مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود مبانی نظری بررسی اختلالات خلقی بین دانشجویان بومی و غیربومی

مبانی-نظری-بررسی-اختلالات-خلقی-بین-دانشجویان-بومی-و-غیربومی
مبانی نظری بررسی اختلالات خلقی بین دانشجویان بومی و غیربومی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 27
حجم فایل: 35 کیلوبایت
قیمت: 29000 تومان

توضیحات:
مبانی نظری تحقیق بررسی اختلالات خلقی بین دو گروه دانشجویان بومی و غیربومی، در قالب فایل word قابل ویرایش و در حجم 27 صفحه.

بخشی از متن:
داستان عهد عتیق شاه سائول و داستان خودکشی آژاکس در ایلیاد هومر ، هر دو یک سندرم اختلالات خلقی را توصیف کرده اند. 
حدود 450 سال قبل از میلاد ، بقراط اصطلاح مانی و ملانکولی را برای توصیف اختلالات روانی بکار برد . در حدود 100 سال قبل از میلاد کورتیلوس سلسوس در کتاب De Medicina اختلالات خلقی را ناشی از صفرای سیاه معرفی نمود . این اصطلاح را پزشکان دیگر از جمله ارسطو (120 تا 180 سال بعد از میلاد ) و جالینوس ( 129 تا 199 سال بعد از میلاد ) نیز بکار بردند . 
در قرون وسطی طبابت در ممالک اسلامی رونق داشت و رازی و ابن سینا و پزشک یهودی ،میموند ، ملانکولی را بیماری مشخص تلقی می نمودند . در سال 1854 ژان پیرفالر حالتی را توصیف نمود و آن را جنون ادواری نامید ...

فهرست مطالب:
فصل دوم : مرور بر ادبیات تحقیق
2ـ1ـ اختلالات خلقی
2ـ2ـ نشانه های اختلالات خلقی
2ـ3ـ طبقه بندی
2ـ4ـ نظریه های اختلالات خلقی
2ـ5ـ درمان اختلالات خلقی
2ـ6ـ تحقیقات انجام شده درمورد اختلالات خلقی دانشجویان
منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود مبانی نظری تأثیر ناسازگاری والدین بر خودباوری دانش‎آموزان

مبانی-نظری-تأثیر-ناسازگاری-والدین-بر-خودباوری-دانش‎آموزان
مبانی نظری تأثیر ناسازگاری والدین بر خودباوری دانش‎آموزان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 9
حجم فایل: 14 کیلوبایت
قیمت: 20700 تومان

توضیحات:
مبانی نظری تحقیق بررسی تأثیر ناسازگاری والدین بر خودباوری دانش‎آموزان، در قالب فایل word قابل ویرایش و در حجم 9 صفحه.

بخشی از متن:
به نظر آدلر، محیط عامل اصلی در احساس کهتری می‎شود. که محیط خانوادگی از مهمترین محیط‎هایی است که شخصیت کودک در آن شکل می‎گیرد و تأثیر زیادی در میزان خودباوری  کودکان دارد. در این محیط پدر و مادر در رأس قرار می‎گیرند که در صورت عدم رفتار صحیح و اعمال رفتار مستبدانه کودک از خودباوری  مناسب و بالایی برخوردار نخواهد شد. 
در واقع هر چه میزان ارتباطات و تعاملات کودک با والدینش بیشتر و صمیمانه‎تر باشد، به آسانی شیوه‎های کنترل رفتار خود را فرامی‎گیرد و از سویی ...

فهرست مطالب:
فصل دوم: ادبیات تحقیق 
مقدمه 
الف: پیشینه نظری تحقیق 
خودباوری بالا، خودباوری پایین 
ب:‌تحقیقات انجام شده در ایران و خارج از ایران 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود بررسی برآورد اثربخشی آموزه های مشاوران در آموزش و پرورش

بررسی-برآورد-اثربخشی-آموزه-های-مشاوران-در-آموزش-و-پرورش
بررسی برآورد اثربخشی آموزه های مشاوران در آموزش و پرورش
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 30
حجم فایل: 38 کیلوبایت
قیمت: 30900 تومان

توضیحات:
تحقیق بررسی برآورد اثربخشی آموزه های مشاوران در آموزش و پرورش، در در قالب فایل word و و در حجم 30 صفحه.

بخشی از متن:
روانشناسان معتقدند که اکثریت قریب به اتفاق افراد قابلیت رشد و سازگاری و تعدیل به مقتضیات محیط را دارا می باشند و می توانند خود را با شرایط و فرصتهای محیط وفق بدهند. این وظیفه در حیطه فعالیتهای راهنمایی و مشاوره است تا افراد را یاری دهد تا منطبق با استعدادهای ذاتی به بهترین شکل رشد و تکامل یابند. در حقیقت فلسفه راهنمایی و مشاوره فردی کردن آموزش و پرورش است؛ تا فرد را در جهت – خود – رهبری و شکوفایی استعداد و توانایی ها، برای یک زندگی با هدف و سازنده برخوردار نماید.
امروزه ملل و جوامع گوناگون  بر اثر تحولات همه جانبه اجتماعی – اقتصادی و سیاسی بیش از هر موقع لزوم راهنمایی و مشاوره افراد، به ویژه جوانان را به منظور جلوگیری از به هدر رفتن استعدادها و نیروهای انسانی آنان، درک کرده است. کارشناسان این فن با شناخت نیازهای فردی و اجتماعی و ملی می کوشند تا با روشهای تخصصی، افرادی را که فاقد اطلاعات لازم در باره خود و محیط هستند از این واقعیتها آگاه سازند ...

فهرست مطالب:
مقدمه
بیان مسئله
هدف های پژوهش
محدودیت ها پژوهش
تعریف واژه های و اصطلاحات
مقدمه
تعریف راهنمایی
فلسفه راهنمایی
تاریخچه راهنمایی
انواع راهنمایی
خدمات راهنمایی
خدمات مشاوره ای
راهنمایی مشاوره در آموزش و پرورش
آموزش متوسطه در ایران
فرایند هدایت تحصیلی در نظام جدید آموزش و پرورش
برنامه های آماده سازی حرفه ای و تربیت مشاور

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود مبانی نظری انگیزش در مدیریت

مبانی-نظری-انگیزش-در-مدیریت
مبانی نظری انگیزش در مدیریت
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 45
حجم فایل: 69 کیلوبایت
قیمت: 30000 تومان

توضیحات:
مبانی نظری تحقیق انگیزش در مدیریت، در حجم 45 صفحه و در قالب فایل word  قابل ویرایش.

بخشی از متن:
انگیزش موفقیت، انگیزشی است که برخی ازمردم ازآن برخوردارند،این انگیزش آنان رابرای پاسخ دادن به شورآوردها و موانعی که درراه رسیدن به هدفهایشان پدید می آید،یاری می دهد.کسی که ازاین انگیزش برخوردار باشد، آرزوی رشد و پرورش دارد و می خواهد از نردبان کامیابی بالا رود.
دست یابی به هدف و به انجام رساندن مقصود به خودی خود دارای ارزش است و نه برای پاداشهایی که دربردارد.
چندین ویژگی برای کارکنان کامیابی جو تعریف کرده اند. آنان سخت می کوشند،زمانی که پی ببرند که برای کوششهایشان قدرشناسی شخصی دریافت خواهند داشت.زمانی که تنها ریسک متعادلی برای شکست درپیش باشد وزمانی که بازخورد ویژه دربارة کارکردگذشتة خود دریافت کننده درمقام مدیری،آنان به زیردستان خود اعتماد می کنند،به دادوستد ...

فهرست مطالب:
فصل دوم: مبانی نظری 
مبانی نظری: 
انگیزش های عمدة انسان 
علل و عوامل ایجاد انگیزش 
انگیزش در کارکنان 
عوامل مؤثر در انگیزش 
چگونه بی‌انگیزه بودن کارکنان را متوقف کنیم؟ 
عوامل ایجاد انگیزش در کارکنان 
انگیزش شغلی کارکنان در سازمانهای دولتی 
انگیزش : 
:نظریه ها و تئوری های انگیزشی 
بررسی نظریه های انگیزش 
نظریه های انگیزش 
بکارگیری نظریات انگیزش 
فنون انگیزش و کاربرد آنها در سازمان 
منابع لاتین
منابع فارسی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود رابطه سماجت رفتار و انگیزش تحصیلی با واماندگی تحصیلی دانش آموزان

رابطه-سماجت-رفتار-و-انگیزش-تحصیلی-با-واماندگی-تحصیلی-دانش-آموزان
رابطه سماجت رفتار و انگیزش تحصیلی با واماندگی تحصیلی دانش آموزان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 57
حجم فایل: 214 کیلوبایت
قیمت: 32700 تومان

توضیحات:
مبانی نظری تحقیق رابطه بین سماجت رفتار و انگیزش تحصیلی با واماندگی تحصیلی دانش آموزان مقطع راهنمایی شهر شیراز، در قالب فایل word قابل ویرایش و در حجم 57 صفحه.

بخشی از متن:
هرچند مسلچ و پاینز در توسعه مفهوم واماندگی نقش مؤثری داشته اند، ولی این مفهوم برای نخستین بار در دهه 70 میلادی توسط هربرت فروید نبرگر بیان شد (نیکلیکت ، 2005). واماندگی واژه نسبتاً جدیدی است که از آن برای توصیف پاسخ های انسان در حین کار در برابر استرس های تجربه شده استفاده می شود و شامل واکنش های روانی است که افراد هنگام روبه رو شدن با استرس ها از خود نشان می دهند (لاکریتز ، 2004). 
واماندگی، پیامدی از فشار شغلی دایم و مکرر بوده و به عنوان فقدان انرژی و نشاط تعریف می شود؛ به طوری که شخص احساس کسالت باری نسبت به شغل خود پیدا می کند، به عبارت دیگر شخص به علت عوامل درونی و بیرونی که در محیط کارش وجود دارد احساس فشار می کند و این فشار، در نهایت به احساس واماندگی تبدیل می شود و در این وضعیت احساس کاهش انرژی رخ می دهد. واماندگی شغلی مرحل های از خستگی و ناامیدی است و زمانی به وجود می آید که فرد نتواند بر اهداف زندگی و اهداف کاری خود فایق آید (اوهلر ، 1991). 
تا سال 1980 واماندگی با عنوان واماندگی شغلی منحصراً در آمریکا مطالعه می شد ولی کم کم توجه کشورهای دیگر به خصوص کشورهای انگلیسی زبان مثل کانادا و انگلیس نیز به این پدیده جلب شد. سپس مقالات و کتابها به زبان های دیگر ترجمه شد و در نیمه  سال 1980 ابزارهای پژوهش ...

فهرست مطالب:
مقدمه 
2.2 واماندگی تحصیلی 
2.2.1 تاریخچه مفهوم واماندگی 
2.2.2 مراحل واماندگی 
2.2.2.1 دیدگاه مسلچ 
2.2.2.2 دیدگاه پستونچی 
2.2.2.3 مراحل واماندگی تحصیلی دانش آموزان از دیدگاه ساراسون 
2.2.3 عوامل واماندگی تحصیلی 
2.2.4 تعارض و ابهام نقش 
2.2.4.1 گرانباری و کمباری نقش 
2.2.5 نشانه های واماندگی تحصیلی 
2.2.6 عوارض واماندگی تحصیلی 
2.2.7 رویکرد های مختلف نسبت به واماندگی تحصیلی 
2.2.7.1 رویکرد بالینی 
2.2.7.2 رویکرد روانشناختی- اجتماعی 
2.2.7.3 رویکرد تبادلی چرنیس 
2.2.7.3.1 مدل کاپنر 
2.2.7.4 رویکرد ساختاری 
2.2.7.4.1 سازمان آموزشی 
2.2.7.4.2 جو سازمان آموزشی 
2.2.7.4.2.1 تئوری سیستمهای اجتماعی و جو سازمان آموزشی 
2.2.7.4.2.2 جو سازمانی و روابط سازمان آموزشی 
2.2.7.4.3 ویژگیهای مدرسه سالم 
2.1 سماجت رفتار 
2.1.1 تاریخچه ی سماجت رفتار 
2.1.2 شاخص های سماجت رفتار 
2.1.3 ویژگی های سماجت رفتار 
2.1.4 پیامدهای سماجت رفتار 
2.1.5 مکانیزمهای مداخلاتی سماجت رفتار در ارتباط بین استرس و بیماری 
2.1.6 عوامل سماجت رفتار روانشناختی 
2.1.6.1 عوامل سرشتی 
2.1.6.2 عوامل زیست شیمیایی 
2.1.6.3 یادگیری 
2.1.7 همبسته های سماجت رفتار 
2.1.8 سلامت روان و سماجت رفتار 
2.1.1 نظریه و دیدگاههای سماجت رفتار 
2.1.2 انگیزش 
2.1.3 عوامل موثر بر انگیزش 
2.1.4 انگیزش درونی و بیرونی 
2.1.5 رویکرد های انگیزش تحصیلی 
2.1.5.1 رویکرد کلاسیک یا سنتی 
2.1.5.2 رویکرونئوکلاسیک یا روابط انسانی 
2.1.5.3 رویکردهای روانشناختی در زمینه انگیزش تحصیلی 
2.1.5.3.1 نظریه لذت طلبی 
2.1.5.3.2 نظریه عزایز 
2.1.5.4 نظریه تقویت 
2.1.5.5 نظریه شناخت 
2.1.6 نظریه‌های انگیزش تحصیلی 
2.1.6.1 نظریه‌های فعال‌سازی انگیزش 
2.1.6.1.1 نظریه سلسله مراتب نیازها 
2.1.6.1.2 نظریه دو جنبه‌ای انگیزش انسان 
2.1.6.1.3 نظریه دوعاملی انگیزشی
2.1.6.1.4 تئوری لذت‌گرایی مک‌کللند 
2.1.6.1.5 نظریه نیازهای زیستی، تعلق و رشد 
2.1.6.2 نظریه‎های فرآیندی 
2.1.6.2.1 نظریه انتظار و احتمال 
2.1.6.2.2 نظریه برابری 
2.1.6.2.3 نظریه هدف‎گذاری 
2.1.6.2.4 نظریه تقویت و اصلاح رفتار 
2.1.7 بررسی انگیزش تحصیلی 
2.1.7.1 شکوفا شدن انگیزش تحصیلی 
2.1.7.2 انگیزش تحصیلی در دانش آموزان 
2.2 مدل پژوهش 
2.3 پیشینه تحقیق 
2.3.1 تحقیقات انجام شده داخل کشور 
2.3.2 تحقیقات انجام شده خارج کشور 
2.3.3 نتیجه گیری از پیشینه مطالعات انجام شده 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه