مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود مبانی نظری رضایتمندی شغلی

مبانی-نظری-رضایتمندی-شغلی
مبانی نظری رضایتمندی شغلی
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 58
حجم فایل: 37 کیلوبایت
قیمت: 39200 تومان

توضیحات:
تحقیق رضایتمندی شغلی، در قالب فایل word قابل ویرایش و در حجم 59 صفحه. 

بخشی از متن:
مطالعه رسمی رضایتمندی شغلی با مطالعات هانورن در اوایل دهه 1930 شروع شد و از دهه 1930 رضایتمندی شغلی گسترده مورد مطالعه و بررسی قرار گرفت. در اصل رضایتمندی شغلی به این دلیل اهمیت پیدا کرد که طرفداران اولیه رویکرد روابط انسانی، صاحبنظران و مدیران را قانع کردن که کارگر خوشحال، کارگری سودآور است.
تلاش کلاسیک برای تعریف رضایتمندی شغلی در سال 1935 توسط رابرت هاپاک انجام شد. وی می‌گوید رضایتمندی شغلی مفهومی پیچیده و چند بعدی است که با عوامل روانی، اجتماعی و جسمانی ارتباط دارد. تنها یک عامل موجب رضایتمندی شغلی نمی‌شود و ترکیب معینی از مجموعه عوامل گوناگون سبب می‌گردد که فرد شاغل در لحظه معینی از زمان از شغل خود احساس رضایتمندی نماید و به خود بگوید که از شغل خود راضی است و از آن لذت می‌برد. فرد با تاکیدی که بر عوامل مختلف از قبیل میزان درآمد، ارزش اجتماعی شغل، شرایط محیط کار و اشتغال در زمانهای متفاوت دارد به طرق گوناگون از شغلش احساس رضایتمندی می‌کند. (هوی و میسکل، 1371، ص 276) 
شرتزر معتقد است رضایتمندی شغلی به معنای دوست داشتن وظایف مورد لزوم یک شغل، شرایطی که در آن کار انجام می‌گیرد و پاداشی که برای انجام آن دریافت می‌شود و اینکه فعالیتها، امور و شرایطی که کار یک فرد را تشکیل می‌دهند تا چه حدودی و با چه نحوی نیازهایش را برآورده می‌سازد، بستگی به قضاوت وی دارد. شخص باید موارد مثبت و منفی شغل خود را موازنه کند، چنانچه موارد ثبت بر منفی غلبه کند احتمال دارد که از کارش راضی باشد. افراد از نظر میزان رضایتمندیی که شغلشان برای آنها فراهم می‌سازد بسیار متفاوتند. 
هرسی و بلانچارد معتقدند رضایتمندی شغلی تابعی است از سازگاری انتظارات سازمانی با نیازهای سرشت کلی فرد. در حالتی که این دو توافق و تعادل داشته باشند. رفتار بطور همزمان برآورنده انتظارات سازمان و نیازهای فرد است یعنی اثربخشی و رضایتمندی تواماً حاصل می‌گردند. 
ویکتور وروم در مورد رضایتمندی شغلی می‌گوید: یک نوع برداشت ذهنی که فرد نسبت به شغل خود دارد و انجام یک نوع رفتار سازمانی است. بنابراین رضایتمندی و انجام کار در اثر عوامل کاملاً متفاوت بوجود می‌آیند.
هایلین (1966) می‌گوید که رضامندی شغلی یک پدیده احساسی است که یک کارمند درباره شغل خود می‌تواند بدست آورد. بنابراین رضایتمندی شغلی زمانی حاصل می‌شود که کارکنان از طبیعت کار خود رضایتمندی داشته باشند، فرصتهای مناسبی برای ارتقاء ترفیع داشته باشند و از همکاران و سرپرستان خود نیز راضی باشند. لذا رضایتمندی شغلی یک پدیده فردی می‌باشد.
فرد لوتانز رضایتمندی شغلی را یک حالت عاطفی مثبت یا خوشایندی می‌داند که حاصل ارزیابی فرد از شغل یا تجارت شغلی‌اش می‌باشد. وی اضافه می‌نماید رضایتمندی شغلی نتیجه ادراک کارکنان از آنچه بنظرشان مهم است و شغلشان آنرا بخوبی فراهم کرده می‌باشد.
فیشر و هانا (1939) ، رضایتمندی شغلی را عاملی روانی قلمداد می‌نمایند و آن را نوعی سازگاری عاطفی با شغل وشرایط اشتغال می‌نگارند، یعنی اگر شغل مورد نظر لذت مطلوب را برای فرد تأمین نماید در این حالت فرد از شغلش راضی است. در مقابل چنانچه شغل مورد نظر رضایتمندی و لذت مطلوب را به فرد ندهد، در این حالت فرد شروع به مذمت شغل می‌نماید و در صدد تغییر آن برمی‌آید. 

