فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 16 حجم فایل: 160 کیلوبایت قیمت: 39000 تومان
توضیحات: پاورپوینتارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوعمدیریت منابع انسانی و کسب مزیت رقابتی، در حجم 16 اسلاید، همراه با توضیحات کامل.
بخشی از متن: جهان امروز بسیار متفاوت از گذشته است که در این راستا از ویژگی های آن می توان به جهانی شدن اقتصاد، تولید انبوه و ظرفیت مازاد در اکثر بازارها، انبوه اطلاعات و کارایی ارتباطات و دانش، اطلاعات و قدرت روزافزون مشتری اشاره کرد. در چنین فضایی این سوال اساسی قابل طرح است که: راز بقا و موفقیت سازمانها در بازار فرارقابتی امروز چیست؟ با نگاهی به ادبیات مربوطه و بررسی نظریات متخصصان مدیریت استراتژیک پاسخ سوال را در ایجاد، حفظ و تداوم مزیت رقابتی پایدار در می یابیم. با توجه به این موضوع در این تحقیق به تعریف مزیت رقابتی و انواع آن و نقش مدیریت منابع انسانی در کسب مزیت رقابتی می پردازیم.
فهرست مطالب: مقدمه تعریف مزیت رقابتی انواع مزیت رقابتی مزیت موقعیتی در مقابل مزیت جنبشی(پویا) 2- مزیت مشهود در مقابل مزیت نامشهود 3- مزیت ساده در مقابل مزیت مرکب 4- مزیت موقتی در مقابل مزیت پایدار کسب مزیت رقابتی از طریق منابع انسانی تصمیمات استراتژیک در مورد رقابت مدیریت منابع انسانی و استراتژی های سازمان نقش مدیریت منابع انسانی درکسب مزیت رقابتی از طریق نوآوری نقش مدیریت منابع انسانی درکسب مزیت رقابتی از طریق نوآوری نتیجه گیری
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 30 حجم فایل: 271 کیلوبایت قیمت: 39000 تومان
توضیحات: پاورپوینتارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع مدیریت منابع انسانی؛ دامنه فعالیت و کاربردهای آن، در حجم 30 اسلاید، همراه با توضیحات کامل.
بخشی از متن: در طول دهه 1980 کوچک سازی استراتژی خوبی برای کاهش هزینه های ثابت و افزایش سود قلمداد می شد، اما این استراتژی، با خروج کارکنان و انتقال دانشی که در طول سالها بدست آورده بودند به کاهش و فقدان دانش با اهمیت منجر شد. این مشکل مدیریت را به مدیریت دانش سوق داد تا به این وسیله دانش کارکنان را ذخیره و حفظ کند.
فهرست مطالب: دامنه فعالیت مدیریت منابع انسانی مدیزیت منابع انسانی چیست چرا برای همه مدیران ، مدیریت منابع انسانی از اهمیت ویژهای برخوردار است صف و ستاد در مدیریت منابع انسانی اختیارات صف وستاد مسئولیت های مدیر صفی ( به عنوان مدیر منابع انسانی ) دایره منابع انسانی و مسئولیت های مدیریت منابع انسانی وظایف مدیران متخصص در منابع انسانی محیط در حال تغییر مدیریت منابع انسانی ناهمگونی نیروی کار جهانی شدن روند و ماهیت کار روند های سیاسی و حقوقی نقش در حال تغییر مدیریت منابع انسانی افزایش شدید بهره وری و مدیریت منابع انسانی واکنش های مدیریت منابع انسانی مدیریت منابع انسانی و سازمان های خدماتی مدیریت منابع انسانی و تعهد کارکنان مدیریت منابع انسانی و راهبرد های شرکت برنامه ریزی راهبردی و مدیریت منابع انسانی ماهیت برنامه ریزی راهبردی کسب مزیت رقابتی مدیریت منابع انسانی در زمان کنونی مدیریت راهبردی منابع انسانی نقش مدیریت منابع انسانی به عنوان یک شریک راهبردی نقش مدیریت منابع انسانی در تدوین راهبردها نقش مدیریت منابع انسانی در اجرای راهبردها آینده دایره منابع انسانی از نظر راهبردی
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 27 حجم فایل: 248 کیلوبایت قیمت: 39000 تومان
توضیحات: پاورپوینتارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع مدیریت مسیرهای شغلی و رفتارهای منصفانه، در حجم 27 اسلاید، همراه با توضیحات کامل.
بخشی از متن: هیچ گاه رفتار منصفانه برای مدیران به اندازه امروز اهمیت نداشته است .فرایند منصفانه به صورت یکی از ابزارهای قدرتمند مدیریت در آمده است که شرکت ها می توانند بدان وسیله سیر تحولی و انتقال از شرکت های تولیدی به ” شرکت های مبتنی بر دانش ”را بپیمایند. در این سیر انتقالی ایجاد ارزش به میزان زیادی به ارائه نظرها، عقیده ها و نو آوری ها بستگی دارد. فرایند منصفانه به شیوه ای ژرف بر نگرش و رفتار هایی اثر می گذارد که در امر عملکرد های عالی ، نقشی سرنوشت ساز دارند ، همچنین باعث ایجاد اطمینان و ابراز نظر های سازنده می شود. مدیران می توانند بدان وسیله به مشکل ترین و حتی سهمگین ترین اهداف دست یابند، در حالی که از همکاری داوطلبانه کارکنان مربوطه بهره مند گردند. بدون وجود فرایند های منصفانه شاید نتوان به راحتی به نتایجی که مورد علاقه کارکنان است دست پیدا کرد.
فهرست مطالب: سنگ بنای رفتار های منصفانه: چرا باید با کارکنان رفتاری منصفانه داشت؟ ایجاد ارتباطات دو طرفه برنامه های تشویق به ابراز نظر برنامه هائی که مسیر بالا به پایین می پیمایند رفتار منصفانه تضمین شده و اجرای مقررات انضباطی در باره کارکنان رسیدگی به شکایت ها رفتار منصفانه تضمین شده در شرکت فداکس رعایت انصاف در مقررات انضباطی رهنمود هایی در اجرای مقررات انضباطی مقررات انضباطی بدون تنبیه تجاوز به حریم شخصی کارکنان با سیستم های الکترونیک مدیریت بر فرایند اخراج کارکنان فراهم شدن زمینه های اخراج دادخواهی نسبت به اخراج های نادرست (اخراج به ناحق ) مصاحبه جهت اخراج فرد مدیریت مسیر شغلی: از استخدام تا بازنشستگی رفتار منصفانه تضمین شده و مدیریت بر فرایند مسیر شغلی اداره امور نخستین گام ها در فرایند مدیریت مسیر شغلی مدیریت فرایند ارتقای مقام و نقل و انتقال منتظر خدمت کردن و قانون مربوط به بستن کارخانه سازگاری با فرایند کاهش نیرو و ادغام شرکت ها بازنشستگی
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 32 حجم فایل: 289 کیلوبایت قیمت: 40000 تومان
توضیحات: پاورپوینتارائه کلاسی فصل اول کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، با عنوان مدیریت رابطه سودمند با مشتری، در حجم 32 اسلاید، با توضیحات کامل و همراه با تصاویر.
کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل اول این کتاب با عنوان "بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری" در 32 اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
بخشی از متن: اگر مدیریت ارتباط با مشتری به درستی انجام شود، باعث مشعوف شدن مشتری می شود. مشتریان مشعوف هم در عوض وفادار باقی مانده و از شرکت و محصولات آن نزد دوستان و آشنایان خود تعریف می کنند. تحقیقات نشان داده که بین مشتریان کمتر رضایتمند، تا حدودی رضایتمند و کاملاً رضایتمند تفاوتهای اساسی وجود دارد. حتی کاهشی جزئی در میزان رضایتمندی مشتری، وفاداری او را به شدت کاهش می دهد. بنابراین هدف مدیریت ارتباط با مشتری تنها جلب رضایت او نیست، بلکه در واقع مشعوف کردن او است. حالا دیگر شرکتها متوجه شده اند که از دست دادن یک مشتری، تنها از دست دادن یک فروش نیست. بلکه در واقع به معنی از دست دادن کل خریدهای او در طول دوره خرید است.
فهرست مطالب: بازاریابی چیست؟ فرایند بازاریابی پنج اصل اساسی بازار و مشتری نیاز، خواسته و تقاضای مشتری پیشنهادهای بازاریابی- محصولات، خدمات و تجربیات ارزش و رضایت مشتری داد و ستد و ارتباطات بازارها عناصر یک سیستم نوین بازاریابی طراحی استراتژی بازاریابی بر اساس مشتری انتخاب مشتری برای خدمت گذاری انتخاب طرح ارزش گرایشهای مدیریت بازاریابی رویکرد تولید رویکرد محصول رویکرد فروش رویکرد بازاریابی بازاریابی اجتماعی سه موضوع اساسی در خط مشی بازاریابی اجتماعی آماده کردن طرح و برنامه بازاریابی یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتری(مام) ایجاد وفاداری مشتری و حفظ او رشد سهم مشتری ایجاد دارایی مشتری برقراری رابطه درست با مشتریان درست روندها و نیروهایی که باعث تغییر بازاریابی و به چالش کشیدن استراتژیهای بازاریابی شده اند
فرمت فایل دانلودی: .rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 139 حجم فایل: 1570 کیلوبایت قیمت: 33000 تومان
توضیحات: پایان نامه رشته مهندسی کامپیوتر (نرم افزار) با موضوع هوش تجاری، در قالب فایل word و در حجم 139 صفحه، بصورت ویرایش شده و کاملا منظم، به همراه کلیه ضمائم.
چکیده شرکتها و سازمانها دیگر به جمعآوری و ذخیره اطلاعات در پایگاه دادههای عظیم نمیاندیشند، اکنون دغدغه اصلی شرکتها استفاده موثر از دادههای زیادی است که در پایگاه دادههای بزرگ ذخیره شدهاست. سازمانها دیگر روی ذخیره رکوردهای اطلاعاتی حجیم سرمایه گذاری نمیکنند، بلکه برای سازمانها اطلاعات نهفتهای که در این رکوردها وجود دارد ارزشمند است، اطلاعاتی که به مدیران در تصمیمگیریهای کلان سازمان کمک میکند و میتواند وضعیت سازمان را در آینده پیشبینی کند. هماکنون نیاز به سیستمهایی که روی تجزیه و تحلیل دادهها کار میکنند و از دادهها گزارشهای واقعی میگیرند، بیش از پیش احساس میشود، سیستمهایی که تحلیل پیچیده روی دادهها انجام میدهند. چنین سیستمهایی، هوش تجاری نام دارند که در این پایاننامه به آن میپردازیم. سیستمهای هوش تجاری، معانی مستتر در دادههای ذخیرهشده در پایگاه دادهها را بیرون میکشند و از آنها برای اتخاذ تصمیمات درست استفاده میکنند، در واقع تفسیر دادهها و استفاده از آنها برای اتخاذ تصمیمهای تجاری و تبدیل دادهها به شکل قابل تفسیر را هوش تجاری میگویند. در این پروژه ابتدا به معرفی هوش تجاری و ابزارها و مفاهیم آن پرداخته شده است، سپس بخش پیادهسازی پروژه در BIDS و شیرپوینت تشریح شدهاست.
فهرست مطالب: فصل یکم: آشنایی با هوش تجاری 1-1- تعریف هوش تجاری 1-1-1- تفاوتهای اساسی بین سیستم های عملیاتی و هوش تجاری 1-2- اهداف زیرساختی هوش تجاری 1-3- اهداف کاربردی هوش تجاری در سازمانها 1-4-انگیزههای استفاده از هوش تجاری در سازمانها 1-4-1- مشکلات تجاری 1-4-2- مشکلات تکنیکی 1-5- مشکلات راه اندازی یک سیستم هوش تجاری در سازمانها 1-6- نرمافزارهای موجود هوش تجاری 1-6-1- بررسی نرمافزار Qlik View 1-6-2- نسخه های مختلف Qlik View 1-7- وضعیت هوش تجاری در جهان فصل دوم: ابزارها و مفاهیم در هوش تجاری 2-1- مراحل هوش تجاری 2-2- ETL 2-3- انبارداده DW 2-3-1- معماری مدل سازی داده 2-4- سیستم پردازش تحلیلی بر خط OLAP 2-4-1- مدل چند بعدی دادهها 2-4-2- حجم دادهای 2-4-3- مدل داده رابطهای 2-4-4- عملیات بر روی حجمهای دادهای 2-4-5- سرورهای OLAP 2-5-پردازش ترکنش بر خط OLTP 2-6- دادهکاوی5 2-6-1- دلیل پیدایش دادهکاوی 2-6-2- مراحل کشف دانش 2-6-3- توصیف دادهها در دادهکاوی 2-6-4- مدلهای پیشبینی دادهها 2-6-5- مدلها و الگوریتمهای دادهکاوی 2-7- مدیریت ارتباط با مشتریCRM 2-7-1- موضوعات مورد بحث در CRM 2-7-2- انواع CRM 2-7-3- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری برای مشتریان 2-7-4- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری برای سازمانها 2-7-5- مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری 2-8- برنامه ریزی منابع سازمانیERP 2-8-1- اهداف اصلی ERP 2-8-2- دلایل عمده استفاده از ERP در شرکتها 2-8-3- هزینههای پنهان ERP 2-8-4- مزایای ERP3 2-8-5- معایب ERP 2-9- عامل هوشمندIA 2-9-1- بررسی حضور عاملهای نرمافزاری هوشمند در جنبههای مختلف تجارت الکترونیک 2-9-2- عاملهای نرمافزاری در خرید اینترنتی 2-10- سیستم پشتیبان تصمیمگیریDSS 2-10-1- مزایای DSS 2-10-2- چارچوب توسعهیافته DSS 2-10-3- اجزای DSS 2-11- مدیریت زنجیره تامین SCM 2-11-1- فازهاى اصلى مدیریت زنجیره تأمین 2-11-2- بررسى فناوری تولید و برآورد نحوه تأمین دانش فنى مورد نیاز 2-11-3- پنج عملکرد براى مدیریت در برابر چالشهاى زنجیره تأمین 2-12-سیستم مدیریت دانش KMS 2-12-1- تعریف مدیریت دانش 2-12-2- اهداف مدیریت دانش فصل سوم- معماری هوش تجاری 3-1- دادهگاه 3-2- ویژگیهای اساسی یک معماری خوب برای هوش تجاری 3-3- کارکرد BI در سطوح مختلف سازمان 3-4- زیرساختهای سختافزاری مورد نیاز برای هوش تجاری 3-5- فاکتورهای مهم در ایجاد شرایط مطلوب برای هوش تجاری 3-6- نکات پایهای مهم در ساخت یک سیستم BI در سازمان فصل چهارم- سرویسهای هوش تجاری در BIDS 4-1- سرویسهای گزارشگیری 4-1-1- اجزای سرویسهای گزارشگیری 4-1-2- سرور گزارش 4-1-3- کاتالوگ ابردادهها 4-1-4- طراح گزارش 4-1-5- برنامه وبی مدیریت گزارش 4-1-6- امنیت سرویسهای گزارشگیری 4-1-7- ابزار پیکربندی سرویسهای گزارشگیری 4-2- سرویسهای تحلیلی 4-2-1- امکانات SSAS 2005 4-2-2- معماری 4-2-3- مدل ابعادی یکپارچهشده (UDM) 4-2-4- XML/A, XML و سرویسهای وب 4-2-5- سرعت، مقیاسپذیری و تداوم 4-2-6- استفادهپذیری 4-2-7- برنامه نویسی 4-2-8- پروژههای سرویسهای تحلیلی 4-3- سرویسهای یکپارچگی 4-3-1- ویژگیهای جدید SSIS 4-3-2- مبانی SSIS فصل پنجم- هوش تجاری در شیرپوینت 5-1- معرفی شیرپوینت116 5-2-شاخصهای عملکرد کلیدی KPI 5-2-1- تعیین شاخصها 5-2-2- تجزیه و تحلیل ناحیهها 5-2-3- طبقهبندی شاخصها 5-2-4- مشکلات تعیین شاخصها 5-2-5- کاربرد شاخصها در هوش تجاری 5-2-6- عناوین کلیدی هوشمندی در کسب و کار 5-2-7- عامل کلیدی موفقیت 5-3-داشبوردهای مدیریتی 5-3-1- مفاهیم مدیریت عملکرد و هوش تجاری 5-3-2-فواید داشبورد 5-4- مرکز گزارش 5-4-1- و یژگیها و مزایای یکپارچگی 5-5- سرویس اکسل 5-5-1- اهداف اصلی مایکروسافت از انتشار سرویس اکسل 5- 6- کاتالوگ دادههای تجاری نتیجهگیری پیوست یک: طبقات هوش تجاری پیوست دو: مثلت هوش تجاری منابع و مراجع