توضیحات:
مقاله ترجمه شده هماهنگی عملیات، بازاریابی و استراتژی های رقابتی به منظور بالا بردن عملکرد (مطالعه تجربی در صنعت بانکداری)، در قالب فایل Word و در حجم 22 صفحه، به همراه اصل مقاله انگلیسی مربوط به سال 2016.عنوان اصلی مقاله:Aligning operations, marketing, and competitive strategies to enhance performance: An empirical test in the retail banking industry
سال چاپ: 2016منبع:Omega 34 (2016) 505–515
برای مشاهده یا دانلود رایگان مقاله انگلیسی، اینـــجا کلیک کنید
بخشی از متن:ارتباط نزدیک بین استراتژی های رقابتی و استراتژی های ساختاری به عنوان پیش شرطی برای موفقیت عملکردهای کسب و کار مطلوب به شمار می آید. این تحقیق نشان می دهد که چگونه ارتباط بین فعالیت ها و استراتژی های رقابتی بر روی عملکرد سازمانی را در صنعت بانکداری تاثیر گذار می باشد. یافته های ما نشان می دهد که a) استراتژی های رقابتی باعث اعتدال ارتباط بین عملکرد ها و فعالیت های استراتژیک بازاریابی و عملکردهای سازمانی می گردد، b) تصمیمات راهبردی یکپارچه خاص در مورد عملکردها و فعالیت بازاریابی دارای تاثیر قابل توجهی بر روی عملکرد سازمانی می باشد، و c) عملکرد بانک های محلی در میان گروه های استراتژیک متفاوت بوده که بستگی به کیفیت تناسب راهبردی دارد.فهرست مطالب:چکیدهواژگان کلیدیمقدمه پیشینه های نظری :موضوعات راهبردی در مدیریت بانک های محلی موضوعات راهبردی در ارتباط با عملکردها و بازاریابی : چارچوب مفهومی استراتژی ها فرضیه های تحقیقی نمونه برداری و جمع آوری اطلاعات استراتژی های رقابتی :مدل های سنجشی و ابزارهای تحلیلی بحتتجزیه و تحلیلنتیجه گیری