پژوهشهای انجام شده در زمینه رضایت شغلی
1- نتایج تحقیقات جامعه شناسان سازمانی معاصر بر این امر تأکید دارد که کارکنان زمانی از خود بیگانه و از کار بیزار می شوند که به فعالیتهایی مشغول باشند که پاداش ندارد. قابلیتها و نیروهای بالقوه و منحصر به فرد آنها بیان نمی شود، حق کنترل ندارند و به نحو ساده ای در ارضای نیازهای بیرونی همچون پول، و... وسیله شده اند.
2- همچنین نتایج تحقیقات دانشمندان علوم اجتماعی نشان می دهد که شرط لازم و کافی برای از خود بیگانگی در کار،فقدان استقلال و کنترل شدید کارکنان در محل کار است .
3- تحقیقی تحت عنوان، بررسی تأثیر رفتار رهبری مدیر و تمرکز کنترل بر روی رضایت شغلی معلمان حرفه ای انجام شده است در این تحقیق، سه متغیر
الف – ملاحظه ابعادرفتار رهبر
ب – ساختار ابتدائی یا جدید ابعاد رفتار رهبر
ج – تمرکز کنترل، به عنوان متغیرهای مستقل و رضایت شغلی بعنوان متغیر وابسته مورد بررسی قرار گرفته است.
185 نفر از معلمین مدارس «اوهایو» در این تحقیق شرکت نموده اند. جهت کسب نظرات آنان از سه ابزار کاربردی که عبارتند از : سوالات مربوط به توصیف رفتار رهبر، مقیاس سنجش کنترل درونی و بیرونی روتر و پرسشنامة شاخص رضایت شغلی، استفاده شده است. یافته ها نشان می دهند که تأثیر ملاحظه ابعاد رفتار رهبر بر رضایت شغلی معلمان معنادار بوده است. همچنین معلمان از ساختارهای مبتدی مدیران حمایت نکردند. تمرکز کنترل عامل مهمی در تأثیر بر رضایت شغلی معلمان شناخته شد. کنترل درونی نیز بیشترین رضایت شغلی را در بر داشته است و معلمانی که دارای کنترل درونی بودند بالاترین رضایت شغلی را داشتند.

فهرست مطالب:
مقدمه
تعاریف رضایتمندی شغلی
ابعاد رضایتمندی شغلی
نظریه های رضایتمندی شغلی
نظریه بروفی
نظریه نیازها
نظریه انتظار
نظریه نقش
نظریه کورمن
نظریه کامروائی نیازی
نظریه گروه مرجع
نظریه روابط انسانی
نظریه پارسون
عزت نفس
شناسایی
ارضای خواسته‌ها
لذت
صمیمیت
نظریة انگیزشی- بهداشتی هرزبرگ
نظریه پورتر و لاولر
عوامل مؤثر بر رضایتمندی شغلی
رضایتمندی
تنوع
مشارکت
یادگیری یا تشویق به افزایش توانایی‌های خود
انگیزش شغلی و نظرایات مربوط به آن
نظریة محرک و پاسخ
نظریه‌ میزان سازگاری
نظریه عقلی و استدلالی
سازش شغلی
نظریه‌های سازش شغلی
نظریه خصیصه و عامل
نظریه روان‌پویایی
نظریه رشدی
موفقیت شغلی
تعاریف روانی.مادی.عمومی
نظریه دیویس و نیواستروم
آثار و نتایج رضایتمندی شغلی
فواید بررسی رضایتمندی شغلی
بیگانگی شغلی
سنجش رضایت شغلی
مسائل حل نشده در رضایت شغلی
تاریخچه مطالعات در مورد رضایت شغلی
پژوهشهای انجام شده در زمینه رضایت شغلی
تجربه
منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت هزینه یابی کیفیت و مدیریت کیفیت جامع

پاورپوینت-هزینه-یابی-کیفیت-و-مدیریت-کیفیت-جامع
پاورپوینت هزینه یابی کیفیت و مدیریت کیفیت جامع
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 30
حجم فایل: 468 کیلوبایت
قیمت: 40000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت هزینه یابی کیفیت و مدیریت کیفیت جامع، در حجم 30 اسلاید.

بخشی از متن:
آدمی از ابتدای وجود با کیفیت سر و کار داشته و کیفیت در همه مسائل مربوط به بشر مانند ساختن محل سکونت و تهیه ی وسایل شکار و دفاع از خود مورد توجه قرار می گرفته است با گسترش نیازهای بشر و به دنبال آن ایجاد بازارهایی جهت دادوستد کالاها و خدمات مسئله کیفیت و کنترل کیفیت مطرح شد. بی شک یکی از مهترین موضوعات مورد بحث در تجارت، اقتصاد و مدیریت، کیفیت و چگونگی پیشبرد و بهبود کیفیت به کاررفته است.

فهرست مطالب:
مقدمه
مفهوم کیفیت
کیفیت از منظر صاحبنظران
مفهوم مدیریت کیفیت جامع( TQM) : Total Quality Management
تعریف مدیریت جامع کیفیت
ارکان فلسفی مدیریت جامع کیفیت
اصول TQM
اهداف کنترل کیفیت
دستور العمل اجرای TQM
تعاریفی از هزینه یابی کیفیت
انواع هزینه های کیفیت
هزینه های کیفیت
هزینه های پیشگیری
هزینه های ارزیابی
هزینه رفع نارسایی ها در داخل واحد تجاری
هزینه رفع نارسایی ها در خارج واحد تجاری
مدل کوه یخ
روش BSC
مدیریت کیفیت جامع در سازمانهای خدماتی
چالش مدیریت کیفیت جامع دربرابر حسابدار مدیریت
مدل اقتصادی هزینه یابی کیفیت
شرکتهای با فرآیندهای سنتی
شرکتهای با فرآیند در حال توسعه
نتیجه گیری
منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت مزایای بازنشستگی کارکنان (استاندارد شماره 33)

پاورپوینت-مزایای-بازنشستگی-کارکنان-(استاندارد-شماره-33)
پاورپوینت مزایای بازنشستگی کارکنان (استاندارد شماره 33)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 81
حجم فایل: 2838 کیلوبایت
قیمت: 40000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت مزایای بازنشستگی کارکنان ( استاندارد شماره 33 )، در حجم 81 اسلاید.

بخشی از متن:
طرح با مزا یای معین ممکن است تأمین مالی نشده باشد، یا تأمین مالی تمام یا بخشی از آن از طریق کمکهای واحد تجاری، و گاهی خود کارکنان ، به یک واحد تجاری یا صندوقی مستقل صورت گیرد و مزایای کارکنان از طریق آن واحد تجاری یا صندوق مستقل پرداخت شود. پرداخت مزایای تأمین مالی شده در سررسید نه تنها به وضعیت مالی و عملکرد سرمایه گذاری آن صندوق بستگی دارد، بلکه به توانایی واحد تجاری برای جبران کسری داراییهای صندوق نیز وابسته است . بنابراین، از نظر ماهیت ، واحد تجاری ریسکهای اکچوئری و سرمایه گذاری مربوط به طرح را متحمل می شود. در نتیجه، هزینه شناسایی شده برای طرح با مزایای معین لزوماً معادل کمک تعهد شده برای آن دوره نیست.

فهرست مطالب:
هدف
دامنه کاربرد
مزایای بازنشستگی: طرحهای با مزایای معین
شناسایی و اندازه گیری
حسابداری تعهدات عرفی
شناسایی و اندازه گیری: ارزش فعلی تعهدات مزایای معین و مخارج خدمات جاری
تخصیص مزایا به دوره های ارائه خدمات
مفروضات اکچوئری
مخارج خدمات گذشته و سودها و زیانهای تسویه
عناصر مخارج طرح با مزایای معین
ویژگیهای طرحهای با مزایای معین و ریسک مربوط به آنها
استاندار بین الملل حسابداری شماره 19(پاداش کارکنان )
استاندارد FASB (حسابداری کارفرما برای حقوق بازنشستگی)
مزایای تعریف شده طرحهای بازنشستگی تک کارفرمایی
عناصر اساسی حسابداری بازنشستگی
شناخت خالص هزینه بازنشستگی دوره ای

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت فعالیتهاى بیمه عمومى (استاندارد حسابدارى شماره 28)

پاورپوینت-فعالیتهاى-بیمه-عمومى-(استاندارد-حسابدارى-شماره-28)
پاورپوینت فعالیتهاى بیمه عمومى (استاندارد حسابدارى شماره 28)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 30
حجم فایل: 833 کیلوبایت
قیمت: 40000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت فعالیتهاى بیمه عمومى (استاندارد حسابدارى شماره 28)، در حجم 30 اسلاید.

بخشی از متن:
هدف این استاندارد تجویز روشهاى حسابدارى براى حق‌بیمه، خسارت و مخارج تحصیل بیمه‌هاى عمومى مستقیم و اتکایى و همچنین افشاى اطلاعات این نوع فعالیتها در صورتهاى مالى شرکتها و مؤسسات بیمه است. الزامات سایر استانداردهای حسابداری درصورتی برای فعالیتهای بیمه عمومی کاربرد دارد که توسط این استاندارد جایگزین نشده باشد.

فهرست مطالب:
هدف استاندارد حسابدارى شماره 28
دامنه کاربرد استاندارد حسابدارى شماره 28
قرارداد بیمه (بیمه نامه)
بیمه زندگی
بیمه عمومى
حق بیمه
بیمه اتکایی
بیمه اتکایى نسبى
بیمه‌اتکایى غیرنسبى
شناخت درآمد حق بیمه‏
حق بیمه عاید نشده
خسارت‏
ذخیره تکمیلی
حق بیمه‌های اتکایى‏
انتقال پرتفوى
بیمه مشترک
مخارج تحصیل‏
افشا
دلایل تدوین استاندارد حسابداری فعالیتهای بیمه عمومی
مطابقت با استانداردهای بین‌المللی حسابداری
تاریخ اجرا

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود تحقیق تجارت الکترونیک

تحقیق-تجارت-الکترونیک
تحقیق تجارت الکترونیک
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 42
حجم فایل: 37 کیلوبایت
قیمت: 30900 تومان

توضیحات:
تحقیق ارائه درس کارشناسی رشته مدیریت با موضوع تجارت الکترونیک، در قالب word و در حجم 42 صفحه.

بخشی از متن:
بانک‌های الکترونیکی؛ سازمان‌های بانک‌داری الکترونیکی هستند که بدون شعبه،خدمات بانک‌داری تامین‌ می‌کنند مانند smile.uk یا e-first.com . معمولاً وقتی کاربران نام‌نویسی می‌کنند. حسابها برای آنها ایجاد می شود. برای پرداخت‌هایی که باید فرستاده شوند،دارنده و گیرنده حساب باید پول‌های واقعی را از بانک عادی و مقرر خود به حساب بانک الکترونیکی خود منتقل کنند. آن پول ها می‌توانند در هر زمانی بیرون از حساب منتقل شوند. هدف کاهش هزینه‌های داد و ستد ومعاملاتی بانک‌داری عرفی به وسیله حذف کردن مخارج کلی شاخه‌ها و اداره کردن پول می‌باشد.
اخیراً دگرگونی‌های زیادی روی مدل بانک الکترونیکی شروع به بوجود آمدن کرده است که شامل بندهای زیر می‌باشد:
بانک‌های سنتی که هنوز همان حقوق و دستمزد را مطالبه می‌کنند.
سراسر بانک‌های الکترونیکی جدید که هیچ هزینه‌ای را مطالبه نمی‌کنند.
جایگاه‌های (خانه‌های) دستمزد که حساب‌هایشان را سرمایه‌گذاری الکترونیکی را مدیریت می‌کنند.
شرکت‌های کارت اعتباری که امکانات اعتباری online فراهم می‌کنند.
کلاه‌بردارها، شیادها و امثال آنها.

فهرست مطالب:
مقدمه 
تجارت الکترونیک چیست 
چه عاملی باعث انقلاب تجارت الکترونیکی می شود؟ 
چه کسی الکترونیک را در تجارت وارد کرد؟ 
شرکت مجازی تعریف شده 
قانون 9 : دارایی‌هایتان را مانند توانایی‌هایتان به کار بگیرید 
بانک های الکترونیکی 
ارزیابی عملکرد کارمندان مجازی شما 
بازاریابی خارجی و پیشرفت از چه اهمیتی برخوردارند؟ 
همگرایی و تجارت الکترونیکی
منابع 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه