مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود پاورپوینت (اسلاید) نخ را بیشتر بشناسیم

پاورپوینت-(اسلاید)-نخ-را-بیشتر-بشناسیم
پاورپوینت (اسلاید) نخ را بیشتر بشناسیم
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 25
حجم فایل: 1111 کیلوبایت
قیمت: 20800 تومان

توضیحات:
پاورپوینت رشته نساجی با عنوان پاورپوینت نخ را بیشتر بشناسیم، در حجم 25 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل.

بخشی از متن:
شکل گرفتن نپ را، معمولاً به خواص پنبه مثل ریسندگی، طول، ظرافت، رطوبت بازیافتی و نیز روش های مکانیکی در پروسه تولید پنبه (مثل بالا و پائین بردن سرعت زننده (ضربه به الیاف) در عملیات حلاجی، پنبه پاک کنی و کاردینگ) مربوط می شود. و از دیگر پارامترهای مؤثر در تشکیل نپ، می توان به برداشت اول یا برداشت دوم بودن پنبه (جین اول یا دوم)، سرمازدگی، بیماری های گیاهی و ... اشاره کرد.

فهرست مطالب:
دسته بندی نایکنواختی
شناخت نپ
دلیل عمده پدید آمدن نپ چیست؟
مهم‌ترین عیوب 
اثرات نایکنواختی
نتیجه کلی افزایش یکنواختی
دستگاه سنجش نایکنواختی ظاهری نخ
عوامل ایجاد کننده نایکنواختی
راه های کاهش نا یکنواختی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود راهکارهای تجربی موثر در علاقه مندی دانش آموزان به درس عربی

راهکارهای-تجربی-موثر-در-علاقه-مندی-دانش-آموزان-به-درس-عربی
راهکارهای تجربی موثر در علاقه مندی دانش آموزان به درس عربی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 125
حجم فایل: 210 کیلوبایت
قیمت: 37000 تومان

توضیحات:
تحقیق راهکارهای تجربی موثر در علاقه مندی دانش آموزان به درس عربی، در قالب فایل word و در حجم 125 صفحه.

مقدمه:
در این تحقیق، بنده از تجربیاتی که در طی بیست سال تجربه تدریس در مدارس مختلف در درس دینی و ربی کسب کرده ام به دنبال  موانع یادگیری زبان عربی در ابعاد دانش‌آموزی ـ اجتماعی ـ معلمان و نظام آموزشی بود ام. عوامل مربوط به دانش‌آموز: کمبود انگیزه وسیله‌ای و یکپارچه ـ عدم تسلط بر پیش‌نیازهای این درس ـ قرار نگرفتن در محیطی که به زبان عربی تکلم می‌شود. از عوامل مربوط به معلمان ـ عدم تسلط آنان در مکالمه به زبان عربی ـ عدم استفاده از وسایل کمک آموزشی و تأکید بیش‌ازحد بر روش سخنرانی قابل ذکر است. از موانع اجتماعی می‌توان به عدم اهمیت جامعه بر یادگیری زبان عربی ـ وجود نگرش منفی نسبت به عرب‌زبانان و کمبود مؤسسات آموزشی زبان عربی در سطح شهر کوهدشت اشاره کرد. سرانجام از عوامل مربوط به نظام آموزشی می‌توان محدود بودن ساعت درس عربی، وسعت مطالب مورد تدریس و تأکید بر یادگیری قواعد به منظور موفقیت در پاسخ به سؤالات کنکور و عدم تبیین هدف‌‌های درس عربی برای معلمان و دانش‌آموزان را نام برد. علاوه بر موانع مذکور، روش‌های عمده آموزش زبان عربی مورد بحث قرار گرفته و پیشنهاداتی به منظور رفع برخی از این موانع ارائه گردیده است.

فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات بحث
مقدمه 
چالش ها و موانع آموزش زبان عربی در مدارس ایران
اهداف و ضرورت های آموزش زبان عربی در مدارس
فصل دوم: بررسی مشکلات آموزش زبان دوم (عربی)
بررسی مشکلات آموزش زبان دوم (عربی)
مشکلات مربوط به تدریس زبان عربی
نقش معلم در تدریس عربی
ویژگی های معلم عربی 
فصل سوم: شیوه های ایجاد علاقه در دانش آموزان نسبت به درس عربی
مقدمه
اهمیت و ضرورت زبان عربی
اصل شانزدهم از فصل دوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
شیوه های ایجاد علاقه در دانش آموزان نسبت به درس عربی
ایجاد علاقه به درس عربی
نقش معلم در آموزش زبان عربی
نکاتی چند درمورد روشهای صحیح مطالعه
روشهای مطالعه
شرایط مطالعه
موانع آموزش زبان عربی
نقش طرح درس – امتحان – وسایل کمک آموزشی 
ایجاد انگیزش در درس عربی
فصل چهارم: طرح های درسی و نحوه ی مطالعه درس عربی 
مقدمه 
طرح درس سالانه عربی
نحوه ی مطالعه درس عربی دوره دبیرستان
فصل پنجم: نتیجه گیری و منابع
پیشنهادات
نتیجه گیری 
منابع 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود مقاله ترجمه شده پیش بینی نفوذپذیری پارچه‌های مستقیم بافت

مقاله-ترجمه-شده-پیش-بینی-نفوذپذیری-پارچه-های-مستقیم-بافت
مقاله ترجمه شده پیش بینی نفوذپذیری پارچه‌های مستقیم بافت
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 7
حجم فایل: 245 کیلوبایت
قیمت: 23000 تومان

توضیحات:
مقاله ترجمه شده رشته نساجی با موضوع پیش بینی نفوذپذیری پارچه‌های مستقیم بافت، در قالب فایل word و در حجم 7 صفحه، همراه با مقاله زبان اصلی انگلیسی در قالب فایل pdf و در حجم 12 صفحه.

در این مقاله فرمول Hagen – Poiseuille برای دست یابی به معادله ارتباط بین نفوذ پذیری منافذ بین نخ‌ها‌ و ساختار پارچه استفاده شده است.


چکیده:
اعتبار سنجی با داده‌های آزمایشی نشان می‌دهد که منافذ بین نخ‌ ها تاثیر بسیار زیادی روی نفوذپذیری پارچه دارد. روش رگرسیون گام به گام برای کشف نفوذپذیری منافذ بین الیاف استفاده شده است. پیش بینی معادله با تمرکز روی نفوذپذیری منافذ بین نخ‌ها و به طور کلی فاکتور پوششی پارچه توسعه یافته است. یک مجموعه از پارچه‌های پشمی برای اعتبار سنجی معادله استفاده شده است. نتایج نشان می‌دهد که به جز پارچه‌های با نخ‌های با تاب z/z یا فیلامنت‌های فاقد تاب، معادله پیش بینی شده دقت خوب با متوسط خطای 13% دارد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود تحقیق رابطه میان سبک های یادگیری با خودکارآمدی در دانشجویان

تحقیق-رابطه-میان-سبک-های-یادگیری-با-خودکارآمدی-در-دانشجویان
تحقیق رابطه میان سبک های یادگیری با خودکارآمدی در دانشجویان
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 77
حجم فایل: 3347 کیلوبایت
قیمت: 30000 تومان

توضیحات:
پایان نامه رشته علوم تربیتی با موضوع بررسی رابطه میان سبک های یادگیری با خودکارآمدی در دانشجویان، در قالب فایل word و در حجم 77 صفحه، همراه با پرسشنامه مربوطه.

بخشی از مقدمه:
در این تحقیق به بررسی سبک‌های یادگیری که در آن موضوعات مربوط به یادگیری در یادگیرندگان با تأکید بر روش علمی و دیدی شناختی مورد بررسی قرار گرفته، پرداخته خواهد شد و رابطه آن با خودکارآمدی مورد پژوهش قرار می‌گیرد. برای سنجش متغیرهای موردنظر از پرسش نامه سبکهای یادگیری دیوید کلب که نشان دهنده ی چهارسبک یادگیری: واگرا، همگرا، جذب کننده، انطباق دهنده است، استفاده شده و همچنین از پرسش نامه ی خودکارآمدی عمومی شرر استفاده شده است تا میزان خودکارآمدی فرد مرتبط با سبک یادگیری وی تعیین شود.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ارزش تحقیق
پیشینه تحقیق
تحقیقات داخلی
تحقیقات خارجی
اهداف تحقیق
روش تحقیق
روش و طرح نمونه‌گیری
روند اجراء
ابزار تجزیه و تحلیل
فرضیات تحقیق
متغیرها در این تحقیق
متغیر مستقل
متغیر وابسته
تعاریف عملیاتی مفاهیم (نظری، عملی )
تعریف نظری خودکارآمدی
تعریف عملی مفهوم خود کار آمدی
تعریف نظری سبک یادگیری(کلب)
تعریف عملی سبک های یادگیری :
تعریف کلی مفاهیم
اعتبارتحقیق(روایی،)
پایایی
نوع تحقیق
فصل دوم ادبیات تحقیق
فصل سوم: روش اجرایی تحقیق
جامعه مورد مطالعه
نمونه و شیوه ی نمونه گیری
روش نمونه گیری:
ابزار اندازه گیری در آزمون:
روش تحقیق
روند اجراء
ابزار تجزیه و تحلیل داده ها
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
تحلیل توصیفی داده ها
تحلیل استنباطی داده ها
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
مقدمه
خلاصه و نتیجه گیری
محدودیت های پژوهش
ارائه پیشنهادات
1-پیشنهاد کاربردی:
2-پیشنهاد پژوهشی
منابع وماخذ
ضمائم

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود تحقیق اثربخشی آموزش الگوی شادکامی فوردایس بر بهبود سلامت روانی دانش آموزان

تحقیق-اثربخشی-آموزش-الگوی-شادکامی-فوردایس-بر-بهبود-سلامت-روانی-دانش-آموزان
تحقیق اثربخشی آموزش الگوی شادکامی فوردایس بر بهبود سلامت روانی دانش آموزان
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 117
حجم فایل: 314 کیلوبایت
قیمت: 40000 تومان

توضیحات:
پایان نامه رشته روانشناسی عمومی با موضوع اثربخشی آموزش الگوی شادکامی فوردایس بر بهبود سلامت روانی دانش آموزان پسر  مقطع متوسطه، در قالب فایل word و در حجم 117 صفحه.

بخشی از متن:
امروزه مدارس،  مراکز  آموزش عالی و  دانشگاه ها تنها بر آموزش های رسمی تمرکز نمی کنند بلکه مسئولیت های بزرگتری را در زمینه رشد و ارتقاء انسان در تمامی اشکال آن بر عهده می گیرند. اگر تجارب تحصیل در پایه های بالاتر اغلب مثبت و خوشایند است اما برای تعداد قابل ملاحظه ای از دانش آموزان پیامدهای منفی کوتاه و یا بلند مدت به همراه دارد.( فاگان ، 1998).  از طرفی،  داشتن مشکلات روانی و پایین بودن بهداشت روانی منجر به اختلال در انجام تکالیف درسی کاهش انگیزه، اضطراب، ترس و نگرانی شده و سبب می شود که دانش آموز بخش قابل توجهی از نیروی فکری خود را صرف چنین مشکلاتی می کند. در نتیجه، مسلما توان و علاقه کافی را برای فعالیت در امور درسی و آموزشی نخواهند داشت. تغییر روابط با خانواده و دوستان، عادات خوردن و خوابیدن و تنهایی نیز بر برخی از دانش آموزان اثر معکوس می گذارد.( راس و همکاران،  2000) بنابراین ، با توجه به تغییرات و پیچیدگی های روز افزون و گسترش روابط اجتماعی در عصر کنونی ، آماده سازی افراد به ویژه نسل جوان جهت شاد زیستن نیاز به آموزش های شادکامی دارند. فوردایس (1997) معتقد بود شادی قابل آموزش و تعمیم می باشد. فوردایس از صاحب نظران روانشناسی شادی با بررسی تحقیقات معتدد مجموعه ای با عنوان « آموزش شادمانی» ارائه داده است. این برنامه دارای 14 اصل می باشد از میان تعداد 8 اصول مورد شناختی و 6 مورد رفتاری می باشد. زیر بنای برنامه شادمانی فوردایس این است که ...

فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1 مقدمه 
2-1 بیان مسئله 
3-1 اهمیت و ضرورت تحقیق 
4-1 اهداف تحقیق 
1-4-1 اهدف آرمان 
2-4-1 هدف کلی 
3-4-1 اهداف جزیی 
5-1 سؤالات تحقیق 
6-1 فرضیه‏ های تحقیق 
7-1 تعریف واژه گان و اصطلاحات تحقیق
1-7-1 متغیر اول شادکامی 
2-7-1 متغیر دوم سلامت روانی 
فصل دوم: ادبیات پژوهشی
1-2مقدمه 
2-2 تعریف بهداشت روانی
3-2 ساختار خانواده و تاثیر آن بر بهداشت روانی 
4-2 صداقت در خانواده 
5-2 آزادی در رشد و تجربه اندوزی 
6-2 وضعیت اقتصادی خانواده 
7-2 خانواده شلوغ 
8-2 خانواده و افت تحصیلی 
9-2 خشونت در منزل 
10-2 اختلاف و درگیری پدر و مادر 
11-2 طلاق 
12-2 بیمار جسمی یا روانی یکی از افراد خانواده 
13-2 خانواده و تاثیر تنش های آن بر سلامت روانی فرزندان 
14-2 وظایف خانواده 
15-2 ارتباط موفق خانواده 
16-2 روابط خانوادگی 
17-2 بهداشت روانی در مدرسه 
18-2 نقش مدرسه در تأمین بهداشت روانى 
19-2 نقش معلم در تأمین بهداشت روانى 
20-2 یک معلم خوب باید از نظر تأثیرگذارى در بهداشت روانى کودک، صفات و ویژگى‌هاى زیر را داشته باشد 
21-2انواع دشواری های رفتاری دانش آموزان 
22-2نقش مدرسه در تکوین مشکلات رفتاری دانش آموزان 
23-2 استرس و بهداشت روانی 
1-23-2 استرس چیست؟
2-23-2 سه رویکرد در تعریف استرس وجود دارد 
3-23-2 ویژگی های رویداد تنش زا کدامند 
24-2 دو مقوله در مورد رویدادهای تنش زا وجود دارد. 
1-24-2 رویدادهای آسیبی 
2-24-2 رویداد غیر آسیبی 
1-2-24-2مهارپذیری 
2-2-24-2پیش بینی پذیر بودن 
3-2-24-2میزان فراخوانی توانایی ها 
25-2عوامل موثر بر تنیدگی 
26-2مهارتهای مقابله با استرس 
1-26-2راهبرد مقابله مسأله مدار 
2-26-2مهارت مقابله هیجان مدار 
27-2روش های کاهش استرس 
1-27-2حمایت اجتماعی 
2-27-2ورزش 
3-27-2ریلکسیشن یا آموزش تنش زدایی عضلانی تدریجی 
28-2 ملاک های سلامت روان 
29-2 نشانه های سلامت روان 
30-2 مطالعه سلامت فاعلی (ذهنی ) 
31-2 عوامل برهم زننده سلامت روان 
32-2بیماری روانی و سلامت روان(مدل حالت کامل ) 
33- 2بهداشت روان و ابعاد پیشگیری 
1-33-2پیشگیر اولیه 
2-33-2پیشگیری ثانویه 
3-33-2پیشگیری ثالثیه 
34-2عوامل موثر بر سلامت روان:
1-34-2عوامل زیستی 
2-34-2عوامل عاطفی و روانی 
3-34-2 عوامل اجتماعی 
35-2اصول بهداشت روانی 
36-2الگوی سلامت روانی کی یس 
1-36-2در این الگو سلامت روانی دو معیار اصلی دارد 
2-36-2خصوصیات یک فرد سالم 
3-36-2عوامل موثربر سلامتی 
37-2 نظر مکاتب روانشناسی در باره سلامت روان 
1-37-2 دیدگاه عمومی فلسفه هستی گرا 
2-37-2- مکتب رفتارگرایی 
3-37-2- مکتب انسانگرایی 
4-37-2- مکتب بوم شناسی 
5-37-2 مکتب روان کاوی 
38-2 نظریه های موجود در رابطه با سلامت روان 
1-38-2 نظریه مورای 
2-38-2نظریه ی یونگ 
3-38-2 نظریه کارن هورنای 
4-38-2 نظریه اریک برن 
5-38-2نظریه اریک فروم 
6-38-2 نظریه ویلیام مکدوگال 
7-38-2 نظریه هری استاک سالیوان 
8-38-2 نظریه گلداشتاین 
9-38-2 نظریه ویکتورفرنکل 
10-38-2 نظریه اسکینر 
39-2 چارچوب نظری تحقیق 
1-39-2مفهوم سلامت روانی در نظریه ی فروید 
2-39-2 نظریه ی مزلو 
1-2-39-2ویژگی های افراد سالم از دیدگاه مزلو 
3-39-2نظریه آلفرد آدلر 
4-39-2 نظریه آلبرت الیس
40-2شادمانی و هنر شاد زیستن 
41-2گروه مثبت شادی 
42-2 دو گروه مخالف شادی عبارتند از 
43-2تعریف شادکامی و راهکارهای شاد زیستن 
44-2تاریخچه شادکامی 
45-2دیدگاه های نظری در مورد شادکامی 
1-45-2 نظریه فیزیولوژیک 
2-45-2 نظریه ارضاع آنی نیازها 
2-45-2دیدگاه ویکتور فرانکل 
46-2 همبسته های شادمانی 
47-2 چهار صفت درونی شادمانی 
48-2 شادمانی در لحظه حال 
49-2 فواید شادمانی 
50-2 هشت راه مطمئن برای افزایش شادمانی 
51-2 ابعاد شادمانی 
52-2 پیدایش خوشبینی 
53-2 مدل شناختی - رفتاری فوردایس 
54-2 پیشینه تحقیق 
1-54-2 تحقیقات داخلی 
2-54-2 تحقیقات خارجی 
55-2 خلاصه و جمع بندی
فصل سوم: روش پژوهشی
1-3 مقدمه 
2-3روش انجام پژوهش 
3-3 طرح و مدل پژوهشی 
4-3جامعه آماری 103
5-3 روش نمونه گیری 
6-3 نحوه اجرا 
7-3روش گردآوری اطلاعات 
8-3 ابزارگردآوری اطلاعات 
9-3 روش نمره گذاری
10-3 اعتبار و روایی 
11-3 روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها 
منابع و ماخذ:
منابع فارسی 
منابع لاتین 
جدول ( 1-2 ) مفهوم سازی عملیاتی سازه ابعاد سلامت روان شناختی و اجتماعی 
جدول (1-3) طرح پژوهش 
جدول (2-3) شیوه ی اجرا 
جدول (3-3) خرده مقیاس های پرسشنامه 
فهرست نمودارها:
نمودار 1-2بیماری روانی و سلامت روان .مدل حالت کامل کی یس و لوپز(2002 ،ص50) 46
نمودار (1-3) مفهومی تحقیق 102

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه