مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود پاورپوینت استان کرمانشاه

پاورپوینت-استان-کرمانشاه
پاورپوینت استان کرمانشاه
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی:
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 22048 کیلوبایت
قیمت: 99500 تومان

فهرست مطالب :

موقعیت در نقشه
ویژگی های آب و هوایی ایران
درباره ی استان ( جمعیت ، کشاورزی ، صنعت ، رودخانه های مهم و..)
وضعیت اقتصادی
سوغات
غذاهای محلی
جاذبه های کرمانشاه از دوره پارینه سنگی تا پهلوی

یک پاورپوینت عالی برای یک کنفرانس 15 دقیقه ای .



دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت بررسی برنامه وفاداری و بازاریابی هتل شرایتون (SHERATON)

پاورپوینت-بررسی-برنامه-وفاداری-و-بازاریابی-هتل-شرایتون-(sheraton)
پاورپوینت بررسی برنامه وفاداری و بازاریابی هتل شرایتون (SHERATON)
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 58
حجم فایل: 17765 کیلوبایت
قیمت: 31000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت بررسی برنامه وفاداری و بازاریابی هتل شرایتون (SHERATON)، شامل تصاویر و توضیحات کوتاه.

در این فایل هتل شرایتون SHERATON معرفی شده و برنامه های بازاریابی و وفاداری این هتل آورده شده است. این هتل یکی از برترین و خاص ترین های دنیاست و الگوی منحصر به فردی برای هتل داری است.

بخشی از متن فایل:
تا سال 2015 شرایتون ماکائو ، بزرگترین هتل در سبد استاروود با 3،896 اتاق تاسیس شد و شرایتون بیش از 435 هتل و 88 استراحتگاه در بیش از 70 کشور در سراسر جهان ایجاد نمود.
در سال 2016 شرایتون به عنوان بزرگترین شرکت هتلداری جهان تبدیل می شود زیرا هتل ها و استراحتگاه های Starwood  و Marriott   International  را ادغام کامل کردند.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت صفر تا صد گاز LPG و کاربردهای آن

پاورپوینت-صفر-تا-صد-گاز-lpg-و-کاربردهای-آن
پاورپوینت صفر تا صد گاز LPG و کاربردهای آن
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 28
حجم فایل: 28312 کیلوبایت
قیمت: 70000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت صفر تا صد گاز LPG و کاربردهای آن، در 28 اسلاید.

این فایل و پاورپوینت به بررسی گاز LPG و کاربردهای آن در زندگی روزمره و مزایا و معایب آن نسبت به دیگر گازهای تولیدی و استفاده آن در خودرو و مخازن نگهداری گاز طبیعی مورد بررسی قرار گرفته است.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود توسعه اقتصادی و زیرساختی در کشور تایوان

توسعه-اقتصادی-و-زیرساختی-در-کشور-تایوان
توسعه اقتصادی و زیرساختی در کشور تایوان
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 21903 کیلوبایت
قیمت: 89500 تومان

تاریخچه توسعه اقتصادی تایوان
نکات مهم اقتصادی
نکات مهم فرهنگ کار
سیاست های اقتصادی دولت تایوان
رئیس جمهور تایوان و وضعیت کشور
زیرساخت های اقتصادی تایوان
بخش های اقتصادی کلیدی در تایوان
سرمایه گذاری خارجی در تایوان
چالش های اقتصادی تایوان
موفقیت اقتصادی و توسعه در تایوان
نتیجه گیری و چشم انداز
منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود تحقیق CRM یا مدیریت ارتباط با مشتریان، بازاریابی رابطه ای و بازاریابی تراکنشی

تحقیق-crm-یا-مدیریت-ارتباط-با-مشتریان-بازاریابی-رابطه-ای-و-بازاریابی-تراکنشی
تحقیق CRM یا مدیریت ارتباط با مشتریان، بازاریابی رابطه ای و بازاریابی تراکنشی
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 13
حجم فایل: 304 کیلوبایت
قیمت: 30000 تومان

توضیحات:
تحقیق CRM یا مدیریت ارتباط با مشتریان، بازاریابی رابطه ای و بازاریابی تراکنشی، در قالب فایل Word در 13 صفحه.

در این فایل به توضیحاتی در خصوص معرفی و الزمات سه حوزه ی مدیریت ارتباط با مشتریان و بازاریابی رابطه ای و بازایابی تراکنشی پرداخته می شود به نحوی که تفاوت آنها آشکار گردد. شامل معرفی و تفاوت این سه عنوان همراه با  case study.

بخشی از متن فایل:
1.    CRM مخفف مدیریت ارتباط با مشتری می باشد و هدفش این است که ارتباط با مشتریانمان و نحوه پاسخ به نیازها و در خواست های آن‌ها را به بهترین شکل مدیریت کنیم. که این امر باعث موفقیت روز افزون کسب و کارمان خواهد شد.
2.    CRM استراتژی نحوه تعامل و مشارکت فعال با مشتریان است. سی آر ام موفق، کسب و کار را از دید مشتری می بیند و در برنامه ریزی خود تجربه مشتری را در نظر می گیرد. نگاه از دید مشتری به شما کمک می کند تا شکاف ها و فرصت های موجود در کسب و کارتان را مشاهده و استراتژی و فرآیند های موثرتری برای سازمان در نظر بگیرید.
3.    باید این را در نطر گرفت که CRM تنها یک نرم افزار نیست. امروزه این مبحث را به یک ابزار خلاصه میکنندکه به سازمان ها اجازه می دهد تا بیشتر بر روی فعالیت ها و روابط مرتبط با مشتریان، خریداران، تامین کننده گان و همکاران خود تمرکز کنند اما در واقع مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری از لایه استراتژی آغاز شده و در نهایت این نرم افزارها ابزاری هستند برای تسهیل در اجرای استراتژی های سازمان.

فهرست مطالب:
CRM چیست؟   
بازاریابی رابطه ای چیست؟   
بازاریابی تراکنشی چیست؟   

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه