مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود پروپوزال رابطه بین راهبردهای مدیریت تعارض و مهارتهای ارتباطی مدیران با سلامت سازمانی مدارس متوسطه

پروپوزال-رابطه-بین-راهبردهای-مدیریت-تعارض-و-مهارتهای-ارتباطی-مدیران-با-سلامت-سازمانی-مدارس-متوسطه
پروپوزال رابطه بین راهبردهای مدیریت تعارض و مهارتهای ارتباطی مدیران با سلامت سازمانی مدارس متوسطه
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 15
حجم فایل: 178 کیلوبایت
قیمت: 31500 تومان

توضیحات:
پروپوزال آماده پایان نامه کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی- تحقیقات آموزشی با عنوان رابطه بین راهبردهای مدیریت تعارض و مهارتهای ارتباطی مدیران با سلامت سازمانی مدارس متوسطه،  در قالب فایل word و در حجم  15 صفحه.

بخشی از بین مسئله:
مدیران در قرن حاضر به توانایی های متعددی نیاز دارند که هر کدام می تواند به نوعی در روند زندگی کار او تأثیرگذار باشد، از این میان توانایی برقراری ارتباط و ایجاد مناسبات اجتماعی از جمله مهمترین مهارت ها است. ارتباطات، یک مهارت بسیار مهم مدیریت و مبنای لازم برای مدیریت کارآمد است. از طریق ارتباطات است که مدیران روابط بین اشخاص را که برای انجام وظایف روزانه شان به نحو مطلوب ضرورت دارد، برقرار می سازند و حفظ می کنند. هیچ مدیری نمی تواند کار خود را به خوبی بدون ارتباطات خوب و مهارت های ارتباطی انجام دهد(شرمرهورن، هانت و ازبورن ، ترجمه ایران نژاد پاریزی، سبحان الهی و بابایی، 1386).
اگر مدیران آموزشی علاوه بر دانش از مهارت های کافی برخوردار باشند، بدون تردید نظام آموزشی نیز از اثربخشی، کارایی و اعتبار بالایی برخوردار خواهد بود: یکی از این مهارت ها، فن رفتار با کارکنان یا به سخن دیگر "مهارت ارتباطی " است. مهارت ارتباطی یکی از مهارت های مهم و به منزله ی ابزار کار مدیران آموزشی است که در موفقیت و اثربخشی آنان تأثیر بسزایی دارد (میرکمالی، 1378). بنابراین محقق در پژوهش حاضر در نظر دارد به سوال اساسی زیر پاسخ دهد:
 آیا بین راهبردهای مدیریت تعارض و مهارتهای ارتباطی مدیران با سلامت سازمانی مدارس متوسطه رابطه وجود دارد؟





______________________________________________________________

سایر محصولات مرتبط:

پاورپوینت پایان نامه رابطه بین راهبردهای مدیریت تعارض و مهارت های ارتباطی مدیران با سلامت سازمانی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود تحقیق آموزش الکترونیکی و کاربرد آن در نظام آموزشی

تحقیق-آموزش-الکترونیکی-و-کاربرد-آن-در-نظام-آموزشی
تحقیق آموزش الکترونیکی و کاربرد آن در نظام آموزشی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx, pptx
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 1013 کیلوبایت
قیمت: 25500 تومان

توضیحات:
تحقیق با موضوع آموزش الکترونیکی و کاربرد آن در نظام آموزشی، در قالب فایل word و در حجم 11 صفحه، به همراه فایل پاورپوینت ارائه کلاسی این تحقیق در حجم 18 اسلاید.

بخشی از متن:
اولین دوره آموزشی از راه دور دانشگاهی که در سال 1892 تأسیس شد، متکی بر اداره پست اداره می شد. روشهای بهره گیری از آموزش غیرحضوری مبتنی بر فناوری به اوایل دهه 1900 میلادی باز می گردد. در اواسط قرن بیستم برنامه های آموزشی متنوعی نیز وجود داشت و مجوز اولین رادیوی آموزشی دانشگاهی در سال 1921 صادر شد، که اولین پایه شکل گیری آموزش الکترونیکی محسوب می گردد. در سال 1960 با تکامل و پیشرفت رسانه ها، تکنولوژی آموزش از راه دور نیز دچار تغییر شد و به جای تکیه بر سیستم پستی، دانشگاه ها با استفاده ترکیبی از ابزار چند رسانه ای مالتی مدیا، جهت پشتیبانی آموزشی از دانشجویان ثبت نام می نمودند به نحوی که علاوه بر انگلستان و آمریکا در سایر کشور های اروپایی و آسیایی مؤسسات آموزش الکترونیکی توسعه یافت. امروزه آموزش( یادگیری) الکترونیکی مبتنی بر استفاده از تکنولوژیهای جدید، ابزاری است برای انتقال دانش روز که می تواند انواع تخصص و مهارت در رشته های متفاوت را در اختیار دانش پژوهان قرار دهد. در واقع" آموزش الکترونیکی ثابت کرده است که 20 تا 25 درصد یادگیری را نسبت به کلاسهای درس سنتی افزایش می دهد.

فهرست مطالب فایل word:
تاریخچه آموزش الکترونیکی ایران و جهان
تعاریف آموزش الکترونیکی
دسته بندی انواع آموزش الکترونیکی
زیر ساخت های پیاده سازی آموزش الکترونیکی
مهارتهای مورد نیاز برای آموزش آنلاین موفقیت آمیز
تفاوت آموزش سنتی  با آموزش الکترونیکی (مدرن)
مهم ترین دستاورد های یادگیری الکترونیکی
مزایای آموزش الکترونیکی
منابع

فهرست مطالب فایل powerpoint:
تاریخچه آموزش الکترونیکی
تعاریف آموزش الکترونیکی
دامنه آموزش الکترونیکی
طبقه بندی انواع آموزش الکترونیکی
زیر ساخت­های پیاده سازی آموزش الکترونیکی
مهارتهای مورد نیاز برای آموزش آنلاین موفقیت آمیز
تفاوت آموزش سنتی  با آموزش الکترونیکی (مدرن)
مزایای آموزش الکترونیکی
مهم ترین دستاورد های آموزش(یاگیری) الکترونیکی
منابع  و  مأخذ

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود تحقیق ارزشیابی اجرای طرح آزمایشی مجتمع های آموزشی و پرورشی روستایی در ارتقای کیفی ...

تحقیق-ارزشیابی-اجرای-طرح-آزمایشی-مجتمع-های-آموزشی-و-پرورشی-روستایی-در-ارتقای-کیفی--
تحقیق ارزشیابی اجرای طرح آزمایشی مجتمع های آموزشی و پرورشی روستایی در ارتقای کیفی ...
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 101
حجم فایل: 803 کیلوبایت
قیمت: 26600 تومان

توضیحات:
تحقیق رشته علوم تربیتی (مدیریت و برنامه ریزی آموزشی) با عنوان ارزشیابی اجرای طرح آزمایشی مجتمع های آموزشی – پرورشی روستایی در ارتقای کیفی آموزش و پرورش ابتدایی شهرستان های گرمی و انگوت در سال تحصیلی89-90 ، در قالب فایل word و در حجم 101 صفحه، به همراه پرسشنامه مربوطه.

چکیده:
هدف اصلی پژوهش حاضر ارزشیابی اجرای طرح آزمایشی مجتمع های آموزشی – پرورشی روستایی در ارتقای کیفی آموزش و پرورش ابتدایی شهرستان های گرمی و انگوت می باشد. جامعه آماری مورد نظر در این پژوهش متشکل از کلیه عوامل اجرایی مجتمع های آموزشی – تربیتی شهرستانهای گرمی و انگوت در سال تحصیلی 89-90 می باشد.که تعداد این افراد جمعاً 93 نفر که در 26 مجتمع آموزشی، مشغول به فعالیت می باشند. نمونه آماری مورد نظر که به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شده بدین ترتیب که از 13 مجتمع آموزشی شهرستان انگوت با عوامل اجرایی 28 نفری 20 نفر انتخاب، و از 13 مجتمع آموزشی شهرستان گرمی با عوامل اجرایی 65 نفری 53 نفر و کلاً از مجتمع های آموزشی دو شهرستان 73 نفر به عنوان نمونه انتخاب شده است.

فهرست مطالب:

مقدمه
فصل اول : کلیات پژوهش
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت پژوهش
اهداف پژوهش
سوالات پژوهش
تعاریف عملیاتی
فصل دوم :ادبیات تحقیق
مقدمه
مجتمع آموزشی روستایی دوره ابتدایی
مدارس خوشه ای
اهداف مدارس خوشه ای
اهداف مجتمع آموزشی
ویژگی های طرح مجتمع آموزشی
تاریخچه مجتمع آموزشی
مبانی نظری تأسیس مجتمع آموزشی: مدارس خوشه ای
پژوهش های انجام شده در رابطه با مجتمع آموزشی در داخل و خارج از کشور
فصل سوم : روش تحقیق
روش تحقیق
جامعه آماری
نمونه و روش نمونه گیری
ابزار اندازه گیری
روش جمع آوری اطلاعات
فصل چهارم : تجزیه و تحیل یافته ها
روشهای تجزیه و تحلیل داده ها
یافته ها
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات
بحث و نتیجه گیری
محدودیت های پژوهش
توصیه ها و پیشنهادات
فهرست منابع و مأخذ
پیوست ها

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پرسشنامه الگوهای تدریس

پرسشنامه-الگوهای-تدریس
پرسشنامه الگوهای تدریس
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 3
حجم فایل: 18 کیلوبایت
قیمت: 24500 تومان

توضیحات:
پرسشنامه الگوهای تدریس، در قالب فایل word و در حجم 3 صفحه، شامل 36 سوال،  به همراه راهنمای نمره گذاری و تفسیر، سئوالات مرتبط با هر بعد، روایی و پایایی پرسشنامه و منبع مورد استفاده.

پرسشنامه حاضر با هدف تعیین، شیوه تدریس اساتید بر اساس الگوهای تدریس(خانواده های اطلاعات پردازی، اجتماعی، انفرادی و سیستم های رفتاری) طراحی گردیده است. پرسشنامه الگوهای تدریس، یک پرسشنامه­ محقق ساخته است که مؤلفه­ های اصلی آن برگرفته از کتاب الگوهای تدریس جویس و همکاران، ترجمه بهرنگی (1384) و سوالهای آن از کتاب الگوهای تدریس بهرنگی (1384)، پرسشنامه ترجیح سبک تدریس و پرسشنامه شیوه تدریس اساتید بر اساس الگوی آموزش مشارکتی استخراج شده است.
این پرسشنامه شامل 36 سوال است و دارای چهار خرده مقیاس می‌باشد که 17 آیتم مربوط به خانواده الگوی اطلاعات پردازی، 5 آیتم مربوط به خانواده­ الگوی اجتماعی، 9 آیتم مربوط به خانواده­ الگوی انفرادی و 5 آیتم مربوط خانواده الگوی سیستم­ های رفتاری می‌باشد. در ضمن این پرسشنامه در یک پایان نامه کارشناسی ارشد نیز بکار گرفته شده است و منبع آن نیز داخل فایل ذکر شده است.

این پرسشنامه به همراه راهنمای نمره گذاری و تفسیر، سئوالات مرتبط با هر بعد، روایی و پایایی و منبع مربوطه ارائه می گردد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پرسشنامه صلاحیت های حرفه ای معلمان

پرسشنامه-صلاحیت-های-حرفه-ای-معلمان
پرسشنامه صلاحیت های حرفه ای معلمان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 3
حجم فایل: 18 کیلوبایت
قیمت: 24500 تومان

توضیحات:
پرسشنامه صلاحیت های حرفه ای معلمان، در قالب فایل word و در حجم 3 صفحه، شامل 39 سوال، به همراه راهنمای نمره گذاری، سئوالات مرتبط با هر بعد، روایی و پایایی پرسشنامه و منبع مورد استفاده.

پرسشنامه ی حاضر با هدف تعیین صلاحیتهای حرفه ای معلمان (شناختی-مهارتی، نگرشی رفتاری و مدیریتی)  طراحی گردیده است. پرسشنامه صلاحیت های حرفه ای معلمان، یک پرسشنامه­ محقق ساخته است که مؤلفه­ های اصلی آن برگرفته از تحقیق ملائی نژاد (1391) می ­باشد که در واقع مولفه ­های مذکور در بیشتر تحقیقات انجام شده در این زمینه تقریبا وجود دارد. سؤالات پرسشنامه مذکور از این دلالت ها استخراج شده است.
این پرسشنامه شامل 39 سوال است و دارای سه خرده مقیاس می‌باشد که 14 آیتم مربوط به صلاحیت شناختی، 9 آیتم مربوط به صلاحیت نگرشی و 16 آیتم مربوط به صلاحیت مدیریتی می‌باشد. در ضمن این پرسشنامه در یک پایان نامه کارشناسی ارشد نیز مورد استفاده قرار گرفته است که منبع مربوطه نیز در داخل فایل ذکر شده است.

این پرسشنامه به همراه راهنمای نمره گذاری، سئوالات مرتبط با هر بعد، روایی و پایایی و منبع مربوطه ارائه می گردد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه