مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود رابطه بین فشار روانی و واماندگی شغلی در بین کارمندان و کارگران

رابطه-بین-فشار-روانی-و-واماندگی-شغلی-در-بین-کارمندان-و-کارگران
رابطه بین فشار روانی و واماندگی شغلی در بین کارمندان و کارگران
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 60
حجم فایل: 51 کیلوبایت
قیمت: 32700 تومان

توضیحات:
مبانی نظری تحقیق بررسی رابطه بین فشار روانی و واماندگی شغلی در بین کارمندان و کارگران شرکت سایپا، در قالب فایل word و در حجم 60 صفحه. 

بخشی از متن:
فشار روانی؛ از نظر لغوی از کلمة لاتین استرینجر  به مفهوم به هم رفتن و منقبض شدن گرفته شده است. در زبان انگلیسی این اصطلاح لااقل از قرن یازدهم میلادی متداول بوده و به عنوان فشار بدنی  کاربرد عام داشته است. در اوایل قرن هفدهم میلادی فشار روانی با مفهوم سختی کار و عذاب شغلی به کار می‌رفت و در سال‌های آخرین هجدهم با موضوع‌هایی از قبیل فشارکار، زور و اجبار کاری، فشار فکری و کوشش زیاد مترادف بوده است و در زبان فارسی فشار روانی را «تکانه‌های عصبی» «فشار روانی» «تنیدگی» آورده‌اند. 
کانن عقیده دارد که عکس‌العمل بیوشیمیایی و رفتاری است که در مواجهه با خطر به انسان دست می‌دهد. شولر فشار روانی را مجموعه‌ای از واکنش های عمومی نسبت به عوامل ناسازگار و غیر منتظره محیط می‌داند به عبارت ساده‌تر ...

فهرست مطالب:
بخش اول: فشار روانی شغلی
شغل چیست 
حرفه 
وظیفه 
گروه شغلی 
تقسیم بندی مشاغل بر حسب فشار روانی 
تاریخچه‌ی روان شناسی کار در ایران 
فشار روانی یا فشار روانی چیست؟ 
به طور کلی دو نوع فشار روانی وجود دارد 
عوامل موثر در ایجاد فشار روانی 
فشار روانی شغلی 
مراحل فشار روانی 
نشانه های سازگاری عمومی 
چهار مجموعه کلی فشارهای عصبی سازمانی 
پیامدهای فشار عصبی 
چهار مجموعه کلی فشارهای عصبی سازمانی 
پیامدهای فشار عصبی 
تجزیه و تحلیل شخصیت نوع A و شخصیت نوع B 
استراتژی‌های مقابله با فشار روانی 
استراتژیهای مقابله فردی 
استراتژیهای مقابله با فشار روانی در سازمان 
هدف از مشاوره روانی چیست 
تقویت مبانی دینی 
بخش دوم: واماندگی شغلی
واماندگی شغلی چیست 
واماندگی شغلی چه زمانی رخ می دهد 
نشانه‌های واماندگی شغلی 
انواع واماندگی شغلی 
پژوهش های انجام شده 
پژوهش‌های انجام شده در ایران 
پژوهش های انجام شده در خارج 
نتیجه نهایی 
منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود مبانی نظری بررسی میزان اختلالات خلقی در افراد بازنشسته و شاغل

مبانی-نظری-بررسی-میزان-اختلالات-خلقی-در-افراد-بازنشسته-و-شاغل
مبانی نظری بررسی میزان اختلالات خلقی در افراد بازنشسته و شاغل
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 42
حجم فایل: 38 کیلوبایت
قیمت: 32700 تومان

توضیحات:
مبانی نظری تحقیق بررسی میزان اختلالات خلقی در افراد بازنشسته و شاغل، در قالب فایل word قابل ویرایش و در حجم 42 صفحه.

بخشی از متن:
مقدمه ای بر شناخت اختلالات خلقی 
اختلالات خلقی به سه طریق عمده می تواند بصورت مستمر ظاهر گردد . 
1)بیمار ممکن است بیشتر از علائم جسمانی اختلالات خلقی ، شکایت کندتا علائم روانی آن 
2)اختلالات خلقی ، می تواند تحمل شخص را برای یک بیماری جسمی کاهش دهد . 
3)اختلالات خلقی ، می تواند به تغییر رفتاری منجر شود که باعث ظاهر شدن بیماری جسمی گردد . (ودرال سال 1363 ) 
دو مشخصه اساسی اختلالات خلقی ، ناامیدی و غمگینی است . شخص رکود وحشتناکی احساس می کند و نمی تواند تصمیم بگیرد و یا فعالیتی را شروع کند یا به چیزی علاقمند شود . شخص افسرده در حالت بی کفایتی و بی ارزشی غوطه ور 
می شود . گاهی نیز گریه می کند و به فکر خودکشی می افتد . اختلالات خلقی ،‌گاه بااضطراب همراه است ، که در این صورت اختلالات خلقی تحریکاتی نامیده می شود . شخص احساس خستگی می کند . به زندگی بی علاقه می شود ، اما در عین حال تنش و بی قراری دارد و نمی تواند آرام بگیرد . 
مشاهده بین المللی ، نشان می دهد که اختلالات خلقی یک قطبی در زنها دو برابر شایعتر از مردها است . علل این تفاوت ممکن است ، استرس های متفاوت ، زایمان ، درماندگی آموخته شده و آثار هورمون نهفته شده باشد . (سعید شاملو ، س 1364 ) 

مرورری بر تاریخچه اختلالات خلقی 
امروزه دانش روانپزشکی ، انسان را بعنوان یک واحد زیستی – روان اجتماعی که همواره در جریان نوعی سازگاری پویاست می نگرد . بعبارتی انسان را سیستم بیولوژیک می داند و همواره بطور پویا در حال سازگاری و تحول و تکامل 
است .(معنوی-عزالدین ، س1356) 
اختلالات خلقی نه تنها در بسیاری از پژوهش ها شایع ترین اختلال روانی گزارش شده، بلکه شاید از قدیمی ترین نشانه های روانی است که در متون پزشکی به‌ آن پرداخته‌اند . 
حدود 450 سال قبل از میلاد ، بقراط اصطلاح مانی و ملانکولی را برای تعریف اختلالات روانی بکار برد و در حدود 100 سال قبل از میلاد ، کورنیلوس سلسوس اختلالات خلقی را ناشی از صفرای سیاه معرفی نمود . 
این اصطلاح را پزشکان دیگر از جمله ارسطو (120تا180سال یعد از میلاد ) و نیز الکساندر ترا از در قرن ششم نیز بکار بردند . حدود 50 سال قبل از میلاد ، در فرهنگ اسکیباوس نظریات علمی و دقیقی را ارائه کرد و فرق میان حالات اختلالات خلقی مزمن و تحریکی را بیان نمود . (شاملو ، سعید ، س 1364) 
ارستیاوس 20 تا 30 سال قبل از میلاد ، اولین کسی بود ، که معتقد شد مانیا و ملانکولیا دو حالت یک بیماری هستند و در حقیقت اولین شناختی راجع به ماهیت آنچه را که ، در جنون مانیک – دپرسیو و بیماری های عاطفی دو قطبی می نامند ارائه کرد . (شاملو ، سعید ، شال 1364 )‌
در قرون وسطی نیز ، طبابت در ممالک اسلامی رونق داشته و رازی و ابن سینا و پزشک یهودی مسیونیو ملانکولی را که بیماری مشخصی تلقی می نمودند . ملانکولی را هنرمندان بزرگ زمان نیز مجسم کرده اند . در سال 1686 ، بونت ، نوعی بیماری روانی را توصیف نمود و آنرا (memiaca melencholicas) نامید . 
در سال 1854 ، ژول فالره حالتی را توصیف نمود ، آنرا جنون ادواری نامید . چنین بیمارانی متناوباً با حالاتی خلقی مانی و اختلالات خلقی راتجربه می کنند . تقریباً در همان زمان یک روانپزشک فرانسوی دیگر بنام ژول یاژزه (جنون دوشکلی ) را شرح داد و آن بیمار دچار اختلالات خلقی عمیق می شود که به حالت بهت افتاده و بالاخره از آن بهبود می یابد . 
در سال 1882 ، کارل کالبام روانپزشک آلمانی ، با استفاده از اصطلاح «سیکلوتیمی» مانی و اختلالات خلقی را مراحل مختلف یک بیماری توصیف نمود . (پورافکاری ، نصرت الله ، س 1373 ) 
از زمان موبیوس (1893)مر تباً دو نوع سازمان عاطفی ناخوش را در مقابل هم قرار داده اند . از یک سو ، سخن از یک اختلالات خلقی روان آزرده به میان آورده اند ، که غالباً مراد از آن یک اختلالات خلقی واکنشی نسبت به وقایعی است که ممکن است تعارضی از نو فعال سازد و از سویی دیگر ، در مقابل این سازمان یافتگی از یک اختلالات خلقی روان گسیخته سخن می گویند ، که آنرا غالباً در نژاد و از جوهر ژنتیک در حد وخیم برخوردار می دانند . (داستان ، منصور ، س 1368) 
امیل کراپلین 1896 بر اساس معلوم روانپزشکان ،فرانسوی و آلمانی مضموم بیماری مانیک دیرسیو را شرح داد که شامل اکثر ملاکهای تشخیص است . 
کراپلین ، نوعی خاص از اختلالات خلقی را شرح داد که پس از یائسگی در زنها و اواخر بزرگسالی در مرد ها شروع می شود . (پورافکاری ، نصرت الله ، س 1373) 
پیشینه تحقیق
نورگارتن در بررسی کارهای انجام شده در باره شخصیت خاطرنشان می کند ، مطالعاتی وجود دارد که داده های مربوط به سالمندان را در بر می گیرد امات این مطالعات بیشتر مقطعی و عرضی بوده . ریچارد و همکارانش با استفادهاز تحلیلی که روی 86 مرد 55 تا 84 ساله انجام داده اند ، تیپهای شخصیتی را برای این گروه از افراد برمی شمارند . (حمزه گنجی 1371)
در سال 1350 تحقیقی توسط مولی پور . روی گروهی از بیماران زن و مرد انجام شده است . و وسیله آزمایش مقیاس اختلالات خلقی بک بوده است . نتیجه بدست آمده نشان داده است که اختلالات خلقی و جنس بر حسب معیارهای کلی درصد مردان بالاتر بوده و درصد زنان میزان پایین تری داشته اند ولی در معیار 3 در آزمون بک درجه شدت اختلالات خلقی را درصد زنان بالاتر از درصد مردان بوده است . اختلاف بین آنان 15/10 درصد بوده است . (آمنه موسی پور 1350) 

فهرست بخشی از مطالب:
مقدمه ای بر شناخت اختلالات خلقی 
تاریخچه اختلالات خلقی 
تاریخچه اختلالات خلقی در ایران
تعریف اختلالات خلقی 
دیدگاه های درمان اختلالات خلقی 
الگوی زیستی اختلالات خلقی 
عوامل ژنتیکی و اختلالات خلقی 
اساس نور و شیمیایی اختلالات خلقی 
فرضیه نوراپی نفرین و کاته کولامین 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود مبانی نظری شناسایی نیازها و ارزیابی آنها در انگیزش کارکنان

مبانی-نظری-شناسایی-نیازها-و-ارزیابی-آنها-در-انگیزش-کارکنان
مبانی نظری شناسایی نیازها و ارزیابی آنها در انگیزش کارکنان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 208 کیلوبایت
قیمت: 32700 تومان

توضیحات:
مبانی نظری تحقیق مورد استفاده دانشجویان مدیریت و روانشناسی با موضوع شناسایی نیازها و ارزیابی آنها در انگیزش کارکنان امور اداری، در قالب فایل word  در حجم 29صفحه.

بخشی از متن:
یکی از وظایف اولیه مدیران ایجاد انگیزش در کارکنان است به گونه ای که عملکرد آنها به بالاترین سطح ممکن برسد. بدین معنی که سخت‌تر تلاش کنند. البته عملکرد شغلی علاوه بر انگیزش به توانایی فرد و آمادگی محیط نیز بستگی دارد. 
برای اینکه فرد به سطح بالایی از انگیزش برسد، باید تصمیم بگیرد که کار را انجام دهد (انگیزش) بتواند کار را انجام دهد (توانایی) و مواد و وسایل مناسب انجام کار را در اختیار داشته باشد (محیط) ...

فهرست مطالب:
فصل دوم – ادبیات موضوع
2-2 ماهیت انگیزش
3-2 اهمیت انگیزش
4-2 چهارچوب انگیزش
5-2 دیدگاههای تاریخی در انگیزش
1-5-2 دیدگاههای اولیه انگیزش
2-5-2 دیدگاه مدیریت علمی
3-5-2 دیدگاه روابط انسانی
6-2 نظریه های انگیزش
1-6-2 نظریه های محتوایی (تئوری نیازها)
2-6-2 نظریه های فرایندی انگیزش
3-6-2 نظریه های معاصر انگیزش
7-2 رابطه بین نیاز و انگیزش
منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود مبانی نظری بررسی میزان دلهره و پریشانی در دانشجویان پیام نور

مبانی-نظری-بررسی-میزان-دلهره-و-پریشانی-در-دانشجویان-پیام-نور
مبانی نظری بررسی میزان دلهره و پریشانی در دانشجویان پیام نور
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 67
حجم فایل: 54 کیلوبایت
قیمت: 32700 تومان

توضیحات:
مبانی نظری تحقیق بررسی میزان دلهره و پریشانی در دانشجویان پیام نور، در در قالب فایل word قابل ویرایش و در حجم 67 صفحه.

بخشی از متن:
پیشینه تحقیق: در مورد موضوع مورد مطالعه تحقیقات گسترده ای انجام یافته که به برخی از آنها اشاره می گردد. تحقیقی تحت عنوان بررسی میزان دلواپسی و پریشانی در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور توسط (فرج پور1381) انجام یافته است. ایشان در این تحقیق به این نتیجه رسیده است که نمره های دلواپسی و پریشانی دانشجویان دختر با توجه به نمره های دانشجویان پسر بیشتر بوده است و علل و عواملی از قبیل والدین و هم چنین درآمد خانواده و پیشرفت تحصیلی تأثیر زیادی در میزان دلواپسی و پریشانی دانشجویان دانشگاه پیام نور ... نداشت.

فهرست مطالب:
پیشینه و ادبیات تحقیق
مقدمه
تعریف دلواپسی و پریشانی
علل پیدایش دلواپسی و پریشانی
تجربه دلواپسی و پریشانی
تاریخچه دلواپسی و پریشانی
مفهوم دلواپسی و پریشانی از دیدگاه نظریه واقعیت درمانی [گلاسر]
مفهوم دلواپسی و پریشانی از دیدگاه نظریه رفتار درمانی
انواع دلواپسی و پریشانی
دلواپسی و پریشانی بهنجار و نابهنجار
علایم و نشانه های اختلالات اضطراری
پنج قاعده برای مقابله با دلواپسی و پریشانی
عوامل موثر در زمینه های دلواپسی و پریشانی
کنترل صفات دلواپسی و پریشانی زا
نحوه مدارا با دلواپسی و پریشانی
فهرست مهارتهای مقابله با دلواپسی و پریشانی
دلواپسی و پریشانی در چه کسانی بیشتر است
روشهای درمانی برای دلواپسی و پریشانی
دلواپسی و پریشانی امتحان
علایم و نشانه های دلواپسی و پریشانی امتحان
شیوع دلواپسی و پریشانی امتحان
راه های شناسایی دلواپسی و پریشانی امتحان
راه های کاهش دلواپسی و پریشانی امتحان
پیشینه تحقیق
جمع بندی
منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود تحقیق زندگی پس از مرگ

تحقیق-زندگی-پس-از-مرگ
تحقیق زندگی پس از مرگ
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 57
حجم فایل: 47 کیلوبایت
قیمت: 20000 تومان

توضیحات:
تحقیق جامع با موضوع زندگی پس از مرگ، در قالب فایل word و در حجم 57 صفحه.

بخشی از متن:
روح؛ پس از مفارقت از بدن جسمانی و عنصری ، کاملا" به بدن برزخی و قالب مثالی تعلق میگیرد . تفضیل مطلب این که سنت الهی چنین است که در جهان خلقت ، بین مراتب لطیف و ثقیل ، حد وسطی قرار داده شده است . این موجود وسطی ، نه از نظر لطافت و نازکی مثل مرتبه اول است و نه در سنگینی و کثافت چون مرتبه آخر . یک رو به بالا دارد و رویی به پایین و آن دو مرحله را به هم مرتبط می سازد . این مقطع وسط را (( برزخ )) می گویند . 
جهت روشن شدن موضوع به ذکر دو مثال می پردازیم : 
هر درختی را که مشاهده می کنیم یک مرتبه از مرحله دانه به مرحله درخت بودن نرسیده است . اول ، حبه را می کارند ، رشد می کند و درخت می شود ، شاخ و برگ و گل می دهد و سپس از آن گل ، میوه پدید می آید . بین مرحله حبه و میوه وجود درخت ، فاصله است . لذا می توانیم درخت را برزخ این دو مرحله بدانیم 
پس در صقع عالم کبیر هم این مبنا رعایت شده است و موجودات برزخی ، رابط بین روح مطلق و جسم مطلق اند. انسان هم به عنوان موجود عالم هستی همین گونه است یعنی روحی دارد و بدنی . این بدن کثیف و مزبله با روح شریف علوی و عالی مقام و دارای شأن « نفخت فیه من روحی» خیلی فاصله دارد 
پس چگونه باید این نفس شریف آسمانی و کبوتر عالم قدس را با بدن عنصری و مادی مرتبط کرد ؟ باید بین روح لطیف انسان و بدن مادی او یک بدن دیگری نیز وجود داشته باشد که لطیف تر از بدن عنصری باشد و آن بدن برزخی یا قالب مثالی است که از اول تکون و خلقت با ما هست . الان هم که حیات داریم روح ما علاقه و تعلق اولیه اش به آن بدن برزخی است و به واسطه او با بدن عنصری مرتبط می شود. اما چرا بدن مثالی و واسطه ای مخفی و پنهان است و آنچه دیدنی می باشد مادی است ؟
علتش آن است که ما دائما" سرگرم به دنیاییم و اشتغالات مفرط داریم .کثرت مشاغل مادی و سرگرمی های عالم طبیعی ، مانع از این است که انسان به خود برسد و به حقیقت خویش پی برد اما گاهی که مشغله و گرفتاری کم می شود آن بدن برزخی نمایان می گردد . مثلا" به هنگام خواب ، چون مقداری از عوالم مادی برکناریم آن بدن نمایان می شود . با آن بدن خواب می بینیم ، می رویم و می آییم ، حرف می زنیم . در غیر خواب نیز اگر قادر شویم روح را از اشتغال به بدن مادی منصرف کنیم و به قول ابن سینا باز هم ممکن است روح به بدن مثالی توجه بیشتری کند و حرف بزند و بعضی چیزها را نیز بیان کند اما عملی شدن این کار عمدتا وقتی است که بدن طبیعی به کلی از کار بیفتد و روح از آن مفارقت کند لذا باید تعلق آن به بدن مثالی قوی تر بشود زیرا الان هم تعلق وجود دارد ولی تعلقی ضعیف . 
پس اگر روح ابتدا به بدن مثالی تعلق نداشته باشد بعدا" هم نمی تواند به آن تعلق گیرد . این است که ائمه اطهار _ علیهم السلام _ فرموده اند : ارواح مومنین و شیعیان ما پس از ارتحال و مفارقت از این عالم ، به بدن مثالی تعلق می گیرد و سپس در غرفه های بهشتی جای می‌گیرند . 
امام صادق (ع) در اصول کافی می فرماید : « ان ارواح المومنین فی حجرات فی الجنه یا کلون طعامها و یشربون من شرابها و یقولون ربنا اقم لنا الساعه و انجزلنا ما وعدتنا و الحق آخرنا باولنا» 
یعنی : مومنین و پیروان ما پس از مردن ، روحهایشان با آن بدن مثالی در حجره ها و غرفه های بهشت ، منزل می گیرند ، از غذاهای آن بهشت می خورند و از آبهای آن می نوشند و ضمنا" عرض می کنند که بارالها این کم است و ما بهشت عالم آخرت و نعیم ابدی و دائمی را می خواهیم . بارالها روز قیامت را به پای دار و مارا به محشر و کبرا وارد کن و آنچه را در دنیا به ما وعده دادی به انجام برسان . 
دقت کنید که این بهشت عالم برزخ است ولی مومنین ، آن بهشت اصلی و اخروی را می خواهند . آنجا چیزهایی دارد که اینجا نیست . مثلا" در آخرت ، حوریه است ولی شاید در برزخ نباشند . این است که می گویند : خدایا ما آن بهشت را می خواهیم . خدایا ! عجالتا" به این جایگاه رسیده ایم اما رفقا و دوستان و عقب مانده های قافله را هم به ما برسان . یعنی به همین جایی که اکنون هستیم آنان را نیز برسان . 
در حدیث دیگری آمده است : وقتی مومنی رحلت می کند روحش به حلقه و محفل مومنین که در بهشت برزخی اند وارد می شود و آنها از وی می پرسند که رفقا و دوستان دنیوی ما مثلا" فلان کس ، فلان همسایه ، در چه حالیست ؟ اگر او بگوید که زنده است ، امیدوار می‌شوند که ان‌شا‌ءالله به سعادت خواهد رسید و به آنها ملحق خواهد شد و اگر بگوید مدتهاست از دنیا رفته ، افسوس و اندوه می خودند که آه ! سقوط کرده و بدبخت شده است زیرا اگر خوشبخت و سعادتمند بود در محفل ما وارد می شد . معلوم می شود آن بیچاره به جای بدی رفته است . 
موقف سوال و جواب
پس از قبض روح و دفن میت ، نوبت به ملکی به نام (( رومان )) که لقبش (( فتان القبور )) است می رسد . اولین فرشته ای که بر انسان فرود می آید اوست . در صحیفه سجادیه مبارکه دعایی است راجع به سلام ودرود و تحیت به فرشتگان . زیرا ما باید قبل از مردن با آنها آشنایی داشته باشیم که بعد از مرگ و انتقال به عالم برزخ ، سرو کار انسان با آنان زیاد خواهد بود . حداقل یک سوره قرآن و حمد قرائت کنید و به ایشان 
هدیه نمایید 
این صحیفه ، همچنان پیچیده برگردن وی تا روز رستاخیز می ماند . روز قیامت که فرا رسید، باز شده و جلو چشم انسان قرار می گیرد . البته این فرشته ، مأمور عذاب نیست و فقط همین کار مذکور را به جا می آورد . پس از خروج این ملک ، دو فرشته دیگر به نامهای (( نکیر)) و((منکر)) یا ((بشیر)) و ((مبشر)) وارد می شوند . نکیر و منکر با قیافه ای قبیح و ترسناک بر بدکاران و گناهکاران نازل می شوند و بشیر و مبشر با چهره ای زیبا و خوش بر مومنین و دارندگان عمل صالح وارد می گردند و انیس و مونس میت می شوند . این دو ملک ، حسب مورد رو به میت کرده و می پرسند : ((من ربک )) خدای تو کیست ؟ که را می پرستیدی ؟ آیا می تواند بگوید من معرفت الله پیدا نکرده ام ؟ اگر بگوید پروردگار من کسی است که پدر و مادرم آن را می پرستیدند 
، قبول نمی کنند . اگر بگوید خدایی را که در آسمانهاست می پرستیدم ؛ اشتباه است . زیرا خدا که تنها در آسمان نیست بلکه در همه جا وجود دارد . باید بگوید : (( خدا و رب من آن خدایی است که جلالش ، جلیل و مقامش ، منیع است . مجد و عظمت کبریایی اش تمام عالم هستی را فرا گرفته ؛ آن پروردگاری است که دست فکر و عقل بشر به این آسانی ها به جلال ربوبیتش و عظمت و مجد کبریایی وی نمی رسد .)) آری تا اندازه ای این پاسخ پذیرفته می شود .سئوال دوم : ((من نبیک )) است . 

فهرست مطالب:
حالت روح
موفق سؤال و جواب
مرحله پس از سؤال فرشته ها
اشکال و حل
نفخه صور
وای بر حال جهنمی ها
موفق میزان سنجش اعمال
موقف حساب
موقف نامه های عمل
موقف صراط
نکاتی پیرامون عالم بهشت و دوزخ
مرحله ظاهر شدن باطنها

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه