مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود پژوهش آموزش پیش دبستانی و یادگیری مهارتهای روانی-حرکتی

پژوهش-آموزش-پیش-دبستانی-و-یادگیری-مهارتهای-روانی-حرکتی
پژوهش آموزش پیش دبستانی و یادگیری مهارتهای روانی-حرکتی
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 100
حجم فایل: 105 کیلوبایت
قیمت: 38000 تومان

توضیحات:
پژوهش با موضوع آموزش پیش دبستانی و یادگیری مهارتهای روانی-حرکتی، در قالب word و در 100 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن:
در این فصل ابتدا به تاریخچة آموزش پیش دبستانی پرداخته خواهد شد. در بحث از تاریخچه سعی می شود از اندیشه های تاثیرگذار در فرایند شکل گیری آموزش پیش دبستانی استفاده شود. علاوه بر این دوره پیش دبستانی در حدود سنی آن که مودر اختلاف نظر است، تعریف می‏شود. ویژگی های کودکان در دوره پیش دبستانی اعم از رشد جسمانی، رشد حرکتی به دنباله مباحث گفته شده می‏آید. از مولفه های مهم هر دورة آموزشی، بیان اهداف آن دوره است. بحث اهداف دورة پیش‏دبستانی در ادامه فصل گفته می شود و سپس دو متغیر اصلی پژوهش یعنی مهارتهای روانی ـ حرکتی و سازگاری اجتماعی بحث خواهند شد. دربارة مهارتهای روانی ـ حرکتی سعی شده دیدگاههای مختلف ارائه شود و همچنین دربارة سازگاری اجتماعی، در بحث مهارتهای روانی ـ حرکتی، دیدگاه گزل و در بحث سازگاری اجتماعی، دیدگاه آدلر زیربنای تئوری این پژوهش قرار گرفته اند. در بخش پیشینه پژوهش نیز سعی شده تا جای ممکن سیمای فعلی پژوهشهای داخلی و خارجی ارائه شود.

تاریخچه آموزش پیش دبستانی
تعلیم و تربیت انسان از بدو تولد تا پایان زندگی ادامه دارد و درخصوص شیوه‏های یادگیری و یاددهی انسان، نظرپردازیهای گوناگونی صورت گرفته است. سالهای زیادی مردم بر این باور بودندکه کودکان به صورت افراد بالغ پیش ساخته، اما مینیاتوری به دنیا می آیند. این دیدگاه در قرون وسطی غالب بود و چنین فرض می‏شد که کودک، بزرگسال کوچک است و از نظر شیوه رفتار نیز با او مثل بزرگسال رفتار می‏کردند. به محض اینکه کودکان می‏توانستند راه بروند و گفتگو کنند، به اجتماع بزرگسال می‏پیوستند، در بازیهای آنان شرکت می‏کردند، به کارهای آنان مشغول می‏شدند و مثل آنها لباس می‏پوشیدند. در اصل، مردم بین کودکان و بزرگسالان تفاوتی قائل نبودند. نظر آنان چنان بود که گویا از ابتدا، بدن و شخصیت کودکان از روی طرح بزرگسالان پیش‏سازی شده است. (کرین، 1371؛ کارین1، 2000).
به تدریج بر اثر تلاشهای افرادی نظیر روسو، پستالوزی و هربارت، این دیدگاه شکل گرفت که کودک همان بزرگسال کوچک نیست، بلکه ویژگی‏ها و خصوصیات منحصر به فردی دارد که او را از بزرگسالان کاملاً متمایز می‏کند. فروبل در راستای تقویت این دیدگاه و از سکه انداختن دیدگاه رایج پیش ساخته‏نگری، اولین کودکستان را به نام «باغ کودکان» بوجود آورد و اعتقاد داشت برای آموزش کودکان باید محیط غنی شده ای فراهم کرد. کودکستانها در اوایل قرن بیستم، تحت نفوذ و تاثیر نظریه‏پردازانی چون ماریا مونته سوری دچار تغییراتی شدند و خود ماریا مونته سوری تحت تاثیر سگن و ایتارد بود و از تجارب و یافته‏های آنان استفاده کرد. بعد از 1940، کودکستانها گسترش یافتند و افرادی چون جان دیویی، متفکر و نظریه‏پرداز آمریکایی، ایده‏های ارزشمندی در این خصوص ارائه دادند و یکی از شاگردان جان دیویی، اندیشه‏های او را دنبال کرد که نتیجه این کوشش‏ها، تاسیس رشته آموزش و پرورش پیش‏دبستانی در دانشگاهها بود و این شاگرد فعال و نوآور کسی نبود جز «پتی اسمیت میل». به هر حال، ظهور کودکستان در ابتدا بر محورهایی چون ارتباط با خانواده، آموزش والدین و رفع مشکلات آنها متمرکز بود، ولی از آن زمان تا به حال کودکستانها دچار تغییرات زیادی شده‏اند. (مفیدی، 1372)
شورتز1 (به نقل از رئوف، 1370) نخستین کودکستان را در آمریکا تاسیس کرد و این کار مورد استقبال زیادی قرار گرفت. در اوایل قرن بیستم، دانشگاه‏های زیادی در کشورهای اروپایی و آمریکایی دست به اقداماتی درخصوص تعلیم مربیان زدند که به امر آموزش و پرورشِ پیش‏دبستانی مشغول شوند. در اثر رشد کودکستانها و بروز جنگ جهانی دوم، آموزش پیش‏دبستانی مورد توجه بیشتر قرار گرفت و تغییرات جوامع، لزوم برنامه‏ریزی جدی‏تر را در این باره تقویت کرد.

فهرست مطالب:
خلاصه از تحقیق
تعریف دوره پیش‏دبستانی
ویژگیهای کودک در دوره پیش ‏دبستانی
اهداف دوره پیش ‏دبستانی
مهارتهای روانی ـ حرکتی در دوره دبستان
تحول حرکت در کودکان دبستانی
مهارتهای روانی ـ حرکتی
مقوله‏های اصلی در حوزه روانی ـ حرکتی
شاخص‏های رشد رفتار طبیعی
مراحل رشد روانی ـ اجتماعی اریکسون (به نقل از کاپلان و سادوک
تشخیص هدفهای کودکان ناسازگار
و . . .

منابع دارد

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود بروشور با عنوان والدین کلاس اولی ها بخوانند.

بروشور-با-عنوان-والدین-کلاس-اولی-ها-بخوانند-
بروشور با عنوان والدین کلاس اولی ها بخوانند.
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word . pdf
تعداد صفحات: 2
حجم فایل: 596 کیلوبایت
قیمت: 35000 تومان

بروشور در قالب ورد 2 صفحه ای قابل ویرایش مناسب پروژه مهر و تحویل به والدینی که فرزند کلاس اولی دارند.

بخشی از متن فایل:
کودکی که برای اولین بار از خانه و خانواده جدا شده و مدتی را در محیط بیرون از خانه به سر می‌برد، در معرض آموزش دانش‌ها و مهارت‌های مختلف و نیز شیوه های برخورد با دیگران و رفتار جمعی است، لذا باید ترتیبی اتخاذ کنیم که ارتباطات او، پدر و مادرش و نیز معلم، مدرسه و محیط محل تحصیل و سکونت او از هر لحاظ با هم در تعامل باشد.
اگر همراه کودک به مدرسه می‌آیید، به موقع حاضر شوید. فراموش نکنید زود رسیدن و انتظار کشیدن زیاد هم، ممکن است باعث خستگی و تشویش کودک شود.
می‌توانید ضمن همراهی، به او بیاموزید که وجود شما را به عنوان یک همراه موقت بپذیرد تا مراقبت شما موجب اتکای بیش از اندازه او به شما نشود. خوابیدن به موقع و کافی اهمیت زیادی دارد.
دقت کنید کودک غذایش را به موقع خورده و به اندازه کافی استراحت کرده باشد. اگر فرزندتان از هم اکنون که آغاز ورود به دبستان است با لزوم برنامه ریزی و رعایت نظم و انضباط آشنا شود، بدون شک در آینده از مشکلات ناشی از بی نظمی رنج نخواهد برد.

فهرست مطالب:
کلاس اولی ها
سخنی با والدین

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پژوهش هوش هیجانی وحسابداری

پژوهش-هوش-هیجانی-وحسابداری
پژوهش هوش هیجانی وحسابداری
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 46
حجم فایل: 157 کیلوبایت
قیمت: 38000 تومان

توضیحات:
پژوهش هوش هیجانی وحسابداری، در قالب فایل word و در 46 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن:
هوش هیجانی نشان‌دهنده توانایی افراد در شناسایی، مدیریت و استفاده از هیجانات در انجام امور است و ضرورت کاربرد آن موید این اصل است که محیط کار صرفا یک محیط منطقی نیست. همچنین در حرفه حسابداری نیز صرفاً عقلانیت عامل اصلی نبوده و هیجانات به عنوان یک عامل موثر در حرفه حسابداری باید مدنظر قرار گیرد. دراین فصل یک چارچوب منسجم در خصوص ادبیات موضوع ارائه می‌شود، تا درک جامعی از موضوع مورد مطالعه به دست آید. بدین‌منظور ابتدا در بخش اول مهم‌ترین موضوع‌های قابل توجه در حیطه هوش هیجانی، ابعاد و مولفه‌های هوش هیجانی، مدل‌ها و اهمیت هوش هیجانی تشریح شده و در نهایت با بیان مهم‌ترین بخش از این فصل، گزارشی از پژوهش‌های خارجی و داخلی انجام شده در حیطه موضوع پژوهش ارائه خواهد شد.
2-2- هوش
پس از گذشت سال‌ها از سلطه هوش عقلانی بر جوانب مختلف زندگی، اکنون از اهمیت آن به عنوان تنها عامل موفقیت کاسته شده است. مفهوم هوش ممکن است در نزد افراد مختلف معانی متفاوتی داشته باشد،

فهرست مطالب:
2-1- مقدمه
2-2- هوش
2-2-1- تعریف هوش
2-2-2- انواع هوش
2-3- هوش هیجانی
2-3-1- تعاریف هوش هیجانی
2-3-2- ابعاد هوش هیجانی
2-3-3- دیدگاه‌های هوش هیجانی
2-3-3-1- دیدگاه توانمندی
2-3-3-2- دیدگاه مختلط
2-3-4- مدل‌های هوش هیجانی
2-3-5- اهمیت هوش هیجانی
2-3-6- اهمیت هوش هیجانی در حسابداری
2-3-7- پیشرفت در هوش هیجانی
2-3-8- آموزش حسابداری و هوش هیجانی
2-3-9- رشته‌ی حسابداری و هوش هیجانی
2-3-10- تجربه‌ی کاری و هوش هیجانی
2-3-11- جنسیت و هوش هیجانی و بررسی آن در حرفه حسابداری
2-3-12- سلامت روان و هوش هیجانی
2-4- تحقیق‌های پیشین
2-4-1- هوش هیجانی
2-4-2- آموزش حسابداری هوش هیجانی
2-4-3- تجربه کاری و هوش هیجانی
2-4-4- جنسیت و هوش هیجانی

منابع دارد

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت روش تدریس اعداد سه رقمی

پاورپوینت-روش-تدریس-اعداد-سه-رقمی
پاورپوینت روش تدریس اعداد سه رقمی
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 1037 کیلوبایت
قیمت: 45000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت روش تدریس اعداد سه رقمی، در 18 اسلاید.

روش تدریس اعداد سه رقمی در قالب پاورپوینت در 18 اسلاید و قابل ویرایش و دارای تصاویر متحرک

بخشی از متن فایل:
الگوهای آموزشی
پیش از عمل آموزش
اهداف
روش تدریس تفهیم تبدیل 10 بسته ده تایی به یک بسته ی صدتایی را اجرا کند.
روش تدریس تفهیم خواندن و نوشتن اعداد سه رقمی را انجام دهد.
روش تدریس ترتیب نوشتن اعداد را توضیح دهد.
روش تدریس ارزش مکانی اعداد سه رقمی را اجرا کند.
روش تدریس تشخیص کمتری و بیشتری اعداد سه رقمی را شرح دهد.
روش تدریس جمع و تفریق اعداد سه رقمی را انجام دهد.
ارزشیابی آغازین معلمین باید روش تدریس مفاهیم مربوط به اعداد دو رقمی را به عنوان پیش نیاز یاد گرفته باشند و به آن ها جواب دهند.
پیش از عمل آموزش و ضمن عمل آموزش
یادگیری زنجیره ای: معلمین برای یادگیری روش تدریس جدید و پیچیده تر، روش های قبل را در ترکیبی تازه به هم پیوند می دهند.
یادگیری تمیز دادن محرک ها: معلمین برای تدریس اعمال ریاضی با اعداد مختلف تمیز قائل شده و روش تدریس هر کدام را جداگانه می آموزند.
یادگیری مفهوم: معلمین می آموزند تا اطلاعات زیاد و پراکنده ای را در روش تدریس های مختلف (اعدادی با رقم های مختلف) در واحدهای معنی دار و جدیدی سازمان دهی می کنند.
یادگیری قانون: معلمین روش تدریس های قبلی را به هم ربط می دهند و از آن ها یک روش تدریس جدید به دست می آورند.

فهرست مطالب:
* مرحله اول: آماده سازی:
الگوهای آموزشی
سنجش نیازها
تحلیل موضوع
تعیین و اندازه گیری مهارت های ورودی
طراحی نظام مدیریت
* مرحله دوم: طراحی:
تعیین هدف های آموزشی
طراحی آموزشی
انتخاب رسانه ی آموزشی
* مرحله سوم: ارزشیابی:
ارزشیابی از برنامه
نتیجه گیری و قضاوت
تصمیم گیری

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پژوهش آموزش زبان انگلیسی در ایران و اهمیت کتاب‌های درسی و تهیه و تدوین آنها

پژوهش-آموزش-زبان-انگلیسی-در-ایران-و-اهمیت-کتاب-های-درسی-و-تهیه-و-تدوین-آنها
پژوهش آموزش زبان انگلیسی در ایران و اهمیت کتاب‌های درسی و تهیه و تدوین آنها
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 46 کیلوبایت
قیمت: 38000 تومان

توضیحات:
پژوهش با موضوع آموزش زبان انگلیسی در ایران و اهمیت کتاب‌های درسی و تهیه و تدوین آنها ، در قالب word و در 21 صفحه ، قابل ویرایش.

بخشی از متن:
در این فصل تلاش بر آن است تا پس از نگاهی گذرا به آموزش زبان انگلیسی در کشورمان، تصویر روشنی از جایگاه و اهمیت کتاب‌های درسی و تهیه و تدوین آنها، ارائه نمائیم و پس از معرفی اجمالی کتاب هفتم، به اهمیت ارزیابی کتاب‌های درسی بپردازیم و در پایان، پژوهش‌های انجام شده در داخل و خارج از کشور را، که مرتبط با موضوع هستند، مورد بررسی قرار دهیم.
2-2. نگاهی گذرا به آموزش زبان انگلیسی در ایران
اولین کتاب درسی که در ایران برای زبان انگلیسی تعریف شد به سال 1318 برمی‌گردد، که برای تدریس در مقطع شش ساله دبیرستان توسط گروهی از مؤلفان ایرانی و غیر ایرانی تدوین و منتشر گردید.
فروزنده(2011، به استناد علوی مقدم و خیرآبادی، 1391) در مورد اولین کتاب‌های زبان انگلیسی کشورمان می‌نویسد: " این مجموعه از روش آموزش مستقیم و آموزش خواندن‌محور با تنوع وسیعی از موضوعات در هر کتاب تبعیت می‌کرد. این شش کتاب از طراحی و فرایند تدریس یکسانی در هر درس برخوردار نبودند؛ به‌گونه‌ای که یک درس ممکن بود به معرفی قطعه‌ای ادبی در یک صفحه و بدون تمرین‌های مربوط به آن بپردازد و در درس دیگر فقط به دستور‌زبان خواه مرتبط یا نامرتبط با درس‌های پیشین و پسین اختصاص یابد." این مجموعه از کتاب‌ها حدود ربع قرن و تا سال 1343 که با مجموعه‌ای موسوم به کتاب‌های سطح‌بندی‌شده جایگزین شد و مورد استفاده قرار گرفت.
در مجموعه جدید، مؤلفان کوشیده بودند از روش‌های تدریس سنتی مانند روش مستقیم به جریان غالب آن دوران به‌ویژه روش دیداری- شنیداری و آموزش موقعیت‌محور تغییر جهت داده و تحولات آموزش زبان در آن دوران را در محتوای کتاب‌های تألیف‌شده لحاظ کنند. این مجموعه از کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی نیز تا پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس تدریس می‌شد و از سال 1361 با مجموعه دیگری از کتاب‌ها جایگزین گردید. آموزش زبان انگلیسی پس از انقلاب اسلامی تحت تأثیر تحول در نظام آموزشی کشور(از جمله افزوده شدن مقطع راهنمایی تحصیلی) تغییرات شکلی و محتوایی فراوانی یافت و تدریس زبان انگلیسی از سال نخست مقطع راهنمایی تحصیلی آغاز گردید.

فهرست مطالب:
2-1.مقدمه
2-2.نگاهی گذرا به آموزش زبان انگلیسی در ایران
2-3. اهمیت کتاب‌های درسی و تهیه و تدوین آنها
2-4.معرفی اجمالی کتاب انگلیسی پایه هفتم
2-5. اهمیت ارزیابی کتاب‌های درسی
2-6.اهداف ارزیابی
2-7.پیشینه تحقیق در خارج از کشور
2-8.پیشینه تحقیق در داخل کشور

منابع دارد

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه