیریت و همچنین نقش بسزایی که فناوری اطلاعات در توسعة آن دارد، این پژوهش با هدف بررسی ارتباط بین پذیرش فناوری اطلاعات و چابکی سازمانی از دیدگاه مدیران ارشد در سازمانهایی دولتی صورت پذیرفت که از فناوری اطلاعات به طور مستمر بهره می­ گرفتند. در این پژوهش از روش میدانی پیمایشی استفاده و برای تایید روایی و پایایی پرسشنامه از روش اعتبار محتوی و آلفای کرونباخ  استفاده گردید، جامعه پژوهش،مدیران سازمانهای دولتی وحجم نمونه با استفاده از جدول کرجسی ٦٤ نفر برآورد و داده ­ها با استفاده از آمار توصیفی، آزمون همبستگی ناپارامتریک اسپیرمن مورد بررسی قرار گرفت.
یافته­ ها نمایانگر همبستگی معناداری بین سه عامل سودمندی درک شده، سهولت درک شده و نگرش نسبت به کاربرد فناوری با چابکی بوده،اما بین تمایل به کاربرد فناوری با چابکی همبستگی وجود ندارد.
نتایج نشان دهندة افزایش سطح چابکی درصورت افزایش سطح پذیرش فناوری در بخش دولتی بوده و کلید این افزایش در بهبود تمایل به استفاده از فناوری و نهادینه کردن هنجارهای ذهنی مثبت برای بکارگیری فناوری در مدیران  می­ باشد.

فهرست کلی مطالب:
فصل اول: کلیات پژوهش
فصل دوم: مبانی نظری پژوهش

بخش اول: چابکی سازمانی
بخش دوم: پذیرش فناوری اطلاعات
بخش سوم: چابکی و فناوری اطلاعات در بخش دولتی
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

فص پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادهای پژوهش
مراجع و منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت (اسلاید) مدیریت رفتارهای سیاسی در سازمان

پاورپوینت-(اسلاید)-مدیریت-رفتارهای-سیاسی-در-سازمان
پاورپوینت (اسلاید) مدیریت رفتارهای سیاسی در سازمان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 25
حجم فایل: 587 کیلوبایت
قیمت: 39000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع مدیریت رفتارهای سیاسی در سازمان، در حجم 25 اسلاید، همراه با توضیحات کامل.

بخشی از متن:
رفتار های سیاسی در سازمان شامل اعمال آگاهانه ای است که برای نفوذ توسط افراد یا گروهها به منظور دست یابی یا حفاظت از منافع خود به هنگام وجود راه حل های متضاد صورت می گیرد.
رفتار سیاسی خارج از شرح شغل مشخص فرد است.رفتار سیاسی تلاش برای استفاده از پایگاههای قدرت فرد را طلب می کند.
رفتار سیاسی استفاده غیرمجاز از قدرت که موجب کسب و حفظ منافع خود یا منافع شخصی گروه خود می شود.

فهرست مطالب:
مدیریت رفتارهای سیاسی در سازمان
رابطه قدرت و سیاست
تعریف و حوزه رفتار سیاسی
واقعیت سیاست
عوامل موثر بر رفتار سیاسی
عوامل فردی
عوامل سازمانی
عدم اطمینان ورفتار سیاسی
شرایطی که زمینه بروز رفتار سیاسی را فراهم می کند
سطوح عمل سیاسی
ظرفیت سیاسی
انواع حسن استفاده / سواستفاده سیاسی
تاکتیک های سیاسی
ماهیت رفتار سیاسی
نگرش افراد نسبت به سیاست
شواهد پژوهشی سیاست در سازمان
تاکتیک های سیاسی دیگر
مدیریت رفتار سیاسی
توصیه های عملی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت (اسلاید) مدیریت تعارض و مذاکره

پاورپوینت-(اسلاید)-مدیریت-تعارض-و-مذاکره
پاورپوینت (اسلاید) مدیریت تعارض و مذاکره
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 38
حجم فایل: 445 کیلوبایت
قیمت: 39000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع مدیریت تعارض و مذاکره، در حجم 38 اسلاید، همراه با توضیحات کامل.

بخشی از متن:
نظریه پردازان روابط انسانی ادعا می کردند تعارض رخدادی طبیعی و اجتناب ناپذیر در گروهها و سازمانهاست و نمی توان آن را حذف کرد و به مدیران توصیه می کردند زندگی با تعارض را فراگیرند و در صورت امکان آن را حل و فصل نمایند و حتی معتقد بودند گاهی تعارض می تواند برای عملکرد کارآمد گروه مفید باشد.

فهرست مطالب:
تعریف تعارض
دیدگاهها به تعارض
( دیدگاه نظریه پردازان کلاسیک)
دیدگاه نهضت روابط انسانی
دیدگاه تعاملگرایان
انواع تعارض
سطوح تعارض در سازمان
فراگرد شکل گیری تعارض
پیامدهای تعارض
مدیریت تعارض
ایجاد تعارض کارکردی
روش نقادی
روش مجادله ای
سبکهای گوناگون مدیریت تعارض غیر کارکردی ( منفی )
شرایط مناسب سبکهای پنجگانه مدیریت تعارض( رقابت )
شرایط مناسب سبکهای پنجگانه مدیریت تعارض( همکاری )
شرایط مناسب سبکهای پنجگانه مدیریت تعارض( اجتناب)
شرایط مناسب سبکهای پنجگانه مدیریت تعارض( نرمش،سازش و رأفت )
شرایط مناسب سبکهای پنجگانه مدیریت تعارض( مصالحه )
تعریف مذاکره
اهداف و نتایج مذاکره
شاخص ها مذاکره اثر بخش
انواع مذاکره
راهبردهای مذاکره
انواع مذاکره کننده و روش های آن
انواع مذاکره کننده و روش های آن

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت (اسلاید) مفاهیم زیربنایی مدیریت استراتژیک

پاورپوینت-(اسلاید)-مفاهیم-زیربنایی-مدیریت-استراتژیک
پاورپوینت (اسلاید) مفاهیم زیربنایی مدیریت استراتژیک
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 157 کیلوبایت
قیمت: 39000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع مفاهیم زیربنایی مدیریت استراتژیک، در حجم 16 اسلاید، همراه با توضیحات کامل.

بخشی از متن:
انتخاب استراتژیک عبارت است از ارزیابی استراتژی های مختلف و انتخاب بهترین آنها. مدارک بسیاری وجود دارد که تایید می کند هرگاه شرکتی با محیطی پویا مواجه می شود بهترین تصمیم های استراتژیک، لزوماً مورد قبول همه تصمیم گیرندگان نیستند؛ حتی ممکن است با تصمیم های عالی، مخالفت های شدیدی هم صورت گیرد.

فهرست مطالب:
مفهوم استراتژی
مفهوم مدیریت استراتژیک
مراحل مدیریت استراتژیک
اصطلاحات کلیدی در مدیریت استراتژیک
سطوح استراتژی
چارچوب جامع تدوین استراتژی
فرایند انتخاب استراتژیک
مزایای مدیریت استراتژیک
مدیریت استراتژیک و سازگاری با تغییرات

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت (اسلاید) استراتژی های سطح کل سازمان

پاورپوینت-(اسلاید)-استراتژی-های-سطح-کل-سازمان
پاورپوینت (اسلاید) استراتژی های سطح کل سازمان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 165 کیلوبایت
قیمت: 39000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع استراتژی های سطح کل سازمان، در حجم 20 اسلاید، همراه با توضیحات کامل.

بخشی از متن:
استراتژی توقف و آغاز محتاطانه: این استراتژی در واقع نوعی فرصت یا وقفه است، فرصتی برای استراحت و تجدید قوا قبل از ادامه ی هر یک از استراتژی های رشد یا کاهش. وقتی شرکتی که برای مدت زمان زیادی از نرخ رشد سریعی برخوردار بوده است با آینده ای مبهم و غیر قابل پیش بینی مواجه می شود، می تواند از این استراتژی به عنوان یک استراتژی موقتی استفاده کرده و منابع خود را ترمیم و متمرکز کند. به عبارت دیگر تا بهبود اوضاع محیط، می توان از این استراتژی استفاده نمود.

فهرست مطالب:
مقدمه
انواع استراتژی های سطح کل شرکت
استراتژی های هدایتی
استراتژی های رشد
استراتژی های ثبات
استراتژی های کاهش
استراتژی های یکپارچگی(عمودی به بالا، عمودی به پایین و افقی)
استراتژی های متمرکز( نفوذ در بازار، توسعه محصول و توسعه بازار)
استراتژی های متنوع سازی(همگون، نا همگون و افقی)
استراتژی توقف و آغاز محتاطانه
استراتژی عدم تغییر
استراتژی سود
استراتژی مشارکت یا سرمایه گذاری مشترک
استراتژی ادغام
استراتژی خرید استقراضی
استراتژی کاهش
استراتژی تغییر جهت
استراتژی اسارت
استراتژی فروش یا واگذاری
استراتژی ورشکستگی یا انحلال
تجزیه و تحلیل پرتفولیو
استراتژی سرپرستی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه