مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود پژوهش اقلام تعهدی سود حسابداری و ضریب پایداری اقلام تعهدی و ضریب پایداری جریانهای نقدی ، سود

پژوهش-اقلام-تعهدی-سود-حسابداری-و-ضریب-پایداری-اقلام-تعهدی-و-ضریب-پایداری-جریانهای-نقدی--سود
پژوهش اقلام تعهدی سود حسابداری و ضریب پایداری اقلام تعهدی و ضریب پایداری جریانهای نقدی ، سود
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 99
حجم فایل: 160 کیلوبایت
قیمت: 38000 تومان

توضیحات:
پژوهش با موضوع اقلام تعهدی سود حسابداری و ضریب پایداری اقلام تعهدی و ضریب پایداری جریانهای نقدی ، سود و پیش بینی سود آتی، در قالب word و در 99 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن:
-۱ ) مقدمه
کیفیت گزارشگری مالی از جمله موضوعاتی است که در سالهای اخیر بخش وسیعی از پژوهش ها در مدیریت مالی و حسابداری را به خود اختصاص داده است. در این پژوهش ها اثرات کیفیت گزارشگری مالی با استفاده از معیارهای متفاوت و نیز بر ابعاد مختلف شرکت مانند هزینه سرمایه، هزینه بدهی، کارایی سرمایه گذاری، بازده سهام، ارزش بازار سهام و ... مورد بررسی قرار گرفته است. این اثرات عمدتا بر مبنای تئوری عدم تقارن اطلاعاتی و رابطه نمایندگی تجزیه و تحلیل شده اند. یکی از مسائلی که همیشه مورد توجه تدوین کنندگان استانداردها، تهیه کنندگان گزارشات مالی و استفاده کنندگان از این گزارشات می باشد، وجود محتوای اطلاعاتی ارقام گزارش شده می باشد.در این میان برخی از ارقام حسابداری از جانب سرمایه گذاران بیشتر مورد توجه می باشند. از جمله آنها سود حسابداری و توان پیش بینی کنندگی آن که جهت ارزیابی جریانات نقدی و بازده سرمایه گذاری مورداستفاده قرار میگیرد، می باشند (اسماعیلی،۱۳۸۵). این پژوهش ها از آنجا دارای اهمیت هستند که حسابداری تعهدی متضمن قضاوتهای شخصی متعدد است. در تعیین سود، مشکلات مفهومی و اجرایی متعددی در ارتباط با اقلام قابل انتقال به دوره های آتی، تسهیم و تخصیص ها و ارزیابی ها وجود دارد. منتقدان این اتهام را بر سیستم حسابداری وارد می آورند که بجای محتوای اقتصادی رویدادها، محتوای حسابداری آنها را ثبت می نماید. برخی از رویدادهای اقتصادی اصلاً در سیستم حسابداری شناسایی نمی شوند. در حالی که رویدادهای دیگری که در اهمیت اقتصادی آنها جای تردید وجود دارد با تمام جزئیات مربوط ثبت می شوند (نوروش،۱۳۸۲).
پژوهشگر فصل دوم مبانی نظری و پیشینه پژوهش را در قالب گفتارهای زیر تدوین نموده است.

• گفتار نخست: اقلام تعهدی سود حسابداری
• گفتار دوم: ضریب پایداری اقلام تعهدی سود حسابداری
• گفتار سوم: ضریب پایداری جریان نقدی
• گفتار چهارم: مفاهیم سود و پیش بینی سود آتی
• گفتار پنجم: سرمایه گذاران و واکنش آنها
• گفتار ششم: پیشینه پژوهش

۲-۲) مبانی نظری:
2-2-1)گفتار نخست: اقلام تعهدی سود حسابداری
۲-۲-1-1) حسابداری تعهدی
حسابداری تعهدی (به عبارتی حسابداری ماندگار)نگاهی کلی به درآمد ها و ثبت آنها داشته و به هزینه ها که درصدی از آنها به عنوان دارایی های قابل ثبت است توجه دارد همچنین در نظام تعهدی ،قیمت تمام شده نیز مورد توجه خاص قرار می گیرد. در این نظام مالی ، درآمدها در حساب سال مالی که تحقق یافته اند ، منظور می شوند هر چند که ممکن است وجوه نقد حاصل از آنها (ارائه خدمات و یا فروش )در سال های مالی قبل یا بعد دریافت شود.به عبارتی هزینه ها در حساب همان دوره مالی که تعهد ایجاد شده است منظور می شود . صرف نظر از آنکه وجه تعهدها و کارهای مزبور چه زمان پرداخت و یا دریافت شده باشد. در این نظام قیمت تمام شده از ارکان کار است همچنین ارائه اطلاعات کامل و جامع از عملکرد مالی سازمان به مدیران به راحتی صورت می گیرد. این ویژگی ها باعث شده است کاربرد این نظام در موسسات انتفاعی از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد. با توجه به تعاریف مختصر و کوتاهی که از این نظام مالی ارائه شد می توان استنباط کرد که حسابداری تعهدی ثبت اموال و دارایی ها را نیز به صورت کامل انجام داده وبه کلیه اتفاقات و امور جاری سازمان توجه دارد . زمانی که ثبت درآمدها ، هزینه ها، دارایی ها و اموال ، هرکدام به جای خود انجام می شود ، ارائه عملکرد سازمان به راحتی امکان پذیر خواهد بود .در این شرایط با توجه به بهتر شدن اعمال مدیریت برمنابع مالی و اموال همچنین امکان شفاف سازی مالی در سازمان و ارائه گزارش به مردم ، می توان تعامل بهتری میان سازمان و مردم برقرار کرد .در نتیجه ثبت های حسابداری تعهدی ،در صورت های مالی شرکت ها ،اقلامی تحت عنوان "اقلام تعهدی " بوجود می آید که اساس سیستم حسابداری تعهدی می باشد و در واقع مزیت این سیستم نسبت به حسابداری نقدی می باشدکه آن را در کلیه سازمان های انتفاعی قابل استفاده کرده است (کوهن ، 2010).
و . . . .

فهرست مطالب:
2-1)مقدمه
۲-۲) مبانی نظری
2-2-1)گفتار اول: اقلام تعهدی سود حسابداری
2-2-1-1)حسابداری تعهدی
2-2-1-2)مفهوم اقلام تعهدی
2-2-1-3)اهمیت اقلام تعهدی سود حسابداری
2-2-1-4)اقلام تعهدی سود حسابداری و نقش این اقلام درگزارشگری مالی
2-2-1-5)کیفیت اقلام تعهدی
2-2-1-6)اقلام تعهدی سود حسابداری و نقش آنها در بازده مورد انتظارسهامداران
2-2-3)گفتار دوم: ضریب پایداری اقلام تعهدی
2-2-3-1)رابطه بین اقلام تعهدی و بازده سهام
2-2-3-2)ضریب پایداری اقلام تعهدی سود حسابداری و پیامد های آن
2-2-3-3)رابطه ی پایداری اقلام تعهدی وسودهای آتی
2-2-3-4)مزایای اطلاعاتی سود حسابداری تعهدی
2-2-3-5)اقلام تعهدی سود حسابداری ونقش آنها در نابه هنجاری واکنش بازار سرمایه
2-2-4)گفتار سوم: ضریب پایداری جریانهای نقدی
2-2-4-1)وجه نقد و چارچوب نظری
2-2-4-2)حرکت به سوی جریان های نقدی
2-2-4-3)اهمیت جریان های نقدی
2-2-4-4)جریان های نقدحاصل از عملیات واهمیت آن در واحدهای انتفاعی
2-2-4-5)اهمیت جریان های نقدی وگزارشگری مالی
2-2-4-6)اهمیت جریان های نقدی در شناسایی رویدادهای مالی واحدهای اقتصادی
2-2-4-7)حساسیت جریان نقدی وجه نقد
2-2-4-8)توانایی پیش بینی جریان های نقدی در واحد های انتفاعی
2-2-4-9)ارتباط وجه نقد با سود
2-2-4-10)ارتباط بین اهداف حسابداری و وجه نقد
2-2-5)گفتار چهارم: سود و پیش بینی سود آتی
2-2-5-1)پیش بینی سود و استفاده کنندگان پیش بینی سود
2-2-5-2)فواید پیش بینی سود برای سرمایه گذاران
2-2-5-3)اطلاعات حسابداری و قابلیت پیش بینی آنها
2-2-5-4)سود(کیفیت حسابداری)به عنوان وسیله ای برای پیش بینی
2-2-5-5)قابلیت پیش بینی سود
2-2-5-6)سودمندی ارقام حسابداری در پیش بینی رویدادهای آتی
2-2-5-7)پیش بینی سود توسط تحلیل گران
2-2-5-8)پیش بینی سود توسط مدیران
2-2-6)گفتار پنجم: سرمایه گذاران و واکنش های آنان
2-2-6-1)واکنش بازار به اطلاعات مرتبط با سودگزارش شده
2-2-6-2)دلایل واکنش های متفاوت بازار
2-2-6-3)واکنش سرمایه گذاران نسبت به تغییرات اقلام تعهدی
2-2-6-4)واکنش سرمایه گذاران به اقلام تعهدی خلاف قائد
2-2-6-5)دلایل واکنش های نابه هنجار سرمایه گذاران مبتنی بر اقلام تعهدی
2-2-7) گفتارششم:ارتباط بین متغیرهای اساسی پژوهش مبتنی برمبانی نظری
2-2-8)گفتار هفتم: پیشینه پژوهش
2-2-8-1)پژوهش های انجام شده در خارج از کشور
2-2-8-2)پژوهش های انجام شده در داخل کشور
2-2-9)خلاصه نتایج پژوهش
2-2-10)خلاصه فصل و مبنای نظری ارتباط بین متغیرها

منابع دارد

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پرسشنامه مسئولیت پذیری گاف به همراه 20 مراجعه واقعی تکمیل شده در اکسل

پرسشنامه-مسئولیت-پذیری-گاف-به-همراه-20-مراجعه-واقعی-تکمیل-شده-در-اکسل
پرسشنامه مسئولیت پذیری گاف به همراه 20 مراجعه واقعی تکمیل شده در اکسل
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx, pdf, xlsx
تعداد صفحات: 14
حجم فایل: 1242 کیلوبایت
قیمت: 12000 تومان

توضیحات:
پرسشنامه مسئولیت پذیری گاف به همراه 20 مراجعه واقعی تکمیل شده در اکسل.

این مقیاس اولین بار همراه با ۱۴ مقیاس دیگر در “پرسشنامه روانشناختی کالیفرنیا” توسط گاف(۱۹۸۴) مطرح گردید(مارنات، ۱۹۹۰). مقیاس سنجش مسئولیت پذیری ۴۲ سوالی به منظور سنجش ویژگی هایی از قبیل وظیفه شناسی، احساس تعهد، سخت کوشی،جدیت ، قالیت اعتماد، رفتار مبتنی بر نظم و مقررات، منطق و احساس مسئولیت مورد استفاده قرار گرفت(مارنات، ترجمه نیکخو، ۱۳۷۴).
پرسشنامه گاف برای اولین بار توسط دانشجویان هوشبری علوم پزشکی تبریز زیر نظر دکتر بهرنگ طیاری ارزیابی شد که فایل ارزیابی ضمیمه است. فرافایل

فایل اصلی شامل تعریف عملیاتی و تعریف مفهومی می باشد.
منابع اصلی دارد
تفسیر دارد

اثربخشی توسط بیست مراجعه واقعی پیش آزمون و پس آزمون در یک فایل اکسل برای هر سئوال ثبت گردیده است که این فایل اکسل بیشتر برای مقاله و رساله کاربرد دارد.

- قابل استفاده برای همه گرایش های روانشناسی در مقاطع کارشناسی و ارشد( بالینی – تربیتی- کودک و نوجوان-عمومی و سایر گرایشهای روانشناسی )
توضیحات کوتاه از متن: پاسخهای این پرسشنامه بصورت ۰ و ۱ نمره گذاری می شود. به این معنی که آزمودنی در صورت موافق بودن با هر عبارت در مقابل آن علامت تیک و در صورت مخالفت با هر عبارت در مقابل آن علامت ضربدر قرار می دهد. در صورت موافقت با عبارات ۲، ۴، ۹، ۱۰، ۲۰، ۲۲، ۲۴، ۲۶، ۳۰، ۳۱، ۳۲، ۳۳، ۳۴، ۳۷، ۳۸، ۳۹ آزمودنی برای هر عبارت ۱ نمره و در صورت مخالفت نمره ۰ دریافت می کند. برای سایر سوالات بر عکس است. یعنی آزمودنی در صورت مخالفت با آنها نمره ۱ و در صورت موافقت نمره ۰ دریافت می کند.

شما با دریافت این محصول، کلیه مطالب مربوط به مسئولیت پذیری را یاد می گیرید. محصول دربرگیرنده تمامی موارد فوق در قالب یک فایل Pdf و Wordبه صورت آماده جهت استفاده می باشد. تنها زحمت شما مطالعه این محصول است.
این محصول را می توانید هم در مقطع کارشناسی و هم در مقطع کارشناسی ارشد برای تمام گرایش ها ی روانشناسی استفاده نمایید.

راهنمای دانلود و استفاده از محصول:
- پس از تکمیل خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار می‌گیرد. ضمن اینکه لینک دانلود فایل به ایمیل شما نیز ارسال می شود.
- کافیست محصول را از حالت فشرده خارج کنید.
- محصول دریافت شده قابل چاپ و قابل مشاهده بر روی کامپیوتر، تبلت و گوشی می‌باشد.
- محصول به صورت PDF, Word در اختیار شما قرار میگیرد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاوپوینت مقدمات مدیریت آموزشی

پاوپوینت-مقدمات-مدیریت-آموزشی
پاوپوینت مقدمات مدیریت آموزشی
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 240
حجم فایل: 2200 کیلوبایت
قیمت: 27000 تومان

توضیحات:
پاوپوینت کتاب مقدمات مدیریت آموزشی بر اساس کتاب دکتر علی علاقه بند، در 240 اسلاید.

بخشی از متن فایل:
مدیریت عبارت است از :
- هنر انجام دادن کار به وسیله دیگران ( فالت . 1924)
-ایجاد محیطی مؤثر برای افراد که در گروههای رسمی سازمانی فعالیت می کنند ( کونتزواودانل . 1972)
- هماهنگ سازی منافع انسانی و مادی در جهت تحقق هدفها ( کاست ورزنزویگ.1974)
-فراگرد تبدیل اطلاعات به عمل – این فراگرد تبدیل و تغییر را تصمیم گیری می نامیم (فورستر. 1972)

فهرست مطالب:
فصل اول: تعریف سازمان 
عناصر و ویژگیهای مشترک سازمانها
انواع سازمانها
تعریف مدیریت
کارکردهای مدیریت
شیوه های مطالعه مدیریت
فصل دوم: تصمیم گیری
و ...
...


دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت آرایه های ادبی بدیع آرایه های لفظی آرایه های معنوی ویژه امتحانات نهایی و کنکور

پاورپوینت-آرایه-های-ادبی-بدیع-آرایه-های-لفظی-آرایه-های-معنوی-ویژه-امتحانات-نهایی-و-کنکور
پاورپوینت آرایه های ادبی بدیع آرایه های لفظی آرایه های معنوی ویژه امتحانات نهایی و کنکور
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 80
حجم فایل: 2483 کیلوبایت
قیمت: 31000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت آرایه های ادبی بدیع آرایه های لفظی آرایه های معنوی ویژه امتحانات نهایی و کنکور.

بخشی از متن:
بدیع لفظی و بدیع معنوی
«بَدیع»‌، در لغت‌ به‌ معنى‌ پدید آورنده‌ و نوآورنده‌ (در معنای فاعلى‌)؛ هم چنین نوآورده‌ شده‌ و جدید (در معنای مفعولى‌) است.

در اصطلاح‌ شاخه‌ای‌ از علوم‌ «بلاغت‌»است که‌ دربارۀ چگونگى‌ آرایش‌های‌ لفظى‌ و معنوی‌ کلام،‌ پس‌ از رعایت‌ اصول‌ بلاغت‌ گفت‌ و گو مى‌کند.

«علم بدیع»، دانشی است که در آن از زیبایی‌های الفاظ و آرایش نیکوی سخن بحث می‌شود.

به تعبیر دیگر «دانش بدیع، مجموعه شگردها (فنونی) است که کلام عادی را کم و بیش تبدیل به کلام ادبی می‌کند و یا کلام ادبی را به سطح والاتری از ادبی بودن یا سبک ادبی داشتن، تعالی می‌بخشد».

فهرست مطالب:
بدیع
انواع بدیع بدیع لفظی بدیع معنوی
موسیقی لفظی کلام به سه روش به وجود می آید
نمونه های واج آرایی ( نغمه ی حروف )
آرایه تکرار
آرایه سجع
تضمینُ المُزدَوَج
فایده ی سجع ــ نثر و شعر مسجَّع
انواع سجع
ترصیع
انواع جناس
اشتقاق
بدیـع معنوی
روش های ایجاد موسیقی معنوی
مراعات نظیر
تلمیح
تضمین
تضاد
حس آمیزی
ایهام
لف و نشر
اغراق
حسن تعلیل

فروش فایل با سایت فرافایل
بکارگریی تم، افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار زیبا
نوع فایل PowerPoint pptx قابل ویرایش و آماده پرینت می باشد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پژوهش مبانی الگوی تعالی سازمانی و سرآمدی

پژوهش-مبانی-الگوی-تعالی-سازمانی-و-سرآمدی
پژوهش مبانی الگوی تعالی سازمانی و سرآمدی
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 67
حجم فایل: 551 کیلوبایت
قیمت: 38000 تومان

توضیحات:
دانلود پژوهش با موضوع مبانی الگوی تعالی سازمانی و سرآمدی،
در قالب doc و در 67 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن:
2-1- مقدمه
مدل‌های تعالی سازمانی ابزاری جامع و مناسب برای سنجش عملکرد سازمان بشمار می‌آیند که کنترل و بهبود را تسهیل می‌کنند، سازمان‌ها به دنبال رشد و پیشرفت می‌باشند و برای ارزیابی میزان موفقیت سازمان در دست‌یابی به اهداف باید سازمان را بر اساس چشم انداز, استراتژی, برنامه‌های استراتژیک و اهداف بلند مدت مورد ارزیابی قرار داد. دیگر نمی توان سازمان را بر اساس نتیجه‌ی نهایی آن مورد سنجش قرار داد. از آنجا که یک محصول نهایی به تنهایی بیان گر نحوه‌ی عملکرد سازمان نیست، برای ارزیابی کیفی سازمان باید نتایج و فرایند‌ها را در کنار هم مورد توجه قرار داد (فوینتس و همکاران،2004)
مدل تعالی سازمانی چارچوبی روشمند برای ارزیابی عملکرد سازمان‌ها در دو حوزه ی فرایند‌ها و نتایج حاصل از این فرایند‌هاست (اسپاین،و سیک 1999).
در نتیجه مدل تعالی سازمانی مدلی مناسب برای ارزیابی عملکرد کیفی سازمان است.دستاورد‌های حاصل از ارزیابی در این مدل شامل نقاط قوت سازمان و زمینه‌های قابل بهبود آن که برای دست‌یابی بهبود فهرستی از برنامه‌های اولویت بندی شده را نیز پیشنهاد می‌کند.( اسپاین،سیک 1999).
این ابزارها با توجه به دسته بندی سیمونز از اهرم‌های کنترل در دسته سیستهای کنترل تشخیصی جای می‌گیرد (سیمونز، 1988) بررسیها هم نشان می دهد استفاده از مدل‌های تعالی سازمانی در بهبود عملکرد سازمان‌ها موثر بوده است (کریستین سن، جول 1999) با توجه به قوت اینگونه مدل‌ها بسیاری از کشورها از مدل تعالی سازمانی به عنوان مبنایی برای تدوین جایزه‌های کیفیت و بهره وری در سطح ملی استفاده کرده اند که مقیاسی را برای مقایسه شرکت‌ها در سطح ملی دست می دهد (مشبکی، اصغر 1385) در سال‌های اخیر در کشور ما نیز این ابزارها اقبال ویژه ای یافته اند و سازمان‌های ایرانی هم ( مانند شرکت‌های خودرویی وفولادی ) مدل تعالی بنیاد کیفیت اروپا (مدلEFQM)را که متداولترین مدل‌های تعالی در سطح جهان است(هیکز، 1997) به عنوان مبنای سنجش و مقایسه عملکرد و کارایی خود مورد استفاده قرار داده اند
با گذشت زمان و اهمییت یافتن مفاهیم مدیریت کیفیت فراگیر و سرمایه‌های انسانی، ابعاد دیگری هم در نظام‌های سنجش عملکرد مورد توجه قرارگرفت. ازاینرو تلاش‌هایی درراستای جستجوی کیفیت درهمه سطوح سازمان وهمه بخش‌های زنجیره ارزش انجام گرفت که ‍‍‍پیدایش استانداردهای سری ایزو9000 دستاورد چنین دیدگاهی بود. هرچند با پیچیده تر شدن فضای کسب و کار، سازمان‌های نیازمند سازو کارهای جامع تری بودند (تیلر، 1995) و (مونستد، نونز، 2000)
مدل‌های تعالی سازمانی با هدف اندازه‌گیری عملکرد کلان سازمان همراه با نگرش فراگیر به تمامی ابعاد سازمان و در بر گرفتن همه ذی نفعان ابداع شدند. نمونه ای از این مدل‌ها، جایزه دمینگ در آسیا، مدل مالکوم بالدریچ در آمریکا ومدل EFQM است، جوایز کیفیت بسیاری در سراسر دنیا با الهام از این مدل‌ها توسعه یافته اند. شایان ذکر است از آنجا که گستره فعالیت سازمان‌ها جهانی شده وهمگی از شرایط کم وبیش همانندی در رقابت برخودارند، این مدل‌ها نیز در ویرایش‌های تازه خود تا اندازه زیادی همگرا شده اند و مفاهیم وارزش‌هایی که به کار می‌گیرند به همدیگر نزدیک شده است (نجمی، منوچهر و حسینی سیروس، 1382
و . . .


فهرست مطالب:
2-1- مقدمه
2-2- تاریخچه
2-3- معرفی مدل‌های سرآمدی
2-3-1- مدل جایزه دمینگ
2-3-1- 1- انواع جایزه دمینگ
2-3-1-2- معیارهای مدل دمینگ
2-3-2- مدل جایزه مالکوم بالدری
2-3-3- مدل جایزه کیفیت اروپا (EFQM)
2-3-3-1- ویرایش 2010 EFQM
2-3-3-2- روزشمار مدل EFQM در یک نگاه
2-3-3-3-تغییرات اصلی در عناوین توانمندسازها ونتایج ویرایش های 2003 و2010
2-3-3-4- معرفی محورهای مدل جایزه ملی کیفیت اروپا(EFQM)
2-4- ارکان مدل‌های تعالی سازمانی (EFQM)
2-4-1- توانمند سازها
2-4-2- نتایج
2-5- دلایل استفاده سازمان‌ها از مدل EFQM
2-6- درچه سازمان‌هایی EFQM بکار گرفته شده است؟
2-7- مدل تعالی سازمانی در ایران
2-8- معرفی اصول 8 گانه بنیادین تعالی (مدل 2003)
2-9- معرفی اصول 8 گانه بنیادین تعالی (ویرایش 2010)
2-10- مطالعات انجام شده:
2-10-1- تحقیقات داخلی :
2-10-1-1جلودار ممقانی (1385) 732-10-1-2-قمصری، بهبود روش‌های کار وبهره وری سازمانی براساس اصول الگو
2-10-1-3- شرکت قطعه ساز وابسته به صنعت خودرو اظهار نامه EFQM سال 1385
2-10-2- مطالعات خارجی
2-10-2-1- مطالعه موردی شرکت موتورولا
2-10-2-2- دون لیزبرن ایرلند
2-10-2-3- شرکت ان اس کی (انگلستان)
2-10-2-4- بالتر وبندل (2005)،
2-10-2-4-شرکت نوکیا (NOKIA)
2-11- ارزیابی عملکرد شرکت‌ها

منابع دارد

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه