مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود مقاله ترجمه شده قابلیت مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت خدمات

مقاله-ترجمه-شده-قابلیت-مدیریت-دانش-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-و-کیفیت-خدمات
مقاله ترجمه شده قابلیت مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت خدمات
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 28
حجم فایل: 598 کیلوبایت
قیمت: 26000 تومان

توضیحات:
مقاله ترجمه شده قابلیت مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت خدمات ، در قالب فایل Word و در حجم 28 صفحه، به همراه مقاله انگلیسی چاپ شده در سال 2016.

عنوان اصلی مقاله:
Knowledge management capability, customer relationship management, and service quality
سال چاپ: 2016
منبع:
Journal of Enterprise Information Management

بخشی از متن ترجمه:
مصرف کنندگان در حال حاضر دسترسی آسان به اطلاعات در اینترنت دارند و به خوبی با استفاده از تکنولوژی در ارتباطند، آنها به راحتی می توانند قیمت ها را از طریق اینترنت مقایسه کنند و از این رو اهمیت مزایای غیر قیمتی مانند کیفیت خدمات به عنوان وسیله ای برای جذب و حفظ مشتری بسیار زیاد شده است (Ueltschy و همکاران، 2009). علاوه بر این، هنگامی که برای یک مشتری تجربه لذت بخش مطرح است، این تجربه خدمات است که به یک انتظار خدمت جدید تبدیل خواهد شد، و بنابراین تجربه بعدی با قبلی مقایسه می شود. بنابراین، بنگاهها باید بدون وقفه در راستای انتظارات مشتری برای ارائه خدمات رضایت بخش و افزایش خدمات کیفیت پیش بروند (Fang وTsai  2005).

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد