مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود پژوهش مسأله بازی و بازی درمانی و پرخاشگری

پژوهش-مسأله-بازی-و-بازی-درمانی-و-پرخاشگری
پژوهش مسأله بازی و بازی درمانی و پرخاشگری
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 37
حجم فایل: 89 کیلوبایت
قیمت: 38000 تومان

توضیحات:
پژوهش با موضوع مسأله بازی و بازی درمانی و پرخاشگری، در قالب word و در 37 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن:
به هر فعالیت خود بخود و یا سازمان یافته ای که شادی و نشاط ایجاد می کند، سرگرم کننده و در برگیرنده انگیزش درونی است، بر روند، بیشتر از نتیجه تأکید دارد و در یک محیط امن انجام می شود، بازی اطلاق می گردد (مهجور،1378).
متأسفانه هیچ تعریف واحد و جامعی در مورد بازی وجود ندارد. کسانی هم که به بازی و بازی درمانی علاقمند هستند، معنای روشنی از کلمه بازی در دست ندارند و تنها تعریفی که اغلب به آن استناد می شود از اریکسون1 (1957، به نقل از آرین، 1378) است که می گوید: «بازی عملکرد خود است، کوششی جهت هماهنگ کردن فرایندهای جسمی و اجتماعی با خویشتن». لذا برای درک بیشتر دنیای کودکان باید آنها را در حین بازی مورد مشاهده قرار داد زیرا آنها از طریق بازی احساسات، ناکامیها و اضطرابهای خود را ابراز می کنند. در نتیجه بازیها وسیله مناسبی برای درمانگران است تا به دنیای کودکان وارد شوند و به این طریق آنها را بیشتر و بهتر بشناسند و به مشکلات آنها پی ببرند.

2-2 مسأله بازی
از آنجا که توجه به کودکان از دیدگاه تحولی حائز اهمیت است، نباید آنها را به عنوان بزرگسالانی کوچک در نظر گرفت. دنیای آنها یک واقعیت عینی است و تجاربشان غالباً در خلال بازی منعکس می شود. درمانگر نیز برای تسهیل بیان کودک و اکتشاف دنیای عاطفی او باید از دنیای واقعی و تبیین کلامی او فاصله بگیرد و به دنیای فکری و معنادار او وارد شود. در این راستا، بر خلاف بزرگسالان که وسیله ارتباط طبیعی شان غالباً کلامی است، وسیله ارتباطی کودکان اغلب بازی و فعالیت است (لندرث، 2002).
2-3 اهمیت بازی
اهمیت کلی بازی در تحول و انسجام کودک مورد تأکید قرار گرفته و بازی به عنوان حق مسلم و عمومی دوره کودکی مورد توجه قرار گرفته است. بازی تنها فعالیت محوری دوران کودکی است که در تمام مکانها و زمانها اتفاق می افتد. کودکان احتیاجی ندارند که چگونگی بازی کردن را یاد بگیرند و کسی هم آنها را وادار به بازی نمی کند. بازی خودبخودی، لذت بخش، داوطلبانه و بی هدف است. برای اینکه بازی کودکان برای والدین امری قابل پذیرش باشد، تعدادی از بزرگسالان معانی ویژه ای را برای بازی ابداع کرده اند که بتوانند آن را به عنوان کاری که کودکان انجام می دهند تعریف کنند. از آنجا که بزرگترها اصرار دارند که کودکانشان افرادی موفق باشند، نمی توانند اتلاف وقت کودکان را در بازی تحمل کنند. در واقع برای بزرگترها این دیدگاه قابل قبول است که کودکان باید کاری انجام دهند، وقت را بیهوده تلف نکنند و برای هدفی ثابت تلاش کنند (لندرث، 2002).
و . . .

فهرست مطالب:
2-1بازی
2-2 مسأله بازی
2-3 اهمیت بازی
2-4 تبیین بازی
2-5 بازی درمانی
2-6 انواع بازی درمانی
2-7 تحول نظریه های بازی درمانی
2-7-1 بازی درمانی روان پویایی
2-7-2 بازی درمانی تخلیه ای3
2-7-3 بازی درمانی رابطه ای4
2-7-4 بازی درمانی غیر مستقیم
2-7-5 بازی درمانی رفتاری – شناختی
2-8 اختلال سلوک
2-9 علت شناسی
2-9-1 عوامل مربوط به والدین
2-9-2 فرضیه فرهنگی – اجتماعی
2-9-3 عوامل روانشناختی
2-9-4 عوامل عصبی – زیست شناختی
جدول 2-1 عوامل مؤثر در تداوم و تحول اختلال سلوک (اقتباس از گوردون واسکرودر، 2002)
2-10 پرخاشگری
2-11 پیشینه تأثیر بازی درمانی بر پرخاشگری و روابط اجتماعی نامناسب کودکان مبتلا به اختلالات رفتاری

منابع دارد

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود بازاریابی بدون تبلیغات - اثر مایکل فیلیپس و سالی رسبری

بازاریابی-بدون-تبلیغات--اثر-مایکل-فیلیپس-و-سالی-رسبری
بازاریابی بدون تبلیغات - اثر مایکل فیلیپس و سالی رسبری
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 91 کیلوبایت
قیمت: 30000 تومان

توضیحات:
بازاریابی بدون تبلیغات اثر مایکل فیلیپس و سالی رسبری (ترجمه شده از یک مقاله)، در قالب فایل Word.

بخشی از متن فایل:
بازاریابی به معنای اداره یک تجارت درجه یک است و به مردم این اجازه را میدهد تا در مورد آن آگاهی داشته باشند ایجاد تصویر تجاری چیزی نیست که توسط یک شرکتa P.R . ثبت شده باشد این در واقع بازتابی از کاری است که شما انجام می دهید و چگونه آن را به سرانجام میرسانید.
یک تبلیغ هوشمندانه همان چیزی است که وقتی به این کلمه فکر میکنید در ذهن شما تداعی میشود واقعیت این است که اکثر ما اطلاعات کمی در مورد تبلیغات و اطلاعات تقریبا کاملی در مورد بازاریابی داریم. ما به نوعی کارشناسان بازاریابی برای مشاغل خود هستیم زیرا ما بهتر از هر کس دیگری آن را می شناسیم. شاید دانستن این که چه تعداد شرکت برای موفقیت خود به تبلیغ نیازی ندارند برای شما شگفت انگیز باشد. بیش از دو سوم مشاغل کوچک سودآور در ایالات متحده آمریکا، با موفقیت و بدون تبلیغات فعالیت می کنند.
و ...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود گزارش کارآموزی در ایران خودرو

گزارش-کارآموزی-در-ایران-خودرو
گزارش کارآموزی در ایران خودرو
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 83
حجم فایل: 1514 کیلوبایت
قیمت: 20000 تومان

توضیحات:
گزارش کارآموزی ایرانخودرو مرکزی در مورد موتورسازی های 1 و2و3، در قالب فایل Word.

بخشی از متن فایل:
سیستم ممیزی و ارزیابی محصول باید به عنوان نماینده مشتری در شرکت قادر به اندازه گیری نوسانات و تغییرات سطح کیفی محصول و اعلام سریع آن به منظور اتخاذ تصمیمات مناسب باشد. به منظور تعیین سطح کیفیت محصول و اندازه گیری آن از سیستم های هدفگذاری کیفی استفاده می شود. در سیستم های هدفگذاری معمولا با توجه به چندین پارامتر از جمله اهمیت محصول ، قیمت محصول ، اهداف استراژیک شرکت و ... برای هر محصول یک هدف کیفی تعیین می گردد و برنامه های کیفیت در راستای دستیابی به این اهداف طرحریزی می شود. سیستم ممیزی در هر گام از زمان باید قادر به محاسبه پارامترهای مهمی چون فاصله از هدف، عوامل اصلی انحراف از هدف ، عوامل اصلی بهبود یا افت کیفیت و بسیاری نتایج و محاسبات پردازش شده دیگر باشد. و درصورتیکه سطح کیفیت خودرو از حد خاصی کمتر شد هشدارهای لازم را اعلام نماید. بدین منظور هرگاه که فاصله از هدف به حد خاصی می رسد به صورت خودکار و توسط سیستم با پردازش اطلاعات مربوط به ایرادات عوامل اصلی انحراف از هدف تعیین و با ارسال هشدار کیفی به متوالیان مربوط اعلام می گردد. مدیریت ارشد شرکت با استفاده از سیستم اطلاعات مدیریت MIS شرکت از وضعیت کیفی محصولات مختلف در هر لحظه از زمان با خبر می شود و در صورت مشاهده تغییرات محسوس قادر به اجرای عملیات بازدارنده مناسب می باشد.

فهرست مطالب:
پیشگفتار
1- تاریخچه تاسیس ایران خودرو
2- کنترل کیفی
_موتورسازی یک(موتور ef7
- موتورسازی شماره یک (  موتور  tu3
- دستورالعملهای اجرایی ارزشیابی محصول در بدنه سازی
- موتور سازی شماره دو (موتور xu7
- موتور سازی شماره سه (موتور tu5
- دستور العمل اجرایی ارزیابی و آدیت ظاهری جوش
-واحد آنالیز

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت فاصله اطمینان

پاورپوینت-فاصله-اطمینان
پاورپوینت فاصله اطمینان
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 1348 کیلوبایت
قیمت: 50000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت فاصله اطمینان، در 20 اسلاید.

فاصله اطمینان یکی از اصلی ترین قسمت های آمار استنباطی است. در این 20 اسلاید فاصله اطمینان برای میانگین و نسبت در یک و دو جامعه آماری با ذکر مثال به طور کامل توضیح داده شده است.

فهرست مطالب:
فاصله اطمینان برای میانگین یک جامعه
فاصله اطمینان برای تفاضل میانگین دو جامعه
فاصله اطمینان برای نسبت
فاصله اطمینان برای تفاضل نسبت در دو جامعه

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پژوهش مزیت نسبی و آمایش سرزمین

پژوهش-مزیت-نسبی-و-آمایش-سرزمین
پژوهش مزیت نسبی و آمایش سرزمین
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 55
حجم فایل: 167 کیلوبایت
قیمت: 38000 تومان

توضیحات:
دانلود پژوهش با موضوع مزیت نسبی و آمایش سرزمین،
در قالب doc در 55 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن:
در مباحث رشد و توسعه این‌گونه مطرح می¬گردد که سرمایه¬گذاری در بخش‌های اقتصادی لازم و ضروری است. کمبود سرمایه¬گذاری در بخش‌های اقتصادی در جهت افزایش درآمد و تقاضا، اثرهای نامطلوبی را از خود بر جا می¬گذارد. مادامی‌که این سرمایه¬گذاری¬ در سطوح پایین قرار دارد، درآمد کافی با هدف افزایش تقاضا و سطح پس¬انداز در جامعه به وجود نمی¬آید. بنابراین با توجه به اصل مکمل بودن تقاضا، سرمایه¬گذاری همزمان در همه بخش¬ها موجب می¬گردد که فعالیت¬های جدید وابسته به یکدیگر به وجود آمده که هر یک می¬تواند تأمین‌کننده مواد اولیه و کالاهای واسطه‌ای مورد نیاز سایر فعالیت‌ها باشد و هر بخش نیز تقاضای خود را از کالاهای تولیدی دیگر افزایش داده و هزینه¬های تولید و داده¬های خود را کاهش دهد.
با نگرش به محدودیت منابع سرمایه به ویژه برای کشورهای در حال توسعه، تأکید بر سرمایه¬گذاری و پرداختن به فعالیت¬های کلیدی و پیشتاز اهمیت زیادی دارد. با توجه بیشتر به فعالیت¬هایی که از اولویت بیشتری برخوردار هستند، ضمن سود جستن از برخی صرفه‌ها، می‌توان نیازهای داخلی را برطرف کرده و زمینه حضور و رقابت در بازارهای جهانی را فراهم نمود. از طرفی دیگر یکی از عمده¬ترین نیازهای جامعه در شرایط فعلی، تحول در ساختار اقتصادی در جهت ایجاد فرصت‌های شغلی جدید است که خود مستلزم شناخت فرصت‌های سرمایه¬گذاری هست.
در فصل پیش¬رو، علاوه بر ارائه مبانی نظری، به مفاهیم رایج در امر برنامه¬ریزی منطقه¬ای، آمایش سرزمین و همچنین تاریخچه برنامه¬ریزی منطقه¬ای در ایران، اشاره مختصری خواهد شد و به ارتباط و همبستگی بین آمایش سرزمین و مزیت نسبی به عنوان الگوی مورد بررسی قابلیت و توانمندی هر بخش اقتصادی پرداخته می¬شود. در ادامه نیز به ارائه پیشینه تحقیق و مطالعه¬های انجام گرفته در خصوص موضوع این تحقیق با استفاده از مزیت نسبی در دو حوزه ‌مطالعه-های خارجی و داخلی پرداخته شده است.
در قسمت پایانی این فصل، به ارائه تحلیل متغیرهای کلان اقتصادی و بررسی تحلیلی بخش‌های اقتصادی آن براساس آخرین اطلاعات مربوط به دوره¬های پنج‌ساله سوم و چهارم توسعه پرداخته می¬شود.

۲-۲ مبانی نظری پژوهش
۲-۲-۱ مزیت نسبی از دیدگاه ریکاردو
ایده اصلی مزیت نسبی توسط اقتصاددانان کلاسیک ارائه شده است. آدام اسمیت در کتاب ثروت ملل خود بیان می¬کند که هر ملت میل دارد در تولیدی تخصص پیدا کند که با اجرای اصل اساسی تقسیم کار، به طور طبیعی استعداد بیشتری دارد. اما دیوید ریکاردو اولین کسی بود که ضمن انتقاد از مزیت مطلق ، نظریات خود را در خصوص اهمیت مزیت نسبی ارائه داد. وی ثابت کرد که هر کشور در تولیدهایی که بیشترین مزیت نسبی را دارد باید تخصص کسب نماید. به سخنی دیگر هر استان در عرصه‌ای مزیت نسبی پیدا می‌کند که به طور طبیعی نهاده‌های تولیدی بیشتری در اختیار دارد.
و . . .


فهرست مطالب:
2-1 مقدمه‌ 8
۲-۲ مبانی نظری پژوهش 9
۲-۲-۱ مزیت نسبی از دیدگاه ریکاردو 9
۲-۲-2 مزیت نسبی از دیدگاه ساموئلسون 10
2-2-3. سود خالص اجتماعی و هزینه منفعت اجتماعی 11
2-2-4 شاخص هزینه منابع داخلی 13
۲-۲-5 شاخص لایزنر 15
۲-۲-6 شاخص تکامل یافته بالاسا 16
۲-۲-7 شاخص مزیت نسبی آشکارشده متقارن (SRCA) 17
۲-۳ برنامه¬ریزی منطقه¬ای و آمایش سرزمین 18
2-۳-۱ تاریخچه برنامه¬ریزی در ایران 20
2-۳-۲ ساختار برنامه¬ریزی منطقه¬ای در ایران 21
2-۳-۳ جایگاه آمایش در نظام برنامه¬ریزی کشور 22
2-۳-۴ مروری بر تاریخچه و سیر تحولات آمایش سرزمین در ایران 24
2-۳-۴-1 مطالعه¬های انجام شده در ایران تا اوایل دهه 1350 24
2-۳-۴-2 مطالعه¬های ستیران 25
2-۳-۴-3 مطالعه¬های انجام شده طرح پایه آمایش سرزمین اسلامی ایران 26
2-۳-۵ ضرورت انجام آمایش 27
2-۳-۶ زمینه‌های قانونی مطالعه¬های آمایش 29
۲-۳-7 آمایش سرزمین و توازن منطقه¬ای 30
2-۳-8 برنامه آمایش سرزمین و ارتباط آن با دیگر برنامه¬ها 33
2-۳-9 تنگناهای برنامه¬ریزی آمایش سرزمین 35
2-۴ آمایش سرزمین و مزیت نسبی 36
2-۵ مروری بر مطالعه¬های تجربی 37
2-۵-1 مطالعه¬های انجام شده در سایر کشورها 37
2-۵-2. مطالعه¬های انجام شده در ایران 38
2-۶ آشنایی مقدماتی با استان لرستان 40
2-6-1 موقعیت جغرافیایی 41
2-6-2 جمعیت 41
2-6-3 بررسی وضعیت اقتصادی لرستان به تفکیک بخش‌های اقتصادی 42
2-6-3-1 کشاورزی 42
۲-6-3-2 صنعت 44
2-6-3-3 معدن 45
2-6-3-4 بازرگانی خارجی 47
2-6-3-5 گردشگری 48
2-7 جمع‌بندی 50

منابع دارد

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه