مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود پاورپوینت آنالیز و تحلیل ویلا Pop-Up House / Multipod Studio

پاورپوینت-آنالیز-و-تحلیل-ویلا-pop-up-house--multipod-studio
پاورپوینت آنالیز و تحلیل ویلا Pop-Up House / Multipod Studio
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 44
حجم فایل: 10432 کیلوبایت
قیمت: 39900 تومان

توضیحات:
فایل پاورپوینت آنالیز و تحلیل ویلا Pop-Up House / Multipod Studio ، در حجم 44 اسلاید قابل ویرایش به صورت گرافیکی جهت ارائه دانشجویان رشته معماری.

بخشی از متن:
مشخصات:
کلی پروژه
• Architects
• Multipod Studio
• Location
• Aix-en-Provence, France
• Area
• 150.0 sqm
• Project Year
• 2014

1- خواسته های کارفرما
1-1- بهره گیری از رویکرد پایدار و منحصربه فرد برای ساخت منفعل(از لحاظ انرژی گرمایی)
2- تفکرات معمار
2-1- اجرای سریع خانه با ابزارآلات ساده
2-2- خانه منفعل و قابل بازیافت
2-3- ساخت خانه ای با کیفیت خانه های نوین و امروزی
2-4- توجه به انرژی گرمایی در خانه
2-5- سادگی خانه در حین شیک و مدرن بودن

فهرست مطالب:
معرفی کلامی
بیان گرافیکی
1- پلان
2- تفکیک پلان
3 – تصاویر خارجی
3 – تصاویر داخلی
عوامل موثر در شکل گیری طرح
1- خواسته های کارفرما
2- تفکرات معمار
3- برداشت های شخصی
زبان معماری
کانسپت
روند ساخت

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت رزم انفرادی

پاورپوینت-رزم-انفرادی
پاورپوینت رزم انفرادی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 61
حجم فایل: 2923 کیلوبایت
قیمت: 40000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت با موضوع رزم انفرادی ، در 61 اسلاید، قابل ویرایش.

بخشی از متن:
* تعریف تاکتیک
روش به کارگیری دانش و هنر رزمیدن را « تاکتیک » گویند و به عبارتی ، راه و روش چگونه جنگیدن را « تاکتیک » گویند .
* تعریف تکنیک
چگونگی ومهارت استفاده از تجهیزات وتسلیحات را گویند.
ترکیب تاکتیک و تکنیک هردو با هم رمز موفقیت در صحنه رزم می باشد
معبر ، یا معبر وصولی :
راه نسبتا آسانی که یک یگان را با استعداد معین به یک هدف یا عارضه حساس می رساند

فرمانده دسته و گروهان هنگام شناسایی و برآورد وضعیت می بایست :
1 – مناطق سرکوب قابل دیده بانی را شناسایی کند
2 – میادین دید و تیر را از نظر خودی و دشمن معین نماید و در حین پیشروی از این ملاحضه استفاده نماید .
3 – محل های دارای پوشش و اختفا را مشخص کند .
4 – موانع طبیعی و مصنوعی را شناسایی نماید .
5 – راههای وصول به عقب دشمن را مشخص کند .
6 – آتش ها و عناصر هجوم را هنگام عملیات هماهنگ نماید .
و . . .

فهرست مطالب:
تعریف رزم انفرادی
تعریف تاکتیک
چک لست تجهیزات انفرادی
تجهیزات انفرادی
منظور از آموزش تجهیزات انفرادی
کیسه انفرادی
کیسه انفرادی محتوی اقلام زیر می باشد
لیست اقلام اردوگاهی گروهان و رزم و تمرینات صحرائی
چک لیست شناسایی عوارض زمین
تعریف عوارض زمین
انواع عوارض زمین
منظور از شناسایی عوارض زمین
عوارض طبیعی
عوارض مصنوعی
تقسیم بندی زمین از لحاظ دید
تعاریف و اصطلاحات
خط الرأس جغرافیایی(یال)
خط الرأس نظامی
خط القعر
شیار
سوک
کنج
پرتگاه
حاشیه یا لبه
رودخانه
کرانه نزدیک
کرانه دور
کرانه راست و چپ
جزیره و . ..
حدود اختفاء
شیب و ضد شیب
اصول اقدامات احتیاطی پدافند غیر عامل
چک لیست استتار، اختفا ، پوشش
تعریف اختفاء
انواع اختفا ء
اصول نگهبانی ، ایست و بازرسی
کلمه ی شناسایی ( اسم رمز )
نحوه ایست و بازرسی هنگامی که عابر آشناست
نگهبان زوجی باشد
عناصری که در پاسدارخانه فعالیت می کنند
وظایف مسؤول پاسدارخانه
نکات مهم
وضعیت بحرانی ( قرمز )

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پرسشنامه عملکرد تحصیلی فام و تیلور (EPT)

پرسشنامه-عملکرد-تحصیلی-فام-و-تیلور-(ept)
پرسشنامه عملکرد تحصیلی فام و تیلور (EPT)
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 3
حجم فایل: 102 کیلوبایت
قیمت: 30000 تومان

توضیحات:
پرسشنامه عملکرد تحصیلی فام و تیلور (EPT)، در قالب doc و در 3 صفحه، قابل ویرایش. (منبع دارد)

معرفی آزمون:
هدف: ارزیابی عملکرد تحصیلی از حوزه های مختلف (خودکارآمدی، تاثیرات هیجانی، برنامه ریزی، فقدان کنترل پیامد، انگیزش)
روش نمره گذاری
این پرسشنامه دارای 48 سوال بوده و هدف آن ارزیابی عملکرد تحصیلی از حوزه های مختلف (خودکارآمدی، تاثیرات هیجانی، برنامه ریزی، فقدان کنترل پیامد، انگیزش) می باشد. نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 5 نقطه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه شده است:

عنوان هیچ کم تاحدی زیاد خیلی زیاد
امتیاز 1 2 3 4 5

البته این شیوه نمره گذاری درمورد سوالات شماره 8، 23، 26 و 33 معکوس شده و به صورت زیر در خواهد آمد:
عنوان هیچ کم تاحدی زیاد خیلی زیاد
امتیاز 5 4 3 2 1

این پرسشنامه دارای 5 بعد بوده که در جدول زیر ابعاد و شماره سوال مربوط به هر بعد ارائه گردیده است:
بعد سوالات مربوطه
خودکارآمدی 29، 30، 31، 32، 33، 34، 35، 36
تاثیرات هیجانی 12، 13، 14، 15، 16، 17، 18، 19
برنامه ریزی 1، 2، 3، 4، 8، 9، 10، 11، 40، 43، 44، 45، 46، 48
فقدان کنترل پیامد 5، 6، 37، 38
انگیزش 20، 21، 22، 23، 24، 25، 26، 27، 28، 39، 41، 42، 47

برای بدست آوردن امتیاز مربوط به هر بعد، مجموع امتیازات مربوط به تک تک سوالات آن بعد را با هم محاسبه نمائید.
نکته: پس از محاسبه مولفه ها، جهت محاسبه ی نمره کل عملکرد تحصیلی باید سوالات رمبوط به مولفه های تاثیرات هیجانی و فقدان کنترل پیامد معکوس شده و سپس با نمره ی سایر مولفه ها جمع شود. ضمنا سوال شماره ی 7 نمره نمی گیرد.
در پرسشنامه عملکرد تحصیلی، 5 عامل که عبارتند از: خودکارآمدی، تاثیرات هیجانی، برنامه ریزی، فقدان کنترل پیامد، انگیزش مورد مقایسه قرار گرفته اند. به هر یک از این عامل ها نمره ای اختصاص یافته است که به ترتیب 5 و 4 و 3 و 2 و 1 می باشد و بر این اساس نمره کمتر از 53 نشان دهنده خودکارآمدی ضعیف و نمره بالاتراز 85 نشان دهنده هودکارآمدی قوی می باشد. نمره کمتر از 28 بیانگر تاثیرات هیجانی ضعیفو نمره 53 به بالا بیانگر تاثیرات هیجانی قوی می باشد. نمره کمتر از 11 بیانگر برنامه ریزی ضعیفو نمره بالاتراز 23 بیانگر برنامه ریزی قوی می باشد. نمره کمتر از 6 بیانگر کنترل پیامد ضعیف ونمره بالاتر از 13 بیانگر فقدان کنترل پیامد قوی می باشد. نمره کمتر از 14 بیانگر انگیزش ضعیفو نمره بالاتر از 24 بیانگر انگیزش قوی می باشد. نمره کمتر از 120 بیانگر عملکرد تحصیلی ضعیف و نمره بالاتر از 175 بیانگر عملکرد تحصیلی قوی و نمره بین 174-121 بیانگر عملکرد تحصیلی متوسط می باشد.

روایی و پایایی
در پژوهش درتاج (1383) روایی محتوای این پرسشنامه توسط نظر اساتید مورد تایید قرار گرفت. همچنین روایی سازی این مقیاس توسط روش تحلیل عاملی مورد تایید قرار گرفت. پایایی پرسشنامه هم توسط روش آلفای کرونباخ مورد ارزیابی قرارگرفت که نتایج آن در جدول زیر ارائه گردیده است:
بعد الفای کرونباخ
خودکارآمدی 92/0
تاثیرات هیجانی 73/0
برنامه ریزی 93/0
فقدان کنترل پیامد 64/0
انگیزش 73/0
کل 74/0

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی ویر و شربورن (Ware & Sherbourne)

پرسشنامه-کیفیت-زندگی-ویر-و-شربورن-(ware-amp;-sherbourne)
پرسشنامه کیفیت زندگی ویر و شربورن (Ware & Sherbourne)
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 5
حجم فایل: 25 کیلوبایت
قیمت: 30000 تومان

توضیحات:
پرسشنامه کیفیت زندگی ویر و شربورن، در قالب word و در 5 صفحه، قابل ویرایش.

معرفی آزمون:
این پرسشنامه خودگزارشی که عمدتاً جهت بررسی کیفیت زندگی و سلامت استفاده می‌شود توسط ویر و شربورن (Ware & Sherbourne) (1) ساخته شد و دارای 36 عبارت است و 8 قلمرو عملکرد جسمی ، عملکرد اجتماعی ، ایفای نقش جسمی، ایفای نقش هیجانی ، سلامت روانی، سرزندگی، درد بدنی و سلامت عمومی را مورد ارزیابی قرار می‌دهد . گذشته از این، 36-SF دو سنجش کلی را نیز از کارکرد فراهم می آورد؛ نمره کلی مولفه فیزیکی (PCS) که آن نیز بعد فیزیکی سلامت را مورد سنجش قرار می دهد و نمره کلی مولفه روانی (MCS) که این مورد هم بعد روانی اجتماعی سلامت را ارزشیابی می نماید. نمره آزمودنی در هر یک از این قلمروها بین 0 تا 100 متغیر است و نمره بالاتر به‌منزله کیفیت زندگی بهتر است. اعتبار و پایایی این پرسشنامه در جمعیت ایرانی مورد تایید قرار گرفته است (2و3) و ضرایب همسانی درونی خرده مقیاس‌های 8 گانه آن بین 70/0 تا 85/0 و ضرایب بازآزمایی آنها با فاصله زمانی یک هفته بین 43/0 تا 79/0 گزارش شده است. همچنین این پرسشنامه می‌تواند در تمام شاخص‌ها، افراد سالم را از افراد بیمار تفکیک نماید (3).

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پرسشنامه فشارهای شغلی محقق

پرسشنامه-فشارهای-شغلی-محقق
پرسشنامه فشارهای شغلی محقق
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 4
حجم فایل: 78 کیلوبایت
قیمت: 30000 تومان

توضیحات:
دانلود پرسشنامه با موضوع فشارهای شغلی محقق،
در قالب doc و در 4 صفحه، قابل ویرایش.


معرفی پرسشنامه:
پرسشنامه فشارهای شغلی محقق ساخته 3 بعد را مورد بررسی قرار داده که این پرسشنامه شاخص¬های فشارهای شغلی معلمان زن را در ابعاد مسئولیت پذیری، شخصیت اجتماعی و وضعیت روحی و روانی مورد بررسی قرار داده است.
روایی و پایایی
روایی و پایایی این پرسشنامه در پژوهش های مختلف مورد بررسی قرارگرفته است،به صورتی که پایایی پرسشنامه فشارهای شغلی بر حسب ضریب آلفای کرونباخ در بسیاری از پژوهش در سطح مطلوب بود، که می¬توان چنین نتیجه گرفت که پرسشنامه فشارشغلی از پایایی لازم و رضایت بخشی برخوردار است.
یکی از روش های آزمون اعتبار ساختاری، مقایسه یافته های پژوهش با نتایج پژوهشهای های مشابه است. اگر نتایج به دست آمده به هم نزدیک باشد، اعتبار ساختاری ابزار اندازه گیری تایید می شود. روایی محتوایی پرسشنامه فشارشغلی با توجه به استفاده آن در پژوهش های مختلف داخلی (شمس طینت1391، قربانیان1389، خیاطان1391 و غیره) و پژوهش های خارجی (پلگرینی2005، رناتان و گاردنر2001، مولر و پلوک 2006) از روایی محتوایی مناسبی برخوردار است و این تاکیدی برای استفاده از این پرسشنامه می باشد.
در این پژوهش پژوهشگر برای تعیین روایی صوری و محتوایی پرسشنامه با توجه به نظر استاد راهنما و استاد مشاور پرسشنامه مورد بازبینی و تایید قرار گرفته است وبرای مشخص شدن پایایی با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ اقدام نمود،در این پژوهش پژوهشگر برای مشخص پایایی پرسشنامه استاندارد فشار شغلی نسبت به محاسبه ضریب آلفای کرونباخ افدام نمود.به این ترتیب که پس از اجرای مقدماتی طرح بر روی 30 نفر از پاسخگویان داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS پردازش شد. جدول (3-1) بالاترین ضریب پایایی برای مولفه رهبری مشارکتی وفعال80/0و کمترین به رهبری مداری75/0 می باشد و ضریب پایایی کل پرسشنامه 83/0 به دست آمد.نتایج نشان دهنده ضریب پایایی مناسبی برای اجرای پرسشنامه می باشد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه