مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود پاورپوینت (اسلاید) استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار

پاورپوینت-(اسلاید)-استراتژیهای-بازاریابی-در-مرحله-افول-بازار
پاورپوینت (اسلاید) استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 40
حجم فایل: 367 کیلوبایت
قیمت: 39000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار، در حجم 40 اسلاید، همراه با توضیحات کامل.

بخشی از متن:
هیچ آزمایش قطعی که افول راپیش بینی کند، وجود ندارد. بنابراین مدیران باید از متخصصان پیش بینی به همراه شرکتهایی که می توانند در مرحله افول بازار فرایند فروش را به سرعت انجام دهند، استفاده کنند. هنگامی که فروش دچار افول می شود، مدیران اغلب نامطمئن هستند که آیا علت آن یک رکود اقتصاد عمومی در تقاضاست یا اینکه علت آن شکست شرکت تولیدکننده یا ارائه دهنده ی خدمت می باشد؟
برای تعیین علت افول مدیران می توانند سوالاتی از این قبیل را مطرح کنند: آیا حفظ فروش ها از طریق ارائه خدمت به مشتریان است؟(در یک صنعت ثابت). آیا مشتریان هدف در بخش صنایع برجسته مانند صنایع اتومبیل سازی، سفارشهایشان را پس می گیرند؟ مدیران هم چنین می توانند از مقایسه های جغرافیایی نیز استفاده کنند، برای مثال اگر سفارشهای یک تولید کننده آمریکایی در حال افول بوده اما سفارشهای تولید کنندگان اروپایی در حال افزایش باشد، در این صورت امریکایی ها افول را تجربه  می کنند ونه اروپایی ها.

فهرست مطالب:
ویزگیهای مرحله افول
خصوصیات سیستم مدیریتی در مراحل چرخه عمر محصول
اهداف بازاریابی در مرحله افول
استراتژی های مرحله افول بازار
متغیرهای وضعیتی استراتژی برداشت
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراژی برداشت
متغیر های وضعیتی استراتژی حفظ
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حفظ
متغیرهای وضعیتی استراتژی بازمانده سودآور
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی بازمانده سودآور
متغیر های وضعیتی استراتژی بخش بازار بسیار خاص و کوچک
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی بخش بازار بسیار خاص و کوچک
ماتریس نقاط مرجع استراتژی های مرحله افول
عوامل مزیت رقابتی
متغیر های وضعیتی استراتژی حفظ
تعیین جایگاه واحدهای تجاری استراتژیک در ماتریس لیتل
استراتژی توسعه طبیعی
توسعه گزینشی
مرحله عمر کالا و موقعیت رقابتی
پیش بینی افول بازار
انواع روش های پیش بینی فروش
عوامل تعیین کننده جذابیت بازار
وفاداری
مهم ترین دلایل وفاداری مشتریان به یک شرکت
شاخص های سنجش وفاداری مشتریان
منابع و توانایی های سازمانی





______________________________________________________________

سایر محصولات مرتبط:

تحقیق استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت (اسلاید) آزمون و انتخاب کارکنان

پاورپوینت-(اسلاید)-آزمون-و-انتخاب-کارکنان
پاورپوینت (اسلاید) آزمون و انتخاب کارکنان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 237 کیلوبایت
قیمت: 39000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی با موضوع آزمون و انتخاب کارکنان، در حجم 22 اسلاید، همراه با توضیحات کامل.

بخشی از متن:
آزمون نمونه ای از رفتار یک شخص است ولی برخی از آزمون ها به صورتی روشن تر رفتار افراد نمونه گیری شده را مشخص می سازند. مقصود از ” معتبر بودن “، حصول اطمینان از نمره هائی است که به آزمون داده می شود. مفهوم واژه ” معتبر بودن آزمون “ این است که بتوان مدرکی ارائه کرد که آزمون با شغل مورد نظر ارتباطی معقول دارد.

فهرست مطالب:
اصول آزمون و انتخاب کارکنان
اهمیت دقت در گزینش
معتبر بودن آزمون
قابل اعتماد بودن آزمون
شیوه تعیین قابل اعتماد بودن یک آزمون
رعایت اصول اخلاقی و مقررات در آزمون
شیوه تعیین معتبر بودن یک آزمون
استفاده از آزمون ها در عمل
چگونه می توان در عمل افراد را آزمود؟
گزینش
مرکز ارزیابی مدیریت
مصاحبه با کارکنان آینده
انواع مصاحبه
مصاحبه ها تا چه اندازه مفید هستند؟
شیوه اجتناب از اشتباهات متداول به هنگام مصاحبه
 رهنمود هایی برای انجام دادن یک مصاحبه
، استفاده از سایر روش ها برای انتخاب کارکنان
 بررسی سابقه و تماس با معرف ها
آزمون صداقت گفتار
کشف نادرستی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت (اسلاید) ارزیابی عملکرد

پاورپوینت-(اسلاید)-ارزیابی-عملکرد
پاورپوینت (اسلاید) ارزیابی عملکرد
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 222 کیلوبایت
قیمت: 39000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی با موضوع ارزیابی عملکرد، در حجم 16 اسلاید، همراه با توضیحات کامل.

بخشی از متن:
نظارت بر عملکرد کارکنان با استفاده از رایانه: در شبکه های رایانه ای، برنامه ای به نام ” نظارت الکترونیکی بر عملکردها “ وجود دارد که مدیران می توانند بدان وسیله بر رایانه و تلفن های کارکنان نظارت نمایند. شبکه مزبور برای مدیران“ این امکان را به وجود می آورد که در سراسر روز بر سرعت کار افراد و درجه دقت آنان در کار، زمان ورود به شبکه و خروج از آن و حتی مدت زمانی که دستگاه را به حالت غیر فعال نگاه داشته و به دستشوئی رفته اند“ نظارت نمایند.

فهرست کلی مطالب:
مقدمه ای بر ارزیابی عملکرد
چرا باید عملکردها را ارزیابی نمود؟
چه کسی باید ارزیابی را انجام دهد؟
روش های اصلی ارزیابی
مصاحبه در مورد نتیجه ارزیابی
گامی در ارزیابی عملکرد اثربخش
حل مساله های متداول ارزیابی
مسایل حقوقی در ارزیابی عملکرد
مدیریت کیفیت جامع بر اساس ارزیابی عملکرد مدیران
قابل دفاع بودن سیستم ارزیابی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت (اسلاید) کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک

پاورپوینت-(اسلاید)-کسب-و-کار-الکترونیک-و-تجارت-الکترونیک
پاورپوینت (اسلاید) کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 192 کیلوبایت
قیمت: 39000 تومان

توضیحات:
دانلود پاورپوینت با موضوع کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک، در حجم 29 اسلاید، همراه با توضیحات کامل.

بخشی از متن:
تجارت بنگاه به مصرف کننده (B2C) : سازمانها و بنگاهها به عنوان فروشنده و اشخاص به عنوان خریدار می باشند. در حال حاضر زمینه فروش کالا و خدمات که از طریق اینترنت و بر اساس B2C انجام می پذیرد.
تجارت بنگاه به بنگاه (B2B) : در این گونه معاملات هم خریدار و هم فروشنده، سازمانهای تجاری می باشند وحجم زیادی از تجارت الکترونیک از این نوع است.

فهرست کلی مطالب ارائه شده در این فایل:
اهداف یادگیری
تعاریف کلی
تجارت الکترونیکی کامل و ناقص
انواع تجارت الکترونیک
مدل کسب و کار
مکانیسم های اصلی تجارت الکترونیک
مزایا و محدودیتهای تجارت الکترونیک
صنایع خدماتی آنلاین
تبلیغات آن لاین
تجارت الکترونیک بنگاه به بنگاه
مبادلات الکترونیکی
پرداخت های الکترونیکی
چک های الکترونیکی E-check
کارت اعتباری (Credit Card)
پول های الکترونیکی
پیامدهای قانونی و اخلاقی تجارت الکترونیکی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود تحقیق استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار

تحقیق-استراتژی-های-بازاریابی-در-مرحله-افول-بازار
تحقیق استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 15
حجم فایل: 152 کیلوبایت
قیمت: 45000 تومان

توضیحات:
تحقیق رشته مدیریت با عنوان استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار، در قالب فایل word و در حجم 15 صفحه، همراه با نمودارها و توضیحات کامل.

بخشی از مقدمه:
بیشتر محصولات، سرانجام وارد مرحله پیری یا افول خود درچرخه حیات محصول می شوند. با کاهش فروش ها، دوباره ظرفیت مازاد تولید پدیدار می شود. با رقابت سخت و نبرد رقبای باقیمانده برای حفظ سطح فروش خود در این مرحله، سود های آنها نیز کاهش می یابد، در نتیجه خرد جمعی حکم می کند که شرکت ها یا باید تولیدات این محصولات را متوقف کنند یا برای حداکثر نمودن سود در کوتاه مدت از آنها برداشت کنند. اما این شرکت ها می توانند از استراتژی های دیگری نیز استفاده نمایند. آنها می توانند تلاش کنند تا جایگاه خود را در حین زوال بازار حفظ کنند، جایگاه خود را بهبود ببخشند یا تلاش های خود را روی یک یا چند تقاضا یا بازار بسیار خاص متمرکز کنند.

فهرست مطالب:
مقدمه
ویژگی مرحله افول
استراتژی های مرحله افول
متغیر های وضعیتی استراتژی برداشت
متغیر های وضعیتی استراتژی حفظ(نگهداری
متغیر های وضعیتی استراتزی بازمانده سود آور
متغیر های وضعیتی استراتزی بازار بسیار خاص وکوچک
مشخصات بازار
پیش بینی تقاضا
روش های کیفی
روش های کمی
مشخصات رقبا
موقعیت رقابتی
شدت رقابت
مشخصات شرکت
سهم بازار(MS)
دسته بندی منابع سازمان
قابلیت وشایستگی های محوری سازمان
وفاداری
شاخص های سنجش وفاداری مشتریان
منابع




______________________________________________________________

سایر محصولات مرتبط:

پاورپوینت (اسلاید) استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه