مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود پرسشنامه استاندارد کیفیت زندگی مرتبط با سلامتی (وبر)

پرسشنامه-استاندارد-کیفیت-زندگی-مرتبط-با-سلامتی-(وبر)
پرسشنامه استاندارد کیفیت زندگی مرتبط با سلامتی (وبر)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 5
حجم فایل: 24 کیلوبایت
قیمت: 24500 تومان

توضیحات:
پرسشنامه استاندارد کیفیت زندگی مرتبط با سلامتی طراحی شده توسط وبر، در قالب فایل word، شامل 36 پرسش، به همراه نحوه امتیازدهی، تفسیر نتایج و منبع مورد استفاده.

پرسشنامه کیفیت زندگی مرتبط با سلامتی توسط وبر در سال 1992 ساخته شده است. و دارای 36 گویه و 8 مولفه می باشد.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه):
- تعداد گویه ها: 36
- تعداد مولفه: 8 مولفه (عملکرد جسمانی، محدودیتهای ایفای نقش ناشی از وضعیت سلامت جسمانی، محدودیتهای ایفای نقش ناشی از مشکلات هیجانی، انرژی و نشاط، سلامت عاطفی، عملکرد اجتماعی، درد، سلامت عمومی)
- روایی و پایایی: دارد
- نحوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
- نوع فایل: word و قابل ویرایش
- منبع: دارد

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود نحوه شناسایی و تربیت کودکان تیزهوش

نحوه-شناسایی-و-تربیت-کودکان-تیزهوش
نحوه شناسایی و تربیت کودکان تیزهوش
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 27
حجم فایل: 55 کیلوبایت
قیمت: 24500 تومان

توضیحات:
تحقیق با موضوع نحوه شناسایی و تربیت کودکان تیزهوش، در قالب فایل word و در حجم  27 صفحه، بصورت کاملاً ویرایش شده.

بخشی از متن:
تیزهوشان اکثراً رابطه ای خوب و مثبت با افراد پیرامون خود برقرار می کنند. این گونه دانش آموزان بیشتر به عنوان رهبران کلاس و مدرسه انتخاب می شوند و در فعالیتهای خارج از کلاس مانند شرکت در رویدادهای فرهنگی، ورزشهای گوناگون، امور فوق برنامه و کارهای ابتکاری بیشتر از همکلاسان خود فعالیت می کنند. تیزهوشان نسبت به مسائل اخلاقی و اجتماعی حساس هستند و مشکلاتی از قبیل فقر و رنج دیگران، بی عدالتی و رفتار غیرانسانی آنان را به شدت ناراحت و متأثر می کند. در مورد سازگاری کودکان تیزهوش یا کودکان که هوشبهر بالایی دارند پرسشهای متعددی مطرح شده است که آیا دارای محبوبیت هستند؟ و یا علاقه دارند با چه کسانی دوست شوند؟ باید گفت که کودکان تیزهوش از موقعیت اجتماعی بالایی برخوردارند ...

فهرست مطالب:
مقدمه
فصل اول: تعریف هوش
فصل دوم: تیزهوش به چه کسی گفته می شود؟
برخی از خصایص کوکان تیزهوش
نیازهای خاص کودکان تیزهوش
فصل سوم: انواع تیزهوش ها
تیزهوشان خلاق
تیزهوشان درس خوان
تیزهوشان حرفه ای یا مکانیک
تیزهوشان کم پیشرفت
نظرات درست و نادرست درباره تیزهوشی
فصل چهارم: کودکان تیزهوش را چگونه شناسایی و تربیت کنیم؟
کمال طلبی کودکان تیزهوش را چگونه می توان کنترل کرد؟
برای تربیت این کودکان چه فاکتورهایی را باید در نظر گرفت؟
والدین برای تربیت فرزند تیزهوششان به چه ابزاری نیاز دارند؟
علت خودکشی برخی از این کودکان در سن بلوغ چیست؟
فصل پنجم: گزینش و خصوصیات اخلاقی تیزهوشان
گزینش کودکان تیزهوش
خصوصیات اخلاقی تیزهوشان
ویژگی های تحصیلی تیزهوشان
فصل ششم: آموزش و سازگاری اجتماعی تیزهوشان
سازگاری کودکان تیزهوش
منابع و مأخذ

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود تحقیق بررسی عوامل اجتماعی موثر در افت تحصیلی در میان دانش آموزان دختر و پسر در مقطع متوسطه

تحقیق-بررسی-عوامل-اجتماعی-موثر-در-افت-تحصیلی-در-میان-دانش-آموزان-دختر-و-پسر-در-مقطع-متوسطه
تحقیق بررسی عوامل اجتماعی موثر در افت تحصیلی در میان دانش آموزان دختر و پسر در مقطع متوسطه
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 145
حجم فایل: 1698 کیلوبایت
قیمت: 23500 تومان

توضیحات:
تحقیق رشته علوم تربیتی با موضوع بررسی عوامل اجتماعی موثر در افت تحصیلی در میان دانش آموزان دختر و پسر در مقطع متوسطه، در قالب فایل word و در حجم 145 صفحه، به همراه پرسشنامه مورد استفاده، بصورت کاملا ویرایش شده و منظم.

چکیده:
از مسائل مهم جامعه ما افت تحصیلی دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی است. پدیده‌ای که مانعی جدی برای رسیدن به اهداف عالی آموزش و پرورش به حساب می‌آید. موضوع تحقیق حاضر «بررسی عوامل اجتماعی مؤثر بر افت تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه (دختر و پسر) در شهرستان آمل است. هدف اصلی پژوهش حاضر شناخت عوامل اجتماعی مؤثر بر افت تحصیلی دانش‌آموزان و ارائه راهکارهای صحیح بر اساس ارزشها و هنجارهای ملی و دینی برای بهبود این وضعیت است. روش تحقیق ما پیمایشی و جامعة آماری ما مجموع دانش‌آموزان دختر و پسری است که در خرداد ماه 1383 نتوانستند کارنامه قبولی دریافت کنند. شیوه نمونه‌گیری درتحقیق حاضر، نمونه گیری طبقه ای متناسب از نظر حجم بوده و بر اساس آن 178 دانش‌آموز به عنوان حجم نمونه انتخاب شدند. از میان رویکردهای مختلف جامعه‌شناسی در مورد افت تحصیلی، رویکرد تضاد به عنوان رویکرد اصلی در چارچوب نظری انتخاب شد که بر اساس آن رویکرد، مدل کلی تحلیل رسم شده و تحقیق صورت گرفت. در تحقیق حاضر متغیر وابسته ما افت تحصیلی بود که متغیرهای مستقل زیادی بر آن تأثیر داشت ولی چهار متغیر عمده انتخاب شده و بر اساس آن چهار فرضیه کلی بدین گونه مطرح شد. بین پایگاه اجتماعی - اقتصادی خانواده، سطح تحصیلات خانواده، عدم انسجام و گسیختگی روابط در خانواده و نگرش فرد نسبت به آینده شغلی خود با افت تحصیلی رابطه معناداری وجود دارد. بررسی هر چهار فرضیه از طریق ضریب همبستگی تای کندال صورت گرفت که نتایج آنها بدین گونه است. فرضیه اول یعنی بین پایگاه اجتماعی - اقتصادی خانواده با افت تحصیلی با اطمینان 99 درصد و سطح خطای کمتر از 1درصد و فرضیه دوم یعنی بین سطح تحصیلات خانواده و افت تحصیلی با اطمینان 99درصد و سطح خطای کمتر از 5 درصد و فرضیه سوم یعنی بین عدم انسجام و گسیختگی روابط در خانواده با افت تحصیلی با اطمینان 99درصد و سطح خطای کمتر از 1درصد نشانگر رابطه بین سه متغیر اصلی مستقل بیان شده با افت تحصیلی بود ولی در آزمون فرضیه چهارم هیچ رابطه‌ آماری معناداری بین نگرش فرد نسبت به آینده شغای با افت تحصیلی وجود ندارد. جهت شناخت میزان و شدت همبستگی میان مجموعه متغیرهای مستقل و متغیر وابسته از تحلیل رگرسیون چند متغیره و برای شناخت اثرات مستقیم و غیر مستقیم متغیرهای مستقل بر متغیر وابسته یعنی افت تحصیلی از روش تحلیل مسیر استفاده شده است که در روش تحلیل رگرسیون سطح تحصیلات خانواده (با ضریب تأثیر 18/0) و در روش تحلیل مسیر (با مجموع ضریب مسیر (21/0) بیشترین تأثیر را بر متغیر وابسته یعنی افت تحصیلی داشته است.

فهرست مطالب:

فصل اول: کلیات پژوهش
مقدمه
بیان مساله
سوال اصلی تحقیق
اهمیت وضرورت تحقیق
اهداف تحقیق
فصل دوم : ادبیات تحقیق
پیشینه تحقیق
پیشینه تحقیق درجهان
پیشینه تحقیق درایران
مفهوم آموزش وپرورش
جامعه شناسی آموزش وپرورش
هدف جامعه شناسی آموزش وپرورش
نظام جدید آموزش و پرورش درایران
نظام آموزش وپرورش جمهوری اسلامی ایران
آموزش وپرورش دوره متوسطه
افت تحصیلی
عوامل افت تحصیلی
بررسی افت تحصیلی وعوامل موثر درآن درچند کشور خارجی
دلایل ترک تحصیل در منطقه خاورمیانه
افت تحصیلی درچند کشور پیشرفته صنعتی وشیوه های مقابله با آن
مقابله با افت تحصیلی درکشورهای آسیا واقیانوس آرام
اقدام های سازمانی
اقدام های تربیتی
اقدام های انگیزشی ومادی
مشارکت اولیاء وجامعه محلی
اقدامهای غیر رسمی
افت تحصیلی درغرب وشیوه های مبارزه با آن
افت تحصیلی وعوامل فردی
افت تحصیلی وکمبود خانوادگی
افت تحصیلی وعوامل درون مدرسه
شیوه های برخورد با پدیده افت تحصیلی درغرب
روشهای ترمیمی وجبرانی مقابله با افت تحصیلی
روشهای تغییر وتحول بنیادی مدرسه
روشهای اصلاحی ودرمان آموزش وپرورش
آموزش وپرورش جبرانی
برنامه های متنوع جبرانی
اثرات آموزش وپرورش جبرانی
خدمات حمایتی
خدمات حمایتی در فرانسه
خدمات حمایتی در بلژیک: کلاسهای تطبیقی
آموزش متقابل
جنبشهای مبارزه با نابرابریها
آموزش خانواده
پیوند خانه ومدرسه
پروژه های محلی ومنطقه ای مبارزه با افت تحصیلی
بررسی مساله افت تحصیلی وارائه راه حلهای پیشنهادی در ایران
خسارتهای ناشی از شکست تحصیلی درایران
راه حلهای پیشنهادی واجرایی
روش دیگر جلوگیری از افت تحصیلی
رویکردهای جامعه شناسی به آموزش وپرورش
مفاهیم کلیدی
چارچوب نظری تحقیق
مدل تحلیلی تحقیق
فرضیه های تحقیق
مدل تحلیلی عوامل اجتماعی موثر بر افت تحصیلی
تعاریف نظری وعملیاتی مفاهیم
فصل سوم : روش شناسی تحقیق
روش و فنون تحقیق
جامعه آماری
شیوه برآورد حجم نمونه
روش نمونه گیری
واحد وسطح مشاهده
شیوه جمع آوری اطلاعات
اعتبار و پایایی
روش تجزیه وتحلیل داده های آماری
فصل چهارم : نتیجه گیری ویافته های تحقیق
نتایج توصیفی
نتایج همبستگی ها
نتایج حاصل از تحلیل رگرسیون چند متغیره
نتایج حاصل از تحلیل مسیر
فصل پنجم : نتیجه گیری وپیشنهادات
خلاصه نتایج حاصل از توصیف داده ها
خلاصه نتایج حاصل از تبیین داده ها
محدودیتها
پیشنهاد ها
منابع و مأخذ
پیوست

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پرسشنامه استاندارد خود تاب آوری (کلاهنن)

پرسشنامه-استاندارد-خود-تاب-آوری-(کلاهنن)
پرسشنامه استاندارد خود تاب آوری (کلاهنن)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 2
حجم فایل: 18 کیلوبایت
قیمت: 24500 تومان

توضیحات:
دانلود پرسشنامه استاندارد خود تاب آوری، طراحی شده توسط کلاهنن، در قالب فایل word، شامل 14 پرسش به همراه نحوه امتیازدهی، تفسیر نتایج، روایی و پایابی و منبع مورد استفاده.

پرسشنامه خود تاب آوری اولین بار توسط کلاهنن (1996) به شکل مقیاس خودگزارشی ارزیابی تاب آوری از عبارات پرسشنامه روانشناختی کالیفرنیا CPI اقتباس شده و روی نمونه ای از زوج های فارغ التحصیل شده کالیفرنیایی اجرا شده است.

ویژگی پرسشنامه(بطور خلاصه):
تعداد گویه ها: 14
تعداد مولفه: مولفه ندارد
روایی و پایایی: دارد
نحوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
نوع فایل: word و قابل ویرایش
منبع: دارد

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پرسشنامه کنجکاوی و اکتشاف (کاشدان و همکاران)

پرسشنامه-کنجکاوی-و-اکتشاف-(کاشدان-و-همکاران)
پرسشنامه کنجکاوی و اکتشاف (کاشدان و همکاران)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 8
حجم فایل: 918 کیلوبایت
قیمت: 24500 تومان

توضیحات:
پرسشنامه استاندارد کنجکاوی و اکتشاف طراحی شده توسط کاشدان و همکاران، در قالب فایل word، شامل 10 سوال، همراه با نحوه امتیازدهی، تفسیر نتایج، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده.

پرسشنامه کنجکاوی و اکتشاف توسط اساتید دانشگاه های جرج ماسون، کانزاس، شمال کارولینا در گرنس بورو و کالورادو ایالت متحده امریکا در سال 2009 هنجاریابی شده و پرسشنامه شامل 10 سوال بوده با دو مؤلفه گستره و دربرگیرنده است. و سوال های 1، 3، 5، 7، 9 نشان دهنده گستره و سوال های 2، 4، 6، 8، 10 نشان دهنده دربرگیرنده می باشد. این مقیاس ده گویه ای که نسخه نو و پیشرفته پرسشنامه کنجکاوی و اکتشاف است. پرسشنامه حاضر ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که اعتباریابی این پرسشنامه در مدارس شهر اصفهان هنجاریابی شده است.

ویژگی پرسشنامه(بطور خلاصه):
تعداد گویه ها:10
تعداد مولفه: 2مولفه (گستره و دربرگیرنده)
روایی و پایایی: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
نوع فایل: word و قابل ویرایش
منبع: مقاله لاتین این پرسشنامه نیز پیوست گردیده است.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه