مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود پرسشنامه حافظه کلامی و عددی

پرسشنامه-حافظه-کلامی-و-عددی
پرسشنامه حافظه کلامی و عددی
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 8
حجم فایل: 38 کیلوبایت
قیمت: 30000 تومان

توضیحات:
پرسشنامه حافظه کلامی و عددی، در قالب فایل word و در 8 صفحه، قابل ویرایش.

معرفی آزمون:
الف – حافظۀ جفت کلمات:
به هر یک از آزمودنی ها یک برگ کاغذ می دهند و از آنها می خواهند که اعداد 1 تا 25 را در حاشیۀ سمت راست کاغذ و به ترتیب در زیر یکدیگر بنویسند. آنگاه به آنها می گویند: "من جفت کلماتی را برای شما می خوانم، مثلاً «میز- صندلی». تعداد این جفت کلمات 25 تاست. وقتی همۀ آنها به را خواندم، دوباره از اول شروع می کنم و به ترتیب اولین کلمۀ هر جفت را می خوانم، شما باید دومین کلمه را بنویسید. مثلاً اگر من دفعۀ اول «میز-صندلی» را خوانده باشم، دفعۀ دوم «میز» را برای شما خواهم خواند و شما باید کلمۀ «صندلی» را بنویسید. اگر شما نتوانستید کلمۀ دوم را به خاطر بیاورید، باید در مقابل شمارۀ مربوطه به آن یک خط تیره بکشید. شما فقط باید کلمۀ دوم را بنویسید".
وقتی نوبت اول قرائت کلمات به پایان رسید، آزمونی ها مدادهای خود را بر می دارند و آزماینده کلمۀ اول هر جفت را به ترتیب می خواند. آزماینده ، به همراه قرائت هر کلمه، شمارۀ مربوط به آن را یادآوری می کند و 10 ثانیه به آزمودنی ها فرصت می دهد تا دومین کلمه را بنویسند. در تصحیح پاسخها ،تعداد کلمات درست، تعداد کلمات غلط و تعداد کلمات فراموش شده را به طور جداگانه می شمارند. بدیهی است که مجموع این سه عدد 25 خواهد بود.

ب- حافظۀ بازشناسی:
30 دقیقه پس از آزمایش اول و انجام دادن فعالیتهای ذهنی دیگر، آزماینده فهرست کلمات زیر را در اختیار هر یک از آزمودنی ها قرار می دهد و از آنها می خواهد تا در مقابل هر یک از کلماتی که قبلاً شنیده اند یک × بگذارند. اگر تهیه و تکثیر فهرست کلمات امکان پذیر نباشد، آزماینده می تواند آنها را با صدای بلند بخواند و از آزمودنی ها بخواهد که پاسخهای خود را روی کاغذ بنویسند. در پایان آزمایش، آزماینده پاسخهای صحیح هر آزمودنی را، که حداکثر 25 خواهد بود، می شمارد واز روی درجه بندی نتایج موقعیت او را نسبت به سایر آزمودنیها تعیین می کند.

ج- حافظۀ عددی:
به هر یک از آزمودنی ها یک برگ کاغذ می دهند و از آنها می خواهند که اعداد 1 تا 12 را در سمت چپ کاغذ و به ترتیب در زیر یکدیگر بنویسند. آزماینده اعداد را به صورت یک عدد در هر ثانیه می خواند و پس از اتمام قرائت هر سری، ده ثانیه به آزمودنی ها فرصت می دهد تا پاسخ خود را بنویسند. برای هر یک از سری ها سه تمرین در نظر گرفته شده است. تعداد اعداد هر سری به ترتیب عبارتند از (3-4-5-6-7-8-9). برای موفقیت دریک سری، آزمودنی لااقل باید یکی از سه تمرین را درست تکرار کند. اگر آزمودنی تمرین اول هر سری را درست تکرار کند، از تکرار دو تمرین دیگر همان سری معاف خواهد شد. مثلاً اگر آزمایش شونده بتواند تمرین اول، یعنی اعداد (8-3-9)، را درست تکرار کند، تمرینهای 2 و 3 از او پرسیده نخواهد شد بلکه تمرین 4 از او پرسیده خواهد شد. فرض کنیم که آزمودنی نمی تواند تمرین 4 را درست تکرار کند، تمرین 5 را از او می پرسند. اگر در آن هم شکست بخورد، تمرین 6 را از او می پرسند اگر موفق شد، به تمرین 7 می پردازند.
نمرۀ آزمودنی عبارت خواهد بود از بالاترین تعداد اعدادی که درست تکرار کرده است. مثلاً اگر آزمودنی بتواند لااقل یکی از تمرین های (10-11-12) را درست تکرار کند اما نتواند به تمرین های بعدی درست پاسخ دهد، نمرۀ او 6 خواهد بود. آزمایش را وقتی قطع می کنندکه آزمودنی در هر سه تمرین یک سری شکست بخورد. موقعیت هر آزمودنی، نسبت به افراد گروه خود،از روی جدولی که در صفحۀ 6 درج شده است معلوم می شود.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پرسشنامه حالت های روانشناختی مثبت (PPS)

پرسشنامه-حالت-های-روانشناختی-مثبت-(pps)
پرسشنامه حالت های روانشناختی مثبت (PPS)
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 9
حجم فایل: 262 کیلوبایت
قیمت: 30000 تومان

توضیحات:
پرسشنامه  حالت های روانشناختی مثبت (PPS)، در قالب doc و در 9 صفحه، قابل ویرایش.

معرفی پرسشنامه:
این پرسشنامه توسط رجایی، خوی¬نژاد، نسائی،(1390)، تهیه و تدوین گردیده است که شامل 96 سؤال بوده و در مجموع 15 حالت روانشناختی مثبت به شرح ذیل می¬سنجد:
1. توکل به خدا 2. خوش بینی 3. احساس کارآمدی
4. وظیفه شناسی 5. احساس کنترل 6. هدفمندی
7. امیدواری 8. معنادار بودن زندگی 9. رضایت از زندگی
10. خلق مثبت و شادمانی 11. اجتماعی بودن 12. عزت نفس و احساس ارزشمندی
13. احساس آرامش 14. قدردانی 15. بخشش

روش نمره گذاری
نمره گذاری این پرسشنامه بر اساس طیف لیکرت از 1 تا 5 (از کاملاً مخالفم تا کاملاً موافقم) می باشد. یعنی کاملاً مخالفم نمره یک، مخالفم نمره دو، بی نظر نمره سه، موافقم نمره چهار، کاملاً موافقم نمره پنج را به خود اختصاص خواهند داد.
اما نکته قابل توجه این که برخی سؤالات به صورت عکس این حالت نمره گذاری می¬شوند که شماره این سؤالات به شرح ذیل می باشد:
7،9،11،14،15،19،20،21،22،23،26،27،28،29،30،32،38،39،40،44،48،49،52،54،58،59،60،61،69،70،71،75،78،79،80،81،82،84،86،90،91،92،93
در این قسمت سؤالات مربوط به هر حالت روانشناختی به تفکیک اشاره می¬نمائیم تا مشخص گردد و هر سؤال کدام مؤلفه را مورد سنجش قرار می دهد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود کتاب راهنمای کاربردی مدیریت پروژه

کتاب-راهنمای-کاربردی-مدیریت-پروژه
کتاب راهنمای کاربردی مدیریت پروژه
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 107
حجم فایل: 1721 کیلوبایت
قیمت: 40000 تومان

توضیحات:
کتاب راهنمای کاربردی مدیریت پروژه، در قالب فایل pdf و در 107 صفحه.

شرح مفصل مباحث کنترل پروژه با استفاده از جملات کلیدی در هر فصل.

فهرست مطالب:
پیش گفتار
مقدمه
فرایند پروژه
اهمیت فرایند مدیریت پروژه
تعریف پروژه
تعاریف بر اساس PMBOK
تعریف مدیریت پروژه
آغاز
بحران پروژه
انوع پروژه (پیچیدگی)
رقابت توانایی
نیازهای پروژه
بیان طرح نهایی
اهداف هوشمند
چارت پروژه
حامیان
سهامداران
نیازها
برنامه ریزی پروژه
چک لیست برنامه ریزی پروژه
شروع کردن جلسه
ساختار شکست کار
نمودار شبکه
فعالیت دورهای
تجزیه و تحلیل نمودار شبکه
گانت چارت
مدیریت ریسکها
تیمها
نقشها در تیمها
تیمهای مجازی – شش چالش
شش قانون برای رهبری تیمهای مجازی
ماتریس واگذاری مسئولیت
اجرا
تضادها
مدیریت تغییرات در پروژهها
مقاومت در برابر تغییر
سکوی اشتعال
فرایند هشتگانه JOHN P. KOTTER
مهارتهای نفوذ
چگونه در دیگران نفوذ کنیم
شش اصل تشویق
کنترل و گزارش
ارتباط هدفهای ارتباطی
استراتژی ارتباط
ارتباط سهامداران
برنامه ها، پیامها و اطلاعات
روش عملیاتی
ماتریس ارتباط
نقشها و مسئولیتها
عوامل کلیدی موفقیت
گوش دادن
ده مرحله برای گوش دادن خوب
گزارش دادن
مدیریت کردن تاخیرات
تعدیل کردن
تاخیرات عقلایی مذاکره
جلسات گروهی
منبع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پرسشنامه رفتار ﻣﺸﻜﻼت ﻳﺎدﮔﻴﺮی ﻛﻠﻮرادو (CLDQ)

پرسشنامه-رفتار-ﻣﺸﻜﻼت-ﻳﺎدﮔﻴﺮی-ﻛﻠﻮرادو-(cldq)
پرسشنامه رفتار ﻣﺸﻜﻼت ﻳﺎدﮔﻴﺮی ﻛﻠﻮرادو (CLDQ)
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 2
حجم فایل: 22 کیلوبایت
قیمت: 30000 تومان

توضیحات:
دانلود پرسشنامه با موضوع پرسشنامه رفتار ﻣﺸﻜﻼت ﻳﺎدﮔﻴﺮی ﻛﻠﻮرادو (CLDQ)،
در قالب doc و در 2 صفحه، قابل ویرایش. (منابع دارد)


معرفی پرسشنامه:
روش نمره گذاری و تفسیر
این ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺗﻮﺳﻂ وﻳﻠﻜﺎت و ﻫﻤﻜﺎران (2011) ﺗﻬﻴﻪ ﺷﺪه و ﻣﺸﻜﻼت ﻳﺎدﮔﻴﺮی را ﻣﺘﺸﻜﻞ از ﭘﻨﺞﻋﺎﻣﻞ اﺳﺎﺳﻲ ﺧﻮاﻧﺪن، ﺣﺴﺎب ﻛﺮدن، ﺷﻨﺎﺧﺖ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ، اﺿﻄﺮاب اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ و ﻋﻤﻠﻜﺮدﻫﺎی ﻓﻀﺎﻳﻲ ﻣﻲداﻧﺪ ﻛﻪ ﻣﻮﺟﺐ ﻣﺸﻜﻼت ﻳﺎدﮔﻴﺮی ﻣﻲﺷﻮﻧﺪ. اﻳﻦ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﻛﻪ از 20 آﻳﺘﻢ ﺗﺸﻜﻴﻞ ﺷﺪه اﺳﺖ، ﺗﻮﺳﻂ واﻟﺪﻳﻦ داﻧﺶ آﻣﻮزان ﺗﻜﻤﻴﻞ ﻣﻲ ﺷﻮد. ﭘﺎﺳﺦ ﺑﻪ ﻫﺮ ﻋﺒﺎرت در ﻳﻚ ﻣﻘﻴﺎس ﻟﻴﻜﺮت 5 درﺟﻪای از ً اﺻﻼ (1) ﺗﺎ ﻫﻤﻴﺸﻪ (5) ﻣﻲﺑﺎﺷﺪ. بر طبق جدول زیر:
گزینه اصلا به ندرت گاهی بیشتر اوقات همیشه
امتیاز 1 2 3 4 5


پرسشنامه فوق دارای پنج بعد بوده که سوالات مربوط به هر بعد در جدول زیر ارائه گردیده است:

بعد سوالات مربوطه
ﺧﻮاﻧﺪن 6-1
ﺣﺴﺎب ﻛﺮدن 10-7
ﺷﻨﺎﺧﺖ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ 13-11
اﺿﻄﺮاب اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ 17-14
ﻋﻤﻠﻜﺮدﻫﺎی ﻓﻀﺎﻳﻲ 20-18


برای بدست آوردن امتیاز مربوط به هر بعد، مجموع امتیازات سوالات مربوط به آن بعد را با هم جمع نمایید. برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، مجموع امتیازات همه سوالات را با هم جمع کنید. نمرات بالا نشانگر مشکلات یادگیری بیشتر خواهد بود و برعکس.
روایی و پایایی
اﻋﺘﺒﺎر اﻳﻦ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ و ﻣﺆﻟﻔﻪﻫﺎی آن، ﺗﻮﺳﻂ ﺳﺎزﻧﺪﮔﺎن ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺑﺎ روشﻫﺎی ﻫﻤﺴﺎﻧﻲ دروﻧﻲ و ﺑﺎزآزﻣﺎﻳﻲ ﺑﺮرﺳﻲ ﺷﺪه و ﻣﻘﺎدﻳﺮ ﻗﺎﺑﻞ ﻗﺒﻮﻟﻲ را ﺑﺪﺳﺖ داده اﺳﺖ (وﻳﻠﻜﺎت و ﻫﻤﻜﺎران، 2011). رواﻳﻲ ﺗﻔﻜﻴﻜﻲ و رواﻳﻲ ﺳﺎزه ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﻣﺬﻛﻮر در ﺣﺪ ﻣﻄﻠﻮب ﮔﺰارش ﺷﺪه اﺳﺖ. ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ رواﻳﻲ ﻫﻤﮕﺮای ﻣﺆﻟﻔﻪﻫﺎی اﻳﻦ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺑﺎ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪﻫﺎی ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﺗﺤﺼﻴﻠﻲ اﺳﺘﺎﻧﺪارد ﺑﻪ اﻳﻦ ﺗﺮﺗﻴﺐ ﮔﺰارش ﺷﺪه اﺳﺖ: ﺧﻮاﻧﺪن 64/0؛ رﻳﺎﺿﻲ 44/0؛ ﺷﻨﺎﺧﺖ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ 64/0؛ اﺿﻄﺮاب اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ 46/0 و ﻓﻀﺎﻳﻲ 30/0 (وﻳﻠﻜﺎت و ﻫﻤﻜﺎران، 2011).

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پرسشنامه روحیه معلمان

پرسشنامه-روحیه-معلمان
پرسشنامه روحیه معلمان
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 4
حجم فایل: 17 کیلوبایت
قیمت: 30000 تومان

توضیحات:
دانلود پرسشنامه با موضوع روحیه معلمان،
در قالب doc و در 4 صفحه، قابل ویرایش.


معرفی پرسشنامه:
مراد از روحیه این است که کارکنان سازمان تشویق و ترغیب شوند تا با دلگرمی به کار بپردازند. برای حصول به این هدف، بر مدیر لازم است که موقعیت کارکنان سازمان را تشخیص دهد، کار آنان را بازرسی کند و کیفیت کار آنان را بسنجد. بدین طریق، برای کارکنان اهمیت و تأثیر کارشان در پیشبرد هدف سازمان محل کارشان معلوم میشود و به ادامه کار اثربخش ادامه میدهند. هر چند بازرسی از کار کارکنان، در ایجاد روحیه آنان الزامی است، ولی کافی نیست. بنابراین، جهت تکمیل آن لازم است مدیر، کارکنان دقیق و کاری را مورد تشویق قرار دهد و در صورت امکان، آنان را با پاداشهای مادی و چون ارتقای شغلی، تشویق کند )بارنیارد ،1996(. نایلی به نقل از جیمز هووئه) 1363( در کتاب مدیریت مدارس، روحیه را کنشی از متغیرهای عقلانیت، همانندی و تعلق میداند. از دیدگاه وی، برای روحیه سه عامل عقلانیت، همانندی و تعلق در نظر گرفته شده است که این سه عامل به شرح زیر میباشند:
الف( تعلق خاطر: به تصور و احساس دارنده نقش در مورد اینکه نقش محوله وی را خشنود خواهد ساخت، مربوط میشود؛ زیرا که انتظارات نهادی )سازمانی( با نیازهای فردی وی در جهت موافق است و به عبارتی، فرد در خدمت دیگران و دیگران در خدمت فرد هستند.
ب( عقلانی بودن: نشاندهنده این است که تا چه حد انتظارات یک نقش متناسب با پیشبرد هدفهای حرفهای سازمان احساس میشود، یعنی همان وضعیتی که باید به طور طبیعی، در سازمان، برقرار باشد.
ج( همانندی: مربوط به این است که تا چه حد هدفهای سازمان با ارزشها و نیازهای فرد، یگانگی پیدا کرده است.
معرفی پرسشنامه و کاربرد آن:
برای تهیه و تدوین پرسشنامه، عوامل مذکور توسط میرکمالی) 1377( به ده عامل تجزیه شده و سؤالات پرسشنامه روحیه بر آن اساس تدوین شدهاند و در نهایت، پرسشنامه 28 سؤالی تدوین گردیده است.
در این پرسشنامه ،سؤالات 1، 3، 4 ؛ عامل سلامت جسمانی و روانی فرد و امنیت محیط کار، سؤالات 2، 27 و 28؛ عامل احساس رضایت از محیط کار، سؤالات 6، 7، 25، عامل احساس رضایت از نحوه مدیریت و ارضای فردی و گروهی توسط مدیر؛ سؤالات 10، 11، 12، عامل احساس ارزش و احترام و شناخته شدن در سازمان؛ سؤالات 5، 13، 14، عامل احساس رضایت از برخورد و تعامل همکاران؛ سؤالات 8، 15، عامل احساس مشارکت و مؤثر بودن در سازمان؛ سؤالات 23 و 24، عامل احساس پراهمیت و مثمرثمر بودن بازدهی سازمان در جامعه؛ سؤالات 9 و 26، عامل احساس رضایت از دریافت و مزایای لازم در حد اهمیت و ارزش کار؛ سؤالات 17، 18، 19، عامل احساس آمادگی زمینه و شرایط لازم برای رشد و تکامل فردی و رسیدن به مرحله عالیتر رشد و تعالی و سؤالات
16، 20، 12، 22، عامل احساس آزادی و استقلال و تعلق به سازمان و مدیریت را توضیح میدهند.
روش نمره گذاری پرسشنامه
این پرسشنامه نیز براساس مقیاس لیکرت تنظیم گردیده و روش نمره دهی آن به صورت پاسخهای 4گزینهای میباشد؛ به طوری که گزینه های هرگز با امتیاز) 0(، به ندرت دارای امتیاز) 1(، گاهی اوقات دارای امتیاز) 2( و اغلب اوقات نیز دارای امتیاز) 3( میباشند .
از جمع امتیازات بدست آمده، نمره روحیه کارکنان بدست میآید. به جزء سؤال 7 که غیرهم جهت است، بقیه سؤالات پرسشنامه همجهت با هدف سؤال بوده، یعنی جهت مثبت دارند.

اعتبار و روایی پرسشنامه
برای بدست آوردن روایی صوری، اجاقی) 1377(، 33 سؤال را در نظر گرفته که پس از مراجعه به اساتید و انجام دادن اصلاحات لازم و استفاده از نظرات تخصصی آنان، تعداد سؤالات به 28 سؤال کاهش یافته است. همچنین، برای بدست آوردن اعتبار این پرسشنامه با استفاده از ضرایب آلفای کرونباخ اقدام به محاسبه اعتبار پرسشنامه گردید. ضریب بدست آمده برابر0/88 بوده است که نشانگر ثبات و همسانی درونی پرسشنامه میباشد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